BB Antti Halmo

Terveiset Turusta vaan, ei virallisesti mut torellisesti!

Tääl mäki ny sit oon sillon tällön käymäs.

Kuvaa offilta 2013:

IMG_1008.jpg

IMG_1009.jpg

IMG_1013.jpg

Toivottavasti nuo näkyy tai saatte auki, olen kovin onneton näiden data juttujen kanssa.....jos ei saa auki niin linnki blogiin: Antti Halmo Archives - Team SportLife Blog on tuossa!

Kiitos Paljon positiivisista palautteista mitä tuossa luin, täysillä tehään töitä jotta sai hieman lihasta tarttumaan kropaan. Parista herrasta ketkä täällä kirjoittelevat nimimerkeillä Eib, joku MadMike ja joku Tamppo(ooni) niin en herroja pidä juuri minään kun ei niistä vaan yksinkertaisesti ole mihinkään!!!! No ei, leikki leikkinä kovia ukkoja kaikki ja Mikolla iso lava kutsuu ihan pienen hetken kuluttua! Onnea en sille lurjukselle toivottele mutta tsemppiä ja taistelutahtoa tovotan, hyvää siittä tulee!
Kiva kun ootte jaksanu kirjotella näinkin positiivisesti, oli ilo lukasta ketju läpi! Seuratkaa Blogia niin tiiätte missä mennään ja millä vauhdilla ja kirjotelkaa ihmeessä positiivisella mielellä täälläkin! Kiitos: Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
My mistake!!

Tässä ei pitäis olla ny mitään mainosta muuta kuin että siellä on jotain sähläystä vinopenkin kanssa, eli blogi päivitystä reeneistä ja niin edelleen: Tapahtumarikas viikko! - Team SportLife Blog
-Antti

Luulen, että herra tarjkoitti, että täällä foorumille ei saa olla mainosta, linkin takaa varmaankin saa löytyä mainoksia.

Eikö loukkaantumiset huoleta yhtään, kun treenaat noin isoilla painoilla ja ehkä myös hieman repivästi? Kehonrakentajan ura voi katketa rintalihaksen kanssa samanaikaisesti. Voihan treenin rasitusta nostaa muillakin keinoilla kuin absoluuttista painovastusta kasvattamalla. En nyt yritä neuvoa, kiinnostaa vaan niin kysyn.

Eikö loukkaantumiset huoleta yhtään, kun treenaat noin isoilla painoilla ja ehkä myös hieman repivästi? Kehonrakentajan ura voi katketa rintalihaksen kanssa samanaikaisesti. Voihan treenin rasitusta nostaa muillakin keinoilla kuin absoluuttista painovastusta kasvattamalla. En nyt yritä neuvoa, kiinnostaa vaan niin kysyn.
Sama ku menisit kysymään pikajuoksijalta, että eikö yhtään huoleta ottaa noin kovaa spurttia harjotuksissa kun siinä voi paikat revähtää? On monia muitakin tyylejä reenata räjähtävyyttä kuten vaikkapa lähteä uimahalliin ja koittaa sykyillä siinä vedessä mahollisimman räjähtävästi.

Luulen, että herra tarjkoitti, että täällä foorumille ei saa olla mainosta, linkin takaa varmaankin saa löytyä mainoksia.
Ei se nyt ihan niinkään mene, että viedään sivulle, joka on väärällään mainoksia. Se olis vähän ongelmallista kanssa. Joka kauppa laittais blogit pystyyn ja pommittais tänne. Sit kun noilla kaupoilla on 230 tuhatta eri kävijää viikossa ja ne mainostaa takaisin Pakkotoistoa, vippejä ja mun kuvauksia, niin alkais oleen jotenkin suhteessa. Mut toistaiseksi se menee täysin vain toiseen suuntaan ja tätä kävijämäärää moni varmaan haluaisi käyttää.

Tottahan toki aina riski loukkaantua on ajatuksissa sillin tällöin käynyt mutta ei sitä vaan voi joka toistolla / sarjalla ruveta ihmettelemään että eikai nyt mikään hajoa. Noihin rautoihin kun mennään niin siihen pitää saada hyvä lämpö koneeseen ja lihoihin ja jos joku paikka ärtyy ylös mennessä niin jättää sitten homma siihen. ISOT PAINOT, ISOT LIHAT!!! Sillä filosofialla on reenattu jonkin aikaa ja onkai siinä 2010keväästä matkan varrella muutama kilo tarttunutkin.
Itselläni se että tekisin about 100toisto per liike jne ei vaan tuota haluttua tulosta, on mentävä itselleen isoihin romuihin kiinni. Toki teenhän mä kahta erilaista kiertoa jossa toinen on raskailla painoilla ja toinen on kevyemmillä ja silloin vaan pumpataan ne olemattomat lihat täyteen....se ehkä huoltaa että paikat ei hajoa! =)
Eibiltä aikaliailla naseva vertauskuva, ei se pikajuksiakaan voi tinkiä niistä räjähtävistä lähdöistä reeneissä! ;)

