BB Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiks sm kisojen pohjalta oteta kisaajat siihen iltakisaan?

"
Ben Weider Legacy Cup.
Liiton hallitus on määritellyt seuraavat kehonrakentajien karsintakriteerit kilpailuun pääsemiseksi:

– 2016 Jyväskylän katsastuskilpailun kaksi parasta kilpailijaa / painoluokka
– Vuoden 2015 yleisen sarjan SM-kilpailun kaksi parasta / painoluokka
– 2016 Fitness Classic -kilpailun yleisen sarjan kaksi parasta.
– Vuosien 2015 ja 2016 aikana kansainvälisessä kisassa (Arnold Amateur ja vastaavat) kuuden parhaan joukkoon sijoittuneet.
– Kaikki over all SM-voittajat menneiltä vuosilta.

Kaikkien Ben Weider Lecacy Cupiin osallistujien tulee luonnollisesti kilpailla myös 2016 SM-kisoissa."
 
Voehan helvetti......mä kun luulin että tosiaan SM-kisan kuusi parasta menee tuonne per sarja, että sinne ei voi edes ilmottautua. pitää varmaan laittaa sitte anomus sisään. Mielestäni oli sellainen puhe aiemmin että vasta SM-kisan jälkeen katsotaan ketkä sinne lunastaa paikan..
 
Voehan helvetti......mä kun luulin että tosiaan SM-kisan kuusi parasta menee tuonne per sarja, että sinne ei voi edes ilmottautua. pitää varmaan laittaa sitte anomus sisään. Mielestäni oli sellainen puhe aiemmin että vasta SM-kisan jälkeen katsotaan ketkä sinne lunastaa paikan..
Hyvä, että tuli puheeksi. Ei ehkä muutkaan kisaajat tuota ole huomanneet. Listoilla on nyt -100kg Ovaskainen ja Vainio ja +100kg Wilenius. Muuten ammottaa tyhjyyttään kilpailijalistat bodauksen puolella.
 
Huonosti on pidetty suomalaisten kisailijoiden puolta liiton taholta näin täältä katsomosta sanottuna. Itse muistelin samoin, kuten Antti mainitsi eli SM-kisojen kuusi parasta per sarja pääsee.
 
Ja mä en tajuu miksi mulle video näkyy vaikka olen Suomessa.

Mitä tapahtuu, jos poistaa selaimen sivuhistoria tiedot, blokkaako sitten videon? Mun ehdotus voi olla höpö höpö, mutta joskus kun olen tehnyt simppeleitä kotisivupäivityksiä, niin ei ole kaikilla näkynyt sivut ennen kuin on tyhjentänyt sivuhistoria tiedot. Joskus auttanut selaimen sivun refresh muutamaan kertaan.
 
Halmon "tiimikaveri" Lukas Wyler viime vuoden Arnold amateur overall voittaja muistaakseni, paukuttaa olkapäitä!



Tulee ihan mieleen se Heinäsen treeni missä oli vastaavia painoja.. 45 kilosilla vipareita sivuille, alkaa särkee olkapäät pelkästä katsomisesta!
 
No niin näkyyhän se. On kova kyllä tämä Antti, vahvoja voittajaehdokkaita, kuhan vaan terveenä pysyy, eikä iske mikään syysflunssa, jahka ne taas alkaa kohta.
 
Pääsin kolme minuuttia ja pätkäs. Nyt tulee vaan "video ei ole käytettävissä" :( tämä kun puhelimella yritän katsoa.
 
Back
Ylös Bottom