Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paljonkos se paino saa mennä rajan yli punnituksissa? Kuivanen on kyllä vitun tiukassa kunnossa. Ja joo, ekaa kertaan kuumotti näin paljon katsoa punnitukset livenä :D

Ei pätki, toimii ufc.tv mulla ainakin.

Kyllä se Anton näytti vahvemmalta kun Salas ja painot kunnossa!
Entistä varmempaa nyt kun näki missä lihoissa ukot oli puntarilla, että Anton tuo voiton kotiin. :rock:

Vielä kun pysys nahoissaan huomiseen saakka. :P

Lisäksi "kehätytöt" tais ihailla Kuivasen takapuolta kun niin hymyilytti. :D

Niin toi Antonin 156lbs on ilmeisesti vielä ok vaikka painoluokka on 155lbs ettei tarvi sitä 450 grammaa lähteä saunomaan pois tai tuu mitää sanktiota siitä tms? En ole niin yksityiskohtiin paneutunu mutta oon aina luullu että se 155 olis se tarkka yläraja..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin toi Antonin 156lbs on ilmeisesti vielä ok vaikka painoluokka on 155lbs ettei tarvi sitä 450 grammaa lähteä saunomaan pois tai tuu mitää sanktiota siitä tms? En ole niin yksityiskohtiin paneutunu mutta oon aina luullu että se 155 olis se tarkka yläraja..
Saa olla paunan yli.

Mestaruus matseissa on tiukka, muissa saa paunan heittää.

Muistelisin että se on mestaruusmatseissa niin. Muuten saa kai ylittää tolla paunalla.

E.hidas

Kiitos, näemmä monelta löyty tarkka tieto!

E: hyvää työtä siis Antonilta ja tiimiltä, ei kannata turhaan höyryttää grammaakaan ylimääräistä pois mitä ei tarvi.

No hyvä että saa olla yli, mulla sydän jätti pari lyöntiä välistä kun se sano sen 156.. :D Ei tuotakaan kyllä varmaan hyvällä katsota, mutta kukaan ei enää muista huomisen jälkeen kun Justin Salas on teloitettu näytöstyyliin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom