Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs se Anton siellä jutteli? Tuliko uutta infoa vai keskityttiinkö taas ihmettelemään kuinka kauheata ja julmaa se vapaaottelu on?

Tuliko uutta infoa vai keskityttiinkö taas ihmettelemään kuinka kauheata ja julmaa se vapaaottelu on?
Perussetti jälleen kerran. Ihmeteltiin tietenkin kauhean julmaa vapaaottelua, ja Anton kertoi, että kyseessä ei ole gladiaattoritaistelu, vaan rehti kilpailu paremmuudesta kahden urheilijan välillä. Tulevaa UFC-matsia sivuttiin hieman, ja toki Halmeen ja Couturen muinaista taistoa. Kaiken kaikkiaan hyvä haastis, mutta sisällöltään samanlainen kuin kaikki vapaaottelusta tähän mennessä.

Anton haastis, Radio SuomiPOP 18.1.2012

[video=youtube_share;HFpouQhocig]http://youtu.be/HFpouQhocig[/video]

Perussetti jälleen kerran. Ihmeteltiin tietenkin kauhean julmaa vapaaottelua, ja Anton kertoi, että kyseessä ei ole gladiaattoritaistelu, vaan rehti kilpailu paremmuudesta kahden urheilijan välillä.

Jep, samaa sontaa käytännössä mitä aina ennenkin. Ihme vaan että nyrkkeily harvemmin saa vastaavaa huomiota vaikka lajina yleisesti on kovempi mitä mma.

Olihan toi ihan fiksu, vaikkakin lyhyt, haastis. Tietenkin kun kuulijakunta koostuu lajista mitään tietämättömistä taviksista, on noita sääntöjä ja gladiaattorihuhuja hieman käsiteltävä. Kuitenkin antoivat Antonin itse selittää mistä tässä on kyse, eivätkä itse kauhistelleet lajia sen kummemmin.

Missä Anton muuten treenaa kyseiseen matsiin? Jäänyt vähän epäselväksi ovatko nuo ATT:n treenit olleet vain pikavisiittejä vai treenaako kaveri enemmänkin siellä?

Missä Anton muuten treenaa kyseiseen matsiin? Jäänyt vähän epäselväksi ovatko nuo ATT:n treenit olleet vain pikavisiittejä vai treenaako kaveri enemmänkin siellä?
Kai se ATT:lla ainakin jonkin verran ennen matsia?

ATT:n sivuillakin Anton on listattu mestan ottelijaks. Anton itse todennut ATT:lta Suomeen palatessaan että, "I am sure I will return to these hoods as soon as my life and situation allows for it."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ATT:n sivuillakin Anton on listattu mestan ottelijaks. Anton itse todennut ATT:lta Suomeen palatessaan että, "I am sure I will return to these hoods as soon as my life and situation allows for it."
Veikkaisin(toivoisin) että lähtee Floridaan/USAan jo ekan matsin jälkeen jotta mies saa jo ennestään kohtuullisen paininsa to another level.
Salasista voitto niin jos Sean McCorkleen on uskomista niin rahaakin saa kasaan sen ~15k.

ATT:n leirit on on ollut mielestäni vaan muutaman viikon rypistyksiä. Yleensä matseihin valmistautuminen on hoidettu luultavammin pääkaupunkiseudun saleilla Hämäläisen Sammyn ja Hartikaisen Ollin ohjeistuksella.

Blogissaanhan Anton kirjotteli, että ATT:llä huomasi, miten painitaustaiset kaverit pistelevät vahvasti mattoon jos vaan vähänkään raajaa tarjoaa:

Jos mä jotain oon täs reilun viikon kuluessa oppinut, niin paini on se juttu missä mulla ja myös muilla suomalaisilla vapari-hurjimuksilla on kovasti kirittävää, kun verrataan noihin paikallisen vapaapainin kansallisiin huippuihin, joita loikkii yks toisensa jälkeen vapaaottelun maailmaan, kiihtyvällä tahdilla. Tietysti vapaaottelussa homma tasoittuu kummasti, kun noita painijyriä voi myrkyttää iskuilla ja hyvällä liikkeellä, mutta kun hetkeksikin jättää kintun tyrkylle, niin ei usein tarvitse kuin silmää räpäyttää ja saa tarkastella kattorakenteita selinmakuulta. Tää ilmiö tullu koettua muutamaan otteeseen pystypainiharjoituksissa, paikkakunnalle muuttaneiden painihuippujen kans nujutessa. Näin hyvätasoista painitreeniä en ole aikaisemmin saanu maistaa, ja tää on sitä mihin mä panostan täällä ollessani, ni paljon kuin mahdollista.

Ote blogista, www.antonkuivanen.fi

Salasista voitto niin jos Sean McCorkleen on uskomista niin rahaakin saa kasaan sen ~15k.

Ehdottomasti villillä tyylillä päälle ja tähtäimeen KO of the night / Submission of the night ja/tai fight of the night. Siinä ei enää murtunut nyrkki harmita jos tilille kilahtaa 65k$ bonari!

Antonille pari kysymystä

1. Kuinka paljon joudut leikkaamaan painoa ja miten painonveto tullaan hoitamaan?
2. Mitä osa-alueita on erityisesti pyritty parantamaan Meller-ottelun jälkeen?

Ehdottomasti villillä tyylillä päälle ja tähtäimeen KO of the night / Submission of the night ja/tai fight of the night. Siinä ei enää murtunut nyrkki harmita jos tilille kilahtaa 65k$ bonari!
Se oliskin mukavaa, tosin ei niin yleistä varsinkin kun matsi on prelimeissä. Saa olla aika sysipaska main cardi jotta bonukset saataisiin Kuivaselle.

Antonille pari kysymystä

1. Kuinka paljon joudut leikkaamaan painoa ja miten painonveto tullaan hoitamaan?
2. Mitä osa-alueita on erityisesti pyritty parantamaan Meller-ottelun jälkeen?
3. Aiotko jäädä Suomeen treenailemaan, vai jatkuuko matka pysyvästi ulkomaille/jenkkeihin?/ Onko uutta ATT-reissua tulossa lähiaikoina?

"Road to UFC" haastattelua tulossa ja siinä valotetaan näitä juttuja. Jos on kysymyksiä Antonille niin laittakaa tulemaan.

Olisko mahdollisuuksia pudottaa 145, jossa olis teoriittisemmat mahdollisuudet nousta huipulle, LW divarin ollessa aika tukossa kovia ottelijoita?

Hyviä nuo kolme ensimmäistä kysymystä. Itseänikin kiinnostaa kovasti tuo painonveto, että mistä lukemista lähdetään ja paljonko Anton painaa sitten kehässä.

4. Kuinka paljon ennen ottelua on lähtö jenkkeihin, ajatellen aikaeroon sopeutumista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom