Antti tuisku poistui lavalta kesken esiintymisen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho
  • Aloitettu Aloitettu
Human-Pro sanoi:
Siis sitä tarkoitin että, ei se känni ole mikään tekosyy. Jos ei artisti nappaa niin ei sitä ole mikään pakko kuunnella. Tässäkin lopputulos eli se että saatiin teinityttöjen päivä pilalle.

Mikä tässä on nyt niin vaikeaa kuvitella, että viinapäissään ihminen tekee pöljiä asioita? Se on ihan saatanan sama vaikka lavalla olisi kuka tahansa, jos porukassa yksi saa hyvän idean heittää pulloja lavalle. Sillä ei tarvitse olla mitää tekemistä sen kanssa, pitääkö artistista vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kukaan ei ole täällä vielä maininnut, niin kuulema Jonna Tervomaakin joutui keskeyttämään laulamisen, kun kaljapullo lensi lavalle? Tälläistä Antin fanit väittävät. Buuausta Jonna ei kyllä saannut.

Pakkoko niitä ilmaiskonsertteja on järjestää? 20e pääsymaksu niin ei "korson kovikset" tule hintti-Antin aktia pilaamaan. Joka kerta kuuluu marinaa ilmaiskonserttien jälkeen. Nurmikko pilalla, kusta ja paskaa ympäri kaivaria, teinit ryyppää, teinit oksentaa, teinit joutuu vatsahuuhteluun, hintti saa pullosta melkein osuman...

Lopettiko Metallica keikkansa pullosateessa vaikka paikalla olikin tuhansia kännisiä saatanan palvojia..?

:curs: Ois pitäny pamppua antaa noille urpoille. Jos oli ihan pakko heittää niin olisivat edes osuneet Anttiin, mutta EI, piti mennä heittämään jotain tausta tanssijaa. Sekin olisi ollut ok, jos tanssija olisi ollut mies, mutta EI, piti mennä heittämään naista :curs: . Kova kaveri ois jääny sinne lavalle, eikä ois välittäny tollasista pikku pulloista. ;)

Tomi sanoi:
No juu, kai tota nyt on viimeiset 20 vuotta hoettu konserteissa ympäri Suomen. :hyper:

Mulle kertoi isoisä aikoinaan että sen isomummo oli huudellut tuota 1800 luvulla paikalliselle hanuristille.

Eihä sitä ny prkl voi pistää tekemisiään viinan piikkiin.

kohtis sanoi:
Eihä sitä ny prkl voi pistää tekemisiään viinan piikkiin.
Samaa mieltä. Jos ei hallitse tekemisiänsä kännissä edes auttavasti, niin olisi syytä jättää väkijuomat viisaammille. Mitä seuraavaksi? Kännissä rattiin, moraa vastaantulijan keuhkoon, mitä? "Vähän vaan sekoiltiin kavereiden kanssa, oli helvetin hauskaa."

Prkl. :curs:

Todellakaan ei ole mikään syy, että oli kännissä. Kyllä sitä nyt täytyy pystyä itsensä hillitsemään humalassakin. Jos ei pysty, niin ei kannata niihin alkoholi juomiin koskea.

Penneck sanoi:
Mikä tässä on nyt niin vaikeaa kuvitella, että viinapäissään ihminen tekee pöljiä asioita? Se on ihan saatanan sama vaikka lavalla olisi kuka tahansa, jos porukassa yksi saa hyvän idean heittää pulloja lavalle. Sillä ei tarvitse olla mitää tekemistä sen kanssa, pitääkö artistista vai ei.

Juuh, sattuuhan tollasia valitettavasti.

Peace :piis: =)

Olen vakuuttunut siitä, että homofoobikot/vihaajat ovat itse hinaajia. Mä ymmärrän erittäin hyvin sen, jos Antsaa pidetään koomisena ja hupaisana. Sitä mä en ymmärrä, että millainen mies haluaa heittää pullolla/hakata metrin mittaisen feminiinin ja harmittoman saamelaishintsukan. Meikäläisen maailmassa vähän sama, kuin haluaisi lyödä naapurin pikkutyttöä suuhun - ei kovin miehekästä.

suortti sanoi:
:curs: Ois pitäny pamppua antaa noille urpoille. Jos oli ihan pakko heittää niin olisivat edes osuneet Anttiin, mutta EI, piti mennä heittämään jotain tausta tanssijaa.
jarze sanoi:
Todella säälittävää heitellä jollain tyhjillä pulloilla. Olisivat mielummin ampunu haulikolla päähän! :curs:
Lollero sanoi:
No jos kerran heitetään pullolla niin olis se edes voinu osuu.

:lol2: No voi LOL näitä viestejä. Samaa mieltä monen muun kanssa: aivan helvetin tyhmää touhua yleisöltä, mutta kuitenkin hieman hymyilyttää...

Voi vitun reppanat! Antti soitti mulle keikan jälkeen ITKIEN mulle ja kertoi, miten häntä on kohdeltu kaltoin ja miten mun pitäisi hakata kaikki syylliset. Sen aionkin tehdä. Minä ja Antti tulemme saamaan kostomme. They may take our land, but they'll never take our rectuuuuuuuuuuuuuuum!!11 :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom