BB Antti Jurvansuu

Mika Myllylän tappoi Suomen media ja suomalaiset. Kauheeta kiusaamista ja hurskastelua vain sen takia et miehellä oli kova halu voittaa ja sortui sitten vähän kiellettyihin keinoihin matkalla.

Joku vois listata suomalaisten perisynnit tähän kohtaan, mitä ne nyt olikaan?
-vahingonilo
-kateus
...
Meinaatko että porukka vahingonilosta jauhaa tästä keissistä? Tai että ne ketkä eivät niele tätä juttua ovat kateellisia?

Edelleen mä sanon että jos kyseessä olisi karvainen isomahainen ja yksinäinen naapurin Pertti, niin täälläkin olisi jokainen vaatimassa pedaria jalkapuuhun.

Mutta nyt kun on niin koulutettu ja akateeminen kehonrakennuksen overall -voittaja niin juttu pitää unohtaa ja kaikkien pitää anteeksipyyntönä antaa tyttärensä Jurvansuulle nussittavaksi? Häh?

Meinaatko että porukka vahingonilosta jauhaa tästä keissistä? Tai että ne ketkä eivät niele tätä juttua ovat kateellisia?

Edelleen mä sanon että jos kyseessä olisi karvainen isomahainen ja yksinäinen naapurin Pertti, niin täälläkin olisi jokainen vaatimassa pedaria jalkapuuhun.

Mutta nyt kun on niin koulutettu ja akateeminen kehonrakennuksen overall -voittaja niin juttu pitää unohtaa ja kaikkien pitää anteeksipyyntönä antaa tyttärensä Jurvansuulle nussittavaksi? Häh?

Onkohan nyt turhan paljon kierroksia koneessa? "Jokaisen antaa tyttärensä nussittavaks..." Tapauksen yksityiskohtia ei täällä tiietä, niin sitten puhutaan tyyliin väkisinmakaamisesta. En hyväksy tapausta millään tapaa kuitenkaan.

Jos tuo muija olisi ollut vuoden vanhempi, niin yksikään näistä lynkkaajista ei ulisisi, koska mitään rangaistavaa ei olisi tapahtunut.

Tuo suojaikäraja on niin häilyvä käsite, sillä joku voi olla 15veenä kovakin bilehoro ja toinen on kolmekymppisenäkin neitsyt.

Parasta, kun joku heittää, että Jurvansuun lompakosta mehevät korvaukset vaan, niin kaikki on hyvin. Jep jep... montakohan raiskaus/hyväksikäyttö-ilmoitusta on poliisille tänäkin vuonna jätetty pelkästään rahankiilto silmissä.

Onnea ja menestystä Antille kisoja varten, muuten tämä moraalikeskustelu voisi vaihtaa ketjua.

Jos tuo muija olisi ollut vuoden vanhempi, niin yksikään näistä lynkkaajista ei ulisisi, koska mitään rangaistavaa ei olisi tapahtunut.

Tuo suojaikäraja on niin häilyvä käsite.

Tällainen ajattelumaailma on myös sairas. On mittareita rikokselle tai ei, niin 8-luokkalaisia ei vanhan ukon ole paneminen eikä olis mun puolesta nuoren pojankaan.

Käsitteet menee monilla sekaisin tai niistä ei ole mitään hajua. Pedofilia kun tarkoittaa seksuaalista kiinnostusta lapsiin, siis lapsiin jotka myös näyttävät lapsilta, eli esimurrosikäisiin ja nuorempiin. Ja on kieltämättä iljettävä sairaus joka on myös kriminalisoitu.
Suomessa, noin lainsäädännön puitteissa, alle 16-vuotias määritellään lapseksi, ainakin seksuaalirikoksissa. Joissain, ihan Euroopan maissa, tuo suojaikäraja on 15, joskus jopa 14. Onko alle 16-vuotias sitten lapsi ja tuleeko hänestä laillista "riistaa" samana päivänä kun täyttää 16? Lain mukaan näin, mutta käytännön elämässä asiat ei mene noin, 18-vuotias voi olla kehittymättömämpi kuin 15-vuotias. Laki ei myöskään puutu siihen jos kaksi alaikäistä harrastaa seksiä keskenään. Ei liene tänäkään päivänä harvinaista, että yläasteikäiset tytöt kehuskelee seksikokemuksillaan (vanhempien poikien kanssa), oli niitä sitten todellisuudessa tai ei.
Nyt en tunne Jurvansuun tapausta ja rikoksia tarkkaan, eiköhän mies ole tekosistaan joutunut tarpeeksi kärsimään? Mutta noin yleisesti, jos keski-ikäinen väen väkisin vonkaa seksiä, ei alle 16, vaan alle 18-vuotiaalta, se on mielestäni hemmetin noloa vaikka jo laillista olisikin.

