Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kello 00:00 Suomen aikaa.monelt alkaa punnitukset?
Olin lyömässä vetoa Kuivasen puolesta, mutta kertoimet olivat huomattavasti pienentyneet. Hyvät vedot ootte tehny, jotka 2,5 kertoimella ootte Kuivaselle lyöneet.
Sinulla on aivan liian paksut painilasit silmilläsi. Salasin yhdeksässä sekunnissa tyrmännyt Eddie Pelczynski, 13-9, ei todellakaan ole "tosi kova ukko". Eivätkä myöskään Andrew Chappelle, 10-7, tai Corey Lieberth, 3-2, jotka lukottivat Salaksen. Ainoa tosi kova ukko, jota vastaan Salas on otellut, on Joe Ellenberger, jolla tosiaan on vakava verisairaus ( http://en.wikipedia.org/wiki/Paroxysmal_nocturnal_hemoglobinuria ). Muut vastustajat ovat journeyman-kamaa. Vaparinäytöiltään Salas ja Kuivanen ovat todella tasaväkisiä.Tottakai Antonia kannustetaan, mutta jos objektiivisesti katsoo niin kyllä Salasin näytöt ovat vielä eri tasoisia kuin Antonin. Kaatanut ihan eritasoisia ukkoja. Antonilla ei vielä mitään ihan huippukaatoja. Lisäksi kun muistetaan, että vastustaja on 2 x Amerikan mestari painissa, niin puhutaan kyllä superurheilijasta, jonka Antoni vastaansa nyt saa. Jenkeissähän taitaa olla 2 000 000 painijaa, joten siinä jengissä mestaruus on järjetön saavutus.
...
Paljon ne jenkkipainijat vaan hallitsevat niitä sarjoja UFC ssäkin. Ei salasia ole tyrmätty kuin kerran ja vastassa ollut tosi kovia ukkoja.
Kello 00:00 Suomen aikaa.
Voiko ton punnituksen kattoo jostai livenä?
Onneksi suomen mediaan sanat aseteltu hieman eri tavoin :D''antakaa mulle kuka tahansa paskiaine nii mä vedän sen levyks''
Huh, kerkesin parahiksi paikalle. Nyt vaan nuuska huuleen ja naatiskelemaan...