Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mr6d.jpg

Salas ufc:n promo/intro/mitävittuaonkaan/flashvalo/sinitausta-kuvauksissa.

Tuleekos sinne Facebookin "UFC Live Streaming"-kanavalle sitten joku linkki kun ottelut alkaa, vai pitääkö sieltä edelleen latailla jotain ohjelmia koneelle sen jälkeen kun on rekisteröiny ittes sinne?

Tuleekos sinne Facebookin "UFC Live Streaming"-kanavalle sitten joku linkki kun ottelut alkaa, vai pitääkö sieltä edelleen latailla jotain ohjelmia koneelle sen jälkeen kun on rekisteröiny ittes sinne?

Kun siirtyy facebookin preleistä sinne ufc:n sivuille niin mulla se loggas sinne jotenki automaattisesti vaikken ollu sinne ennestään kirjautunut.

Varmaankin se on se sama reksiteröintitunnus millä pääsee sinne faceryhmään sisään, ainakin kun tota vahvistusmailia kattelee ni saa sellasen kuvan.

Mut edelleen niin sinne faceen tulee siis joku uus linkki mitä sit painellaan. En haluis missata tätä nyt minkänn teknisen jäätymisen takia...

Toi face toimii helpommin kuin mikään. Meet UFC:n facebook-fanisivulle, painat like, menet fanisivulla kohtaan "live streaming" ja siellä alkaa itsellään pyöriä matsit kun ne alkavat. Sieltä voi käydä jo etukäteen ihastelemassa sitä video-ikkunaa, jossa tällä hetkellä lukee, että seuraavana ohjelmassa on punnitukset huomenissa. Laatu on todella hyvä ilmaiseksi streamiksi.

On kyllä Salasilla samaa näköä Antonin kanssa tuossa goatsen postaamassa kuvassa. Alkaa matsikuume nousta tuota Salasin highlightiä katsellessa. En muista milloin olen viimeksi ollut näin liekeissä mistään urheilutapahtumasta.

Aijjai en saa tätä edes yön tummien suomilasien läpi katsottuna mitenkään menemään kuivaselle. Pelkään pahoin että Salasin paini(2-time All-American) on kryptoniittiä kuivaselle, joka eskaloituu viimeistään 3. erässä Antonin cardion loppuessa(Ylen aamu-tv:ssä tuntui jo kaasutankki tyhjenneen kevyen sparrailun jälkeen, valitettavasti) ;)

Suomilasien läpi katsottuna näen Antonilla kuitenkin puncherin tsäännsin ja sitä lähetään toivomaan joka tapauksessa!!!

Kuivanen via Flying knee & left hook & right straight :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ylen aamu-tv:ssä tuntui jo kaasutankki tyhjenneen kevyen sparrailun jälkeen, valitettavasti ;)

Tuota kyllä itsekkin ihmettelin ja mainitsinkin siittä jo aiemmin. Toki reeniähän oli varmaan hyvä pätkä jo tuossa takana ennen kuin haastattelu alkoi.

Haastattelijan kysymykset oli niin lyhyviä ja Antonin vastaukset niin pitkiä että ei oikeen saanut palautumaan hengitystä kuin loppupuolella.

Tuota kyllä itsekkin ihmettelin ja mainitsinkin siittä jo aiemmin. Toki reeniähän oli varmaan hyvä pätkä jo tuossa takana ennen kuin haastattelu alkoi.

Haastattelijan kysymykset oli niin lyhyviä ja Antonin vastaukset niin pitkiä että ei oikeen saanut palautumaan hengitystä kuin loppupuolella.

Tästähän taidettiin jo täällä puhua. Kannattaa ottaa huomioon, että Anton ei saanut esityksen jälkeen ollenkaan hengähdysaikaa vaan kysymykset aloitettiin heti ja niitä tuli aika nopealla tahdilla. Haastattelu oli myös aikaisin aamulla ja Antonilla ei ollut varmaan mitään kovin perusteellisia lämpöjä alla ennen esitystä. En ainakaan itse lähtisi tuon perusteella vielä tekemään johtopäätöksiä Antonin kunnosta.

Toivottavasti poikien on käsketty laittamaan shortsit selkeästi eri väreillä. Voi muuten tulla jännäämisestä hieman vaikeampaa.

Ei vaan saman väriset niin tuomaritkin voi erehtyä että Antton on se joka on päälimmäisenä.. ;)

Vittu mulla kyllä palaa hermot välittömästi jos toi Salas oikeesti rupee väkisinmakailemaan tuolla.. Ainakin niiden Salasin matsien perusteella mitä oon kattonut niin kyllä se yritti päällä olessaan ahkerasti lyödä ja menetti sen takia positionkin useasti..

Tästähän taidettiin jo täällä puhua. Kannattaa ottaa huomioon, että Anton ei saanut esityksen jälkeen ollenkaan hengähdysaikaa vaan kysymykset aloitettiin heti ja niitä tuli aika nopealla tahdilla. Haastattelu oli myös aikaisin aamulla ja Antonilla ei ollut varmaan mitään kovin perusteellisia lämpöjä alla ennen esitystä. En ainakaan itse lähtisi tuon perusteella vielä tekemään johtopäätöksiä Antonin kunnosta.

Tuo on normaalia huippukuntoiselle kaverille, että hengästyy aamun startatessa. Se kyllä poistuu kun suoritetaan kunnon aamutreeni ja lämmittely. Illalla ei tuota enää pitäisi olla vaan kone lämmitettynä. Sama kun formulaa alkaa käynnistelemään kohmeisena. Antonin taustajoukot tuntien, niin kyllä siellä on kaikki nyt tehty hyvin ja kunnossa. Mies on varmasti iskussa.

Itse en usko mihinkään Salasin väkisinmakaamiseen. Kyllä hänenkin tarvii näyttöä antaa jos ylöspäin haluaa. Rivakka matsi siitä on tulossa.

Nonni. Kertoo varmaan jotain matsin odotuksesta kun uniin asti tulee. Oli muuten Anton by KO, hehe... samanlaista tarjoilua mitä Meller sai, mutta Salasin leuka ei kestänytkään mahdottomia.

Nonni. Kertoo varmaan jotain matsin odotuksesta kun uniin asti tulee. Oli muuten Anton by KO, hehe... samanlaista tarjoilua mitä Meller sai, mutta Salasin leuka ei kestänytkään mahdottomia.

Hyvä että unissa edes voittaa! toivottavasti tosiaan saa toisen mahiksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom