Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ainakin olen samassa käsityksessä, että noihin aikoihin alkaa, sen perusteella että joku tuolla aiemmin mainitsi että Kuivanen-Salas -matsi on preleistä järjestyksessä toisena. Ja main card kun alkaa 03.00 niin prelit pitäisi alkaa noin klo24.Tapahtuma (prelit) alkaa nyt käsittääkseni 00.00 keskiviikko-torstai yönä. Eli Antonin matsi varmaan joskus puoliyhden tienoilla.
Korjatkaa jos oli väärää tietoa.
Onko USA:ssa sitten niin älyttömän kova taso vapaapainissa? Ainakin Pekingin olympialaisissa USA vain yhden kullan 55kg:n painoluokassa eikä muita mitalleja.
En nyt muista, että tuleeko videokuvaa näistä pikkueventtien punnituksista? Entä kuvia?
Jatkossa toivon kyllä, että Kuivanen treenaisi mahdollisimman paljon Pohjois-Amerikan kovilla saleilla ja eiköhän näin tule tapahtumaankin, kun saa lisää nimeä ja pääomaa. On aika kova tasoitus jos itse nujuaa Suomen poikien kanssa ja vastustajan treenikavereina on UFC:n top-10 ottelijoita bussilastillinen.
Pitää kuitenkin toivoa että jos Salas vie niin Antton kuitenkin pääsee toteuttamaan itteään niin hyvin että jatko ei kaatuisi ekaan tappioon. Ongelma on tietty sarjan kova ja laaja tarjonta jolloin pitää tosi näyttävästi otella. Viellä kun on hyvinkin mahdollista etta Salas vaan väkiisin makaa mahdollisen voittonsa (niin mä tekisin ainakin jos olisin noin kova painija ja ekassa UFC matsissa :D)Kun nyt matsinsa voittaa niin kaikki on auki. Tämä ottelu on mielestäni todella tärkeä jatkon kannalta. Antonin karismasta ja ottelutyylistä ei tule olemaan jatko kiinni vaan pelkistä voitoista.