Tottahan toki aina riski loukkaantua on ajatuksissa sillin tällöin käynyt mutta ei sitä vaan voi joka toistolla / sarjalla ruveta ihmettelemään että eikai nyt mikään hajoa. Noihin rautoihin kun mennään niin siihen pitää saada hyvä lämpö koneeseen ja lihoihin ja jos joku paikka ärtyy ylös mennessä niin jättää sitten homma siihen. ISOT PAINOT, ISOT LIHAT!!! Sillä filosofialla on reenattu jonkin aikaa ja onkai siinä 2010keväästä matkan varrella muutama kilo tarttunutkin.
Itselläni se että tekisin about 100toisto per liike jne ei vaan tuota haluttua tulosta, on mentävä itselleen isoihin romuihin kiinni. Toki teenhän mä kahta erilaista kiertoa jossa toinen on raskailla painoilla ja toinen on kevyemmillä ja silloin vaan pumpataan ne olemattomat lihat täyteen....se ehkä huoltaa että paikat ei hajoa! =)
Eibiltä aikaliailla naseva vertauskuva, ei se pikajuksiakaan voi tinkiä niistä räjähtävistä lähdöistä reeneissä! ;)

Täytyy vaan malttaa jättää sit treenit kesken jos meinaa tuntua pahalta. Kylhän tuo varmasti totta on, että isoilla painoilla saa hankittua hyvin lihasta. Itsekin teen juuri noin, että jokatoinen kierto on pumppi ja jokatoinen voima, aika yhteensattuma =). Mulla tosin voimakierron painot on varmaankin korkeintaan puolet sun pumppipainoista.

Tuo pikajuoksijavertaus on siinä mielessä hieman ontuva, että pikajuoksija tarvitsee räjähtävyyttä ja nopeutta, kun taas kehonrakentaja tarvitsee ensisijaisesti isot ja näyttävät lihakset.

Olet kyllä aika lahjakkuus, mielenkiinnolla odotellaan minkälainen paketti lauteilla nähdään! Tsemppiä valmistautumiseen!

On se sentään helvetin hyvä, että edes joku bodaa vielä niinkun kuuluu.. Suoria sarjoja isoilla painoilla. 190 kilon vinopenkkipätkän ja noiden 80 kilosilla tehdyn tasapenkin myötä, Halmo nousi kyllä omalla listalla Suomen kovimmaksi bodariksi.

Ihan törkeen siisti video toi Tonin ja Antin setti. Pitkästä aikaa Ovaskaisen klippien ohella ainoo suomalaisten tuottama reeni-materiaali jota on oikeesti viihdyttävä katsoa. Huomaa että ukot tekee tosissaan töitä kehittyäkseen eikä sellasta liiankin usein salilla nähtävää jopa kisabodareiden tekemää velttoa heilumista:rock:

On se sentään helvetin hyvä, että edes joku bodaa vielä niinkun kuuluu.. Suoria sarjoja isoilla painoilla. 190 kilon vinopenkkipätkän ja noiden 80 kilosilla tehdyn tasapenkin myötä, Halmo nousi kyllä omalla listalla Suomen kovimmaksi bodariksi.

Olen kyllä isosti otettu!!! =D

Mahtavaa jos on teitä miellyttäny video! Kyllä lissää materiaalia varmasti tulee tässä kotvasen kuluttua, oli Tonin kanssa puhetta aika ajoin suoritettavista kimppa reeneistä! Siinä on miehellä muuten sellaset kintut että oksat pois, on niin ku Kanadalaisen ratsupoliisin housut hemmetti vieköön!!

Aivan päällikkö-video! Huumormiehiä ja tositoimireeniä, mikään ei oo parempi. Vielä turkkulaismurretta siihen päälle, nii aiai. :) On se Halmo vaan ISO, näytti Tonikin pieneltä tuossa vierellä! Ens episodea odotellessa.. Katajan legs.. :)

Hemmetti kun huomenna lepopäivä, ei nimittäin ollenkaa alkanu himottaa yläkropan veivaus.. mutta ehkä selviin lauantaihin!

Tuli mieleen tuota videota katselessa, että Antti näyttää ihan bodatulta Jethro Rostedilta ja molemmat kuulostaa ihan samalta kera turun murteen! ;)

Tuli mieleen tuota videota katselessa, että Antti näyttää ihan bodatulta Jethro Rostedilta ja molemmat kuulostaa ihan samalta kera turun murteen! ;)

Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Ei meitä Jethron kanssa yhdistä kuin Turkulaisuus ja saman merkkiset autot ja Jethrolla on pidemmät hiukset ku mulla! :)

- - - Updated - - -

Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Ei meitä Jethron kanssa yhdistä kuin Turkulaisuus ja saman merkkiset autot ja Jethrolla on pidemmät hiukset ku mulla! :)

Mitähän ne siellä ameerikassa tekee toisin, kun Halmo vetää puhtaammalla tyylillä 50kg enemmän vinopenkis, kuin Branch Warren(fanitan Warrenia silti) esimerkiksi? Eikä Jay Cutlerkaan ole yli 140kg yleensä vinopenkissä tehnyt. Kova äijjä oot!

Mitähän ne siellä ameerikassa tekee toisin, kun Halmo vetää puhtaammalla tyylillä 50kg enemmän vinopenkis, kuin Branch Warren(fanitan Warrenia silti) esimerkiksi? Eikä Jay Cutlerkaan ole yli 140kg yleensä vinopenkissä tehnyt. Kova äijjä oot!

Laji on bodaus, ei voimanosto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom