Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaatko että porukka vahingonilosta jauhaa tästä keissistä? Tai että ne ketkä eivät niele tätä juttua ovat kateellisia?Joku vois listata suomalaisten perisynnit tähän kohtaan, mitä ne nyt olikaan?
-vahingonilo
-kateus
...
Meinaatko että porukka vahingonilosta jauhaa tästä keissistä? Tai että ne ketkä eivät niele tätä juttua ovat kateellisia?
Edelleen mä sanon että jos kyseessä olisi karvainen isomahainen ja yksinäinen naapurin Pertti, niin täälläkin olisi jokainen vaatimassa pedaria jalkapuuhun.
Mutta nyt kun on niin koulutettu ja akateeminen kehonrakennuksen overall -voittaja niin juttu pitää unohtaa ja kaikkien pitää anteeksipyyntönä antaa tyttärensä Jurvansuulle nussittavaksi? Häh?
Jos tuo muija olisi ollut vuoden vanhempi, niin yksikään näistä lynkkaajista ei ulisisi, koska mitään rangaistavaa ei olisi tapahtunut.
Tuo suojaikäraja on niin häilyvä käsite.
Et kai nyt tosissaan väitä että joku olisi kateellinen tuollaiselle suoraan sanottuna sairaalle ihmiselle.Joku vois listata suomalaisten perisynnit tähän kohtaan, mitä ne nyt olikaan?
-vahingonilo
-kateus
...
Jos tuo muija olisi ollut vuoden vanhempi, niin yksikään näistä lynkkaajista ei ulisisi, koska mitään rangaistavaa ei olisi tapahtunut.
Mielestäni on väärin haukkua pedofiiliksi ihmistä joka on harrastanut seksiä hiukan liian nuoren "naisen" kanssa.
Pedofiili on ihminen joka kiihottuu LAPSISTA ja juuri sen takia koska ne on lapsia.
Antti tuskin on nähnyt kyseistä neitokaisia lapsena vaan nuorena aikuisena.
Itse tunnustaudu tälläiseksi "muka pedofiiliksi" 18 vuotiaana minulla oli kolme vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joka oli siis 15v, ja veikkaan että tälläkin foorumilla on meitä aika monta muutakin jotka on ollu vastaavassa tilanteessa ja voidaan näin ollen leimata "pedofiiliksi"
Tsemppiä Antille kisoihin toivovottavasti pääset näyttämään kaikille nillittäjille.
Totta kai, koska kehonrakentaja, over all -voittaja ja iron brother!Olisivatko pakkiksen lippalakkipäiset finniselät yhtä "suvaitsevaisia" tämän pedarin suhteen jos se olisi sattunut olemaan MaTu?![]()

Ne ei paljoo muuta tee, Jurvansuu sentään on maksanut tähän maahan massiivisen määrän veroja ja elättänyt monta mamua. Enkä edelleenkään puolusta itse tekoa.Olisivatko pakkiksen lippalakkipäiset finniselät yhtä "suvaitsevaisia" tämän pedarin suhteen jos se olisi sattunut olemaan MaTu?![]()