Antti tuisku poistui lavalta kesken esiintymisen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho
  • Aloitettu Aloitettu
Ketään keikalla olevaa artistia ei_koskaan heitetä millään, ei edes kanamunilla.
Vaikka olisi kuinka pahuuden ilmentymä Antti Tuisku lavalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä vihaan Antti Tuiskua. Se on markkinavalloille alistuneen taiteen yksi räikeimmistä esimerkeistä. Lisäksi olen kateellinen, koska sillä on niin vitusti hyvännäkösiä tyttöihailijoita. Sen biisit on paskoja ja kopioitu muualta. Sillä on huono ääni ja se näyttää homolta.

Mutta. Kuka SAATANAN idiootti alkaa heittelee esiintyjää pulloilla? Ei taida ihmisillä paljo olla järkeä. Ne keskarit pystyyn ja vaikka jotain pilkkahuutoja, jos on pakko, mutta tollanen nimettömänä hyökkääminen on todella säälittävää.

Onko se nyt niin vaikeaa kuvitella, että kännissä niitä pulloja voidaan heitellä?

EDIT: Missä te ihmettelijät olette kasvaneet...?

Penneck sanoi:
Onko se nyt niin vaikeaa kuvitella, että kännissä niitä pulloja voidaan heitellä?

EDIT: Missä te ihmettelijät olette kasvaneet...?

Siis ei sillä kännillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos esimerkiksi Slayerin keikalla joku vitun urpo heittää pullon laulajaa kohti ja sen takia keikka loppuu kun seinään.

Vitutuksen määrä olisi suht maksimaalinen.

Narukäsi sanoi:
Olisivat nyt huutanu mielummin vaikka että, Antti vedä Paranoid! :david:

Tästä tuli mieleen kuinka viime kevätjuhlassa joillekkin esiintyjille jotkut ihme :david: sällit (mitään en tunnusta :hyper: ) huusivat juuri tuon paranoid jutun.

On kyllä aivan älytöntä heitellä pulloja lavalle. Voin kuvitella pienten tyttöjen vitutuksen määrän, kun joidenkin tyhmyyden takia idoli lähtee lavalta. Jos oma suosikkini poistuisi lavalta jonkun kyniksen heittämän pullon takia, olisi siinä pieni nokkapokka pystyssä :evil:

Ei Tuiskun Anaa kuuntele edes kännissä, mutta eipä sitäkään kyllä pulloilla saisi heitellä. Vitun naurettavaa pelleilyä.

Jos ei esiintyjä miellytä, niin voi vaikka vaihtaa konserttia. Onhan noita Suomen kesässä.

Täydet 5x:david: sekä Antille, että pullojen heittelijöille.

Jeps kaivarissa oltiin ja nähtiin. Aika törkeetä tosiaankin oli, Antti ehti vetää ekasta biisistään pari riimiä, niin johan alko kaljapulloja lentelemään.. :D Sama kohtalo tais tapahtua muuten Jonna Tervomaallekin jos siinä tuiskeessa oikein tajusin...

Pullojen heittely ei ainakaan lisää ilmaiskonsertteja.
Kai tohon auttaisi pari varottavaa esimerkkiä, jos alkaa liikaa yleistymään.

Huoh, kuinkahan paljon kuluu veromarkkoja ennen kuin näistäkin pullonheittelijöistä saa yhteiskuntakelpoisia. Se on fakta, että osa tyypeistä syntyy tähän maailmaan enemmän tai vähemmän eläiminä eikä siinä jeesustelut ja pään silittelyt auta. Darwinistiset valintasäännöt pitäisi valjastaa paremmin palvelemaan yhteiskuntamme tarpeita.

antti.jpg

:hyper:

NP sanoi:
WTF?! :lol2: Mä olen ruvennu kuulemaan tota nykysin helvetin monessa paikassa. Joku muotisanonta?

Kai se muotia on :D Pari viikkoo sit oltiin markkinoilla,niin ku siä soitti jotain intiaaneja,niin kaveri huusi kans et "soittakaa ny ees Paranoid" :lol2:

NP sanoi:
WTF?! :lol2: Mä olen ruvennu kuulemaan tota nykysin helvetin monessa paikassa. Joku muotisanonta?
No juu, kai tota nyt on viimeiset 20 vuotta hoettu konserteissa ympäri Suomen. :hyper:

Penneck sanoi:
No oliko nuo Tuiskua heittävät tyypit selvinä tuolla keikalla?

Siis sitä tarkoitin että, ei se känni ole mikään tekosyy. Jos ei artisti nappaa niin ei sitä ole mikään pakko kuunnella. Tässäkin lopputulos eli se että saatiin teinityttöjen päivä pilalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom