Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
- - Ei tuotakaan kyllä varmaan hyvällä katsota, mutta kukaan ei enää muista huomisen jälkeen kun Justin Salas on teloitettu näytöstyyliin ;)

Bah, jos säännöt sallii olla paunan yli niin sithän sitä saa olla, tuskin siitä kukaan mitää nyrpistelee!

Bah, jos säännöt sallii olla paunan yli niin sithän sitä saa olla, tuskin siitä kukaan mitää nyrpistelee!
Nimenomaan, eikö tuo juuri ole sitä ammattimaisuutta parhaimmillaan kun ei anneta piiruakaan vastustajalle etua edes painossa. Pitää olla just eikä melkeen, sääntöjen puitteissa.

No hyvä että saa olla yli, mulla sydän jätti pari lyöntiä välistä kun se sano sen 156.. :D Ei tuotakaan kyllä varmaan hyvällä katsota, mutta kukaan ei enää muista huomisen jälkeen kun Justin Salas on teloitettu näytöstyyliin ;)

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, sillä muuten olisi n. puolet kortin ottelijoista kaikista painoluokista aina Danan ja muiden epäsuosiossa... Säännöt on selkeät ja 156 paunaa riittää täyttämään ne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ja tuossa video! Jos ei linkity niin kuin yritin, niin 20:30 kohdasta alkaa Antonin osuus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pätkikö punnitus muilla Facebook-väijyjillä tasasesti?

Vai oliko syy nettitikkuyhteydessäni, jos kiinteellä yhteydellä ei punnitus pätkiny ni pitää sitten huomenna raahautua jonkun kaista-hurjastelija-kaverin luo yökylään :P

Pätkikö punnitus muilla Facebook-väijyjillä tasasesti?

Vai oliko syy nettitikkuyhteydessäni, jos kiinteellä yhteydellä ei punnitus pätkiny ni pitää sitten huomenna raahautua jonkun kaista-hurjastelija-kaverin luo yökylään :P

Oon joskus omalla nettitikullani katellut, eikä pätkinyt. Mutta sinuna kutsuisin itse itseni jonkun luokse jolla on tarpeeksi kaistaa ettei tosta tarvitse stressata.

430066_10150667296326276_46299886275_11808410_1410903982_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom