Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Höh. Oliko jollain tarkempaa tietoa alkaako facebook prelit klo 1 vai 2 härmänaikaa? Ite meinasin senverran heräillä että Antonin matsin näkis livenä ja sit takas zetaa.

Liittyen ylempään kysymykseen, miten sitä tarkalleen pystyy katsomaan facebookista? ja maksaako vai ei?

Kiitos vastauksist!!!!! Go Anton!!
Facebookista taitaa tulla 4 matsia, ilmeisesti toisena Antonin matsi. Oliko se peräti 5 ennen, nyt lukee vain neljä täällä: http://uk.ufc.com/event/UFCFUEL1
Nuo 4 ei maksa.

Ajasta, niin en tajua mikä on niin perkeleen vaikeeta että UFC ei voi kertoa vaikka GMT aikaa prelimeille! Tietenkin siis ensimmäiselle prelimille...

Jostain olin kattovinani että Facebook prelimit alkaa 01:20 Suomen aikaa, siis ke-to yö.
Täällähän se oli: https://www.facebook.com/events/321761784527152/ "Prelims 6:20pm ET/ 3:20pm PT"
Näin ainakin kääntää homman Wolfram Alpha: http://www.wolframalpha.com/input/?i=15.2.2012+6:20+PM+ET+in+GMT+2

Mihin aikaan punnitukset näkee facebookista?
00:00 Suomen aikaa punnitus. Näin lukee ainakin täällä alhaalla: http://uk.ufc.com/event/UFCFUEL1

Pointtina muuten tuosta UFC Facebook sivun "UFC Live streams" -välilehdestä/sivusta, niin ainakin mulla Google Chromella jostain syystä kun avaa sen ekan kerran [x] -ajan jälkeen siihen jää musta ruutu mutta heti F5/Refresh painamalla toimii. Nyt kun painaa play lukee että weigh-ins seuraavaksi.

00:00 Suomen aikaa punnitus. Näin lukee ainakin täällä alhaalla: http://uk.ufc.com/event/UFCFUEL1

Pointtina muuten tuosta UFC Facebook sivun "UFC Live streams" -välilehdestä/sivusta, niin ainakin mulla Google Chromella jostain syystä kun avaa sen ekan kerran [x] -ajan jälkeen siihen jää musta ruutu mutta heti F5/Refresh painamalla toimii. Nyt kun painaa play lukee että weigh-ins seuraavaksi.

Kiitos. Ja itelläkin joutuu aina 2 kertaa avaamaan sen ennen kuin toimii. Sitten tähän loppuun vielä turhahko tieto että sinne valikkoon on ilmestynyt noi prelitkin nyt.

407208_354606084561744_293423167346703_1298522_65812510_n.jpg

Diego ja suomipojat :)

Pystyiskö joku tekemään ripin tuubiin Antonin matsista, kaikilla ei oo mahdollista valvoa tai katsoa maxilta?
Noi poistetaan tubesta melkosen nopeesti. Helpoimmalla pääset, kun menet kinuamaan inviten mma-tracker-ketjusta ja etsit ottelun trackerilta torstaiaamuna.

Ketäs tuolla on Hartikaisen lisäksi Antonin taustajoukoissa? Missäs Hämäläisen Sammy on, kun se on mielestäni siellä kulmassa aina touhunnut Ollin kanssa Cage-tapahtumissa?

Osaakos joku kertoa, että miten Anttonilta taipuu englanti? Aika oleellinen taito suhteiden solmimisen ja fanipohjan luomiseksi jenkkeihin.

Luulis nyt osaavan aika hyvin, jos vuosia on paiskittu hommia että tuonne päästään. Olis aika helvetin huono tilanne, jos pitäs tulkkia käyttää.

Ketäs tuolla on Hartikaisen lisäksi Antonin taustajoukoissa? Missäs Hämäläisen Sammy on, kun se on mielestäni siellä kulmassa aina touhunnut Ollin kanssa Cage-tapahtumissa?

ihmettelin kans vähän, kun ei Sammyä näy olevan messissä. eikös hän kuitenkin ole itse pääkoutsi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Terveiset Omahasta :) Anton lähti juuri saunomaan viimeiset rippeet pois ja uskon, että loput lähtee aika helposti. Retkikunnassa mukana lisäksi Mikko Helin sekä Janne Laitonen, joka on toiminut useaan otteeseen Antonin kehäavustajana ja Sammyn aisaparina. Hämäläinen ei päässyt lähtemään, mutta kapelimestari on kirjoittanut huoltojoukoille hyvät nuotit.

Meikäläänenki kertonu kaikille tutuille ja kavereille jotka ei lajista mitään tiedä/seuraa et nyt on sen verran kova juttu et vähän pakko kattoo :D Moni on kyllä sitte kiinnostunu ku oon vähä selostanu tilannetta ja ku kerta Suomi medialtaki on tullu aika paljon huomiota tästä Kuivasen tulevasta matsista.

Terveiset Omahasta :) Anton lähti juuri saunomaan viimeiset rippeet pois ja uskon, että loput lähtee aika helposti. Retkikunnassa mukana lisäksi Mikko Helin sekä Janne Laitonen, joka on toiminut useaan otteeseen Antonin kehäavustajana ja Sammyn aisaparina. Hämäläinen ei päässyt lähtemään, mutta kapelimestari on kirjoittanut huoltojoukoille hyvät nuotit.
Ei muuta kuin sisulla ja taidolla voittoon! Onnea Anttonille!

Olin lyömässä vetoa Kuivasen puolesta, mutta kertoimet olivat huomattavasti pienentyneet. Hyvät vedot ootte tehny, jotka 2,5 kertoimella ootte Kuivaselle lyöneet.

Noi poistetaan tubesta melkosen nopeesti. Helpoimmalla pääset, kun menet kinuamaan inviten mma-tracker-ketjusta ja etsit ottelun trackerilta torstaiaamuna.

Voisihan joku suomalainen heittää videon YouTubeen ja tehdä siitä semmoisen, että sen voi nähdä vain linkin saaneet niin luulisi jonkun aikaa siellä kestävän. Onhan noita paljon muitakin sivustoja joille pistetään nopeaan tahtiin kaikki UFC-tapahtumien ottelut, jos ei jaksa ruveta trackerilta lataamaan.

Olin lyömässä vetoa Kuivasen puolesta, mutta kertoimet olivat huomattavasti pienentyneet. Hyvät vedot ootte tehny, jotka 2,5 kertoimella ootte Kuivaselle lyöneet.

Paljos nyt on kertoimet?

miksi sitä pitää tubeen laittaa ku on jo sellainen sivusta missä on kaikki matsit?

weeweewee fightvideomma dot com

Pakko nyt varmistaa vielä, että tuleeko tää siis nyt tulevana vai sitä seuraavana yönä? Pitää nimittäin elää sitten uutispimennossa kun vasta duunin jälkeen ehtii katsomaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom