BB Antti Halmo

Vikassa kuvassa 119kg.
Nyt on purkitettu Katajan ja meikän selkä reeniä ja lähiaikoina se tulee eetteriin, Blogistani löytyy pari tiiseriä tulevasta! Parin päivän sisään tulee sinne myös pientä raporttia Joensuun reissusta, käytiin Tammelinin kanssa morjenstamassa Susirajan ukkoja.....lihaksia siellä oli tullu lisää mutta viikset ei niillä kasva sitte millään! =D

Antti Halmo Archives - Team SportLife Blog
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve antti! Pakko kysyä että paljon sulla on enkka raw penkissä?? Sen verran keveyeltä tuo rauta näyttäny noilla videoilla, että mielenkiinnosta kyselen.. :) tsemppiä diettiin ja treeneihin! :hyvä:
 
Tomáš Kašpar siis tuossa keskellä, siinä on Halmon kaksoisolento.Todella paljon yhdennäköisyyttä.

MP2k9f27878394a.jpg

tumblr_mxifptZCgK1qzhjmao1_500.jpg
 
Vai on meikäläisellä kaksois olento Tsekeissä! =)
Pikkuhiljaa pusketaan täällä Turussa tulemaan, hiljaa hyvä tulee! Blogiakin on päivitelty joten käykäähän lukemassa!!!
 
Oiskos tässä oltu nyt 7 tai 8vkoa dieetillä ja nyt kyllä tosiaan vauhti on hyvä kiristymisen suhteen ja nuo on aika vetisiä kuvia kun oli ovi hommia viimeyönä. Joo AAC on tähtäimessä jälleen, sen verran jäi hampaan koloon viimereissu! ;)
 
Enpä mä osaa tarkkaan sanoa mitä tuollaiselle tulee hintaa mutta oma kustanteisena niin varmasti puhutaan 2000€ luokkaa ehkä ( Suorat lennot ja hotellit jne jne jne....). Ihan vaan hatusta heitettynä. Ei nuo hotellit Columbuksessa ihan halvimmasta päästä ollut tuohonaikaan! =)
Koska Peter ja Antti sitten nähtäis samaan aikaan lavalla, keväällä Arnoldeissa?? Syksyllä SM kisoissa? SM kisoista olen sen saanut mitä sieltä voi saada joten hirveetä janoa ei siihen ole, ulkomailla on pahasti ammottava aukko joten se pitää täyttää näin ensisijaisesti, mikäli Peter sinne tulee niin sitten nähdään samaan aikaan. Tuskin Peter kuin minäkään tehdään tätä hommaa sen takia että ensisijaisesti voidaan seistä vierekkäin lavalla, eiköhän jokin isompi asia sentään ole se motivaatio! =D
 
Ai sitä ei tarvikkaa omasta pörssist'ä maksaa. Moon luullut että suomessa ollaan sillä tasolla että kisaaja maksaa kaikki itse, paitsi ne roheinit. Hyvä jos näin ei ole.
 
Back
Ylös Bottom