Tyypillistä pakkisjeesustelua. Jos Jurvansuu asuisi ruotsissa hän ei olisi tehnyt mitään laitonta. Onko siis ruotsi täynnä pedofiilejä kun suojaraja on 15v? Väärin hän toki on tehnyt, mutta aika naurettavaa haukkua pedofiiliksi.

Ihan yhtälailla tässä tapauksessa olisi tuomio tullut oli uhri 15 vai 17. Luottamuksellisissa suhteissa sovelletaan korkeampaa 18-vuoden suojaikärajaa.

Mielestäni on väärin haukkua pedofiiliksi ihmistä joka on harrastanut seksiä hiukan liian nuoren "naisen" kanssa.
Pedofiili on ihminen joka kiihottuu LAPSISTA ja juuri sen takia koska ne on lapsia.
Antti tuskin on nähnyt kyseistä neitokaisia lapsena vaan nuorena aikuisena.

Itse tunnustaudu tälläiseksi "muka pedofiiliksi" 18 vuotiaana minulla oli kolme vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joka oli siis 15v, ja veikkaan että tälläkin foorumilla on meitä aika monta muutakin jotka on ollu vastaavassa tilanteessa ja voidaan näin ollen leimata "pedofiiliksi"

Tsemppiä Antille kisoihin toivovottavasti pääset näyttämään kaikille nillittäjille.

Mielestäni on väärin haukkua pedofiiliksi ihmistä joka on harrastanut seksiä hiukan liian nuoren "naisen" kanssa.
Pedofiili on ihminen joka kiihottuu LAPSISTA ja juuri sen takia koska ne on lapsia.
Antti tuskin on nähnyt kyseistä neitokaisia lapsena vaan nuorena aikuisena.

Itse tunnustaudu tälläiseksi "muka pedofiiliksi" 18 vuotiaana minulla oli kolme vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joka oli siis 15v, ja veikkaan että tälläkin foorumilla on meitä aika monta muutakin jotka on ollu vastaavassa tilanteessa ja voidaan näin ollen leimata "pedofiiliksi"

Tsemppiä Antille kisoihin toivovottavasti pääset näyttämään kaikille nillittäjille.

Nyt karkas vähän D.vitamiinilta mopo käsistä kun vertaa 18 vuotiasta teiniä jolla 15v tyttöystävä tähän Antin caseen.. Antti kumminkin about 50v. Että näin..
Nyt taitaa olla bodari-lasit päässä tai sitten on Oulusta..?

Olisivatko pakkiksen lippalakkipäiset finniselät yhtä "suvaitsevaisia" tämän pedarin suhteen jos se olisi sattunut olemaan MaTu? :eek:

Olisivatko pakkiksen lippalakkipäiset finniselät yhtä "suvaitsevaisia" tämän pedarin suhteen jos se olisi sattunut olemaan MaTu? :eek:
Ne ei paljoo muuta tee, Jurvansuu sentään on maksanut tähän maahan massiivisen määrän veroja ja elättänyt monta mamua. Enkä edelleenkään puolusta itse tekoa.

Tuo 16v on jo liian nuori, ellei suhde olisi esim.16v ja 18-19v. Itse teen hyvin paljon töitä erilaisten nuorten kanssa ja ajatus itsestäni harrastamassa seksiä näin 31-vuotiaana 16v kanssa on aivan sairas. Kyllä, osa heistä voi yrittää vaikuttaa ulkoisesti ja henkisesti kypsiltä, mutta eivät he nyt valitettavasti sitä vielä ole. Todella pimeää ajattelua kyllä, että "no jos oltaisiin jossain toisessa maassa, niin suojaikäraja...". Kyllä, kaikissa maissa ei ole mitään suojaikärajaa lainkaan. Itse en kyllä alle 18-vuotiaaseen ihan eettisistä syistä koskisi, vaikka se tyttö kuinka aidosti leikkisi aikuista.

Siis jos 50v äijä on 10 kuukautta seksuaalisessa kanssakäymisessä 15-vuotiaan kanssa, niin ko. henkilö on sairas. Piste.

Porukka jotka Anttia puolustaa ovat todennäköisesti niin nuoria, että eivät ymmärrä miten sairas tuo tilanne todellisuudessa on. Ei kukaan ns. normaali 50-vuotias tunne vetoa / kiihotu 15-vuotiaasta. Ihan sama mikä se suojaikäraja on, mutta 15 vuotias on varsinkin 50-vuotiaan seurassa ihan täysin lapsi vielä.

Hyi hemmetti että etoaa ajatus koko asiasta.

Pedofiiliksi on turha huudella koska 15-vuotias ei fyysisesti mikään lapsi enää ole. Lakia Antti rikkoi joo, mutta sekään ei tee hänestä pedofiiliä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom