Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anton oli kyllä RIPPED! Paljonkohan on jouduttu painoa vetämään alas punnituksiin?
Saa olla paunan yli.Niin toi Antonin 156lbs on ilmeisesti vielä ok vaikka painoluokka on 155lbs ettei tarvi sitä 450 grammaa lähteä saunomaan pois tai tuu mitää sanktiota siitä tms? En ole niin yksityiskohtiin paneutunu mutta oon aina luullu että se 155 olis se tarkka yläraja..
Mestaruus matseissa on tiukka, muissa saa paunan heittää.Niin toi Antonin 156lbs on ilmeisesti vielä ok vaikka painoluokka on 155lbs ettei tarvi sitä 450 grammaa lähteä saunomaan pois tai tuu mitää sanktiota siitä tms? En ole niin yksityiskohtiin paneutunu mutta oon aina luullu että se 155 olis se tarkka yläraja..
No eipä tosin. Ihan itelläki hymyilytti ku katteli Antonin letkeetä meisinkiä!Eipä näitä ennen ole tosiaan näin fiiliksissä tullut katsottua.
Niin toi Antonin 156lbs on ilmeisesti vielä ok vaikka painoluokka on 155lbs ettei tarvi sitä 450 grammaa lähteä saunomaan pois tai tuu mitää sanktiota siitä tms? En ole niin yksityiskohtiin paneutunu mutta oon aina luullu että se 155 olis se tarkka yläraja..