Niin notta älä opeta isääsi naimaan, älä tuu tänne huuteleePedofiiliksi on turha huudella koska 15-vuotias ei fyysisesti mikään lapsi enää ole.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin notta älä opeta isääsi naimaan, älä tuu tänne huuteleePedofiiliksi on turha huudella koska 15-vuotias ei fyysisesti mikään lapsi enää ole.

No käykös sulle semmoinen, että tyttö on 18-19 vuotias ja mies nelikymppinen? Vai onko sekin sairasta ja "likaista". Tulee nyt vaan mieleen useampikin pari ja joku ihan tämän sivuston scenestäkin.Tuo 16v on jo liian nuori, ellei suhde olisi esim.16v ja 18-19v. Itse teen hyvin paljon töitä erilaisten nuorten kanssa ja ajatus itsestäni harrastamassa seksiä näin 31-vuotiaana 16v kanssa on aivan sairas. Kyllä, osa heistä voi yrittää vaikuttaa ulkoisesti ja henkisesti kypsiltä, mutta eivät he nyt valitettavasti sitä vielä ole. Todella pimeää ajattelua kyllä, että "no jos oltaisiin jossain toisessa maassa, niin suojaikäraja...". Kyllä, kaikissa maissa ei ole mitään suojaikärajaa lainkaan. Itse en kyllä alle 18-vuotiaaseen ihan eettisistä syistä koskisi, vaikka se tyttö kuinka aidosti leikkisi aikuista.
Mutta kun tässä ei ole kyse pedofiilistä. Pedofiilit kiihottuvat pikkulapsista, 15-tyttö on jo fyysisesti kehittynyt naiseksi ja omistaa seksuaalisia haluja. En puolustele Antin tekoa mutta älkää syyttäkö semmoisesta asiasta joka ei pidä paikkaansa.Ihan ilman mitään kateuden tai vahingonilon sanomaan olen sitä mieltä, että pedofiilit ovat niin alhaista ihmissaastaa ja pohjasakkaa, että aivan sama vaikka olisi Mr Olympian kunto niin joutaisivat palaa hitaasti nuotiolla.
Ei muuta kun puhelin taskuun ja nauti WKND tarjonnasta. Hyvää viikonloppua.Mutta kun tässä ei ole kyse pedofiilistä. Pedofiilit kiihottuvat pikkulapsista, 15-tyttö on jo fyysisesti kehittynyt naiseksi ja omistaa seksuaalisia haluja.
No käykös sulle semmoinen, että tyttö on 18-19 vuotias ja mies nelikymppinen? Vai onko sekin sairasta ja "likaista".
Ainoa merkittävä ero on se että toinen on laillista ja toinen ei.Miksi ei kävisi? 18-19v on hieman eri asia kuin 15v? Tai kerro nyt vielä, että mistä päättelit, että tuo 18-19v ja 40v ei olisi ookoo? Jeesus mitä vatipääjuttuja taas...
Ainoa merkittävä ero on se että toinen on laillista ja toinen ei.
Jos nyt biologisesti ajatellaan, niin jos menkat ovat alkaneet, kuten tossa iässä yleensä, niin luonto on tarkoittanut silloin jo tämän yksilön naiseksi ja lisääntymiskykyiseksi. Lait sitten ovat eri juttu. Enkä edelleenkään puolustele tekoa kun lakia rikkoo.
Fyysisesti ei ole juurikaan eroa eikä se 18v tyttö henkisestikkään ole paljoa edellä... En siis puolustele Antin tekoa vaan yritän sanoa että kyse ei ole pedofiilistä vaikka sitä täällä huudellaan.Ainoa merkittävä ero? Eli sun käsityksesi mukaan tyttö ei henkisesti kehity keskimäärin oleellisesti 15-vuotiaasta seuraavan neljän vuoden aikana? Olen kyllä pöyristynyt ihmisten ajattelumaailmasta asian suhteen. Ehkä mun on pakko yrittää lopettaa keskustelu asiasta, koska mitään järkevää vasta-argumentointia ei tästä nyt vain voi kukaan antaa. Sairas maailma...
He eivät vähättele vaan muut liioittelevat. Ei tämä ole mikään pikkulasten raiskaamiseen verrattavissa oleva juttu.Miks tuntuu että Mika ja Mike vähän jopa vähättelis tätä tekoa jotenkin? nimenomaan vaikka nyt "luonto on jo tarkoittanut tämän yksilön naiseksi" tarviiko sitä heti siementää ?
Tuokin on kyllä täysin totta.Fyysisesti ei ole juurikaan eroa eikä se 18v tyttö henkisestikkään ole paljoa edellä... En siis puolustele Antin tekoa vaan yritän sanoa että kyse ei ole pedofiilistä vaikka sitä täällä huudellaan.
He eivät vähättele vaan muut liioittelevat. Ei tämä ole mikään pikkulasten raiskaamiseen verrattavissa oleva juttu.
Älä nyt yhdestä kerrasta tee yleistyksiäOmassa nuoruudessa pari kymppiset mimmit tuppasi vartioimaan sitä tavaraansa ihan liikaa. +30v naiset jo oppineet ettei se järvi soutamalla kulu. Tietysti saatoin itse vaan silloin onnistua törmäämään näihin jäykkiksiin. Itselle tuollainen ujo ja arka on taas turnoffi. Makukysymyksiä nämä varmaan pitkälti on.