BB Antti Halmo

Siis kaikki treeni, joka stimuloi sarkoplasmaa, on SST-treeniä, ihan sama vaikka se stimulaatio saataisiin aikaan säilykepurkkia heiluttamalla. Sen stimulointi vaan vaatii tietyntapaiset sarjakombot ja tauot. Sen ylivetäminen on edelleen SST- treeniä, ihan samoin kuin pakkotoisto on pakkotoisto vaikka olisi tehty 100 putkeen. Jos taas konsepti rikotaan kokonaan, eli unohdetaan kellotus ja rest-pausen merkitys, ollaan siirrytty erilaiseen treenisysteemiin. Mä en niinkään jumittaisi noihin lyhenteisiin, vaan kuten tossa ylempänä sanottiin, SST-tyylin treeni jne.

Mähän olen itse jo aika kaukana tosta alkuperäisestä ideasta, mutta olen pitänyt sen peruspointin, eli rest-pausen siinä mukana. Mä vain teen vaihtelun vuoksi esim 4x5 10s setin 4xfailure 10s.

Toi mun viimeisin rintatreeni taas oli Neil Hillin systeemeistä rinnalle kakkosviikko ja kuhan testasin. Sen sydeemin kolmas viikko tehtiin Tommin kanssa käsille siinä viimeisimmällä videolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kylläpä nyt keskitytään pieniin asioihin. Esim ite joskus aikoinaan saatoin sanoa että reenaan wlogi treeniä tänään.:D

Siis mikäli oikein ymmärsin niin ongelma on lähinnä siinä, että joku modaa SST-treenityylin ihan joksikin muuksi, mutta silti väittää sen olevan sitä itseään. Tämän jälkeen ihmiset kopioivat tuota "SST"-treeniä ja eivät välttämättä saakaan haluttuja tuloksia, josta syytetään sitten itse tyyliä sen modaajan sijaan?
 
14192683_1761227967473959_1360567894278742787_n.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom