Eiköhän Antonin vastustaja ole kuitenkin täysin eri tasoa kuin Vainikaisen FF vastustaja. All American painija on kuitenkin niin helvetin kova saavutus, vaikkakin olisi kahdeksan sakissa koko maan mittakaavassa. Silloin puhutaan oikeasti aivan järjettömän kovasta urheilijasta, ei mistään perunasäkistä. Jos ei sitä suomalainen ymmärrä, en sille mitään voi. Jokainen painin kanssa tekemisissä oleva kylläkin sen tajuaa tietäen Jenkkien tason. Se tarkoittaa sitä suomeksi, että silloin kun sellainen kinttuun sukeltaa niin siinä ei sitä estä todellakaan ketään suomalainen. Ei edes vapaapainin SM. Itse olen sitä mieltä, että Antonin mahdollisuudet ovat pystyssä. Muualla en niitä näe. Itse painin taannoin oltuani nuorten vapaan SM 1: n huippu Jenkkiä vastaan harjoitusleirillä ja en voi käsittää mikä taso niillä siellä on. Jos sellanen kaveri mattoon haluaa niin sinne myös mennään on minun näkemys satojen painittujen otteluiden kokemuksella.
Toivon Antonille menestystä ja tuuriakin mukaan. Kova työ toivottavasti palkitaan. Vastassa on nyt kuitenkin sen verran kova ukko, että täytyy pitää realiteetit mielessä. Toivottavasti on saanut siellä Jenkkileireillä puolustukset kuntoon alasvienteihin, sillä suomalaisten kanssa sitä ei pysty tekemään sille tasolle mitä nyt vaaditaan. Joka tapauksessa voitto nostaisi Antonin kovaksi haastajaksi aivan huippu-ukoillekin. Miten käy.. sen näemme keskiviikkona. Toivottavasti 1 R KO.