Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anton Kuivanen
It's time to fly..Omaha and UFC here I come!
No ihan hyvin nussit joo ja ilman oikolukutaitoa irroitat teksit asiayhteydestä. Muistaakseni (en jaksa tarkistaa) tuo posti ei ollut veikkaus vaan siinä haettiin vastausta siihen, että miten Antonin jatkot jos tappio tulee. Toki saattoi kirjoittaja ajatella myös Antonin häviävän. Kuitenkin yksi postaus ketjussa jossa on aika hyvä pino viestejä. Melko väkisin kaivetaan tuota negatiivista foorumin ilmapiiriksi.
"Oletan Kuivasen aloittavan tappiolla, miten ura siinä tapauksessa jatkuu?" on mielestäni tässä yhteydessä yhtä kuin "mikäli Kuivanen aloittaa tappiolla, miten ura siinä tapauksessa jatkuu?" eikä siis "Veikkaan, että Kuivanen aloittaa tappiolla, ...".Huvitti vaan vastailla kun just hehkutit että et oo kenenkään nähny veikkaavan Antonin tappiota ja itse muistin heti just tuon yhden viestin, jonka siihen lainasin kokonaisuudessaan. Kts. http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/105544-anton-kuivanen-ufc-11/#post3543546
Mun mielestä en kyllä irottanu mitään asiayhteydestä ja tuossa postissa oli nimenomaan kyse tuloksen veikkaamisesta, eikö se siitä ihan viesti lukemalla selviä? Voisit ehkä jaksaa tarkistaa ennen kun alat taas arvioida toisten oikolukutaitoa ja kirjoituksia..
Tällä sivustolla veikataan Salasille pisteillä, mutta me ei tuota uskota
http://www.mmamania.com/2012/2/11/2791316/ufc-on-fuel-tv-prelims-preview-and-predictions-part-i
Siinä olisikin aika mahtava aloitus UFC- uralleAnton via TKO rd 1 (flying knee & punches). Olen puhunut.
Salas pisteillä on varmaan hyvinkin lähellä totuutta :(
Kysytään se kaikkien huulilla oleva kysymys: Monelta lähetys alkaa ja tuleeko kaikki matsit tuolta FB:stä? :piis:
Mitenkäs tällainen facebook rajoittunut. Näkyykö toi matsi UFC.TV:ltä?
Anton tulee viemään ja helposti. Salas vaikuttaa hitaalta, Anton on puolestaan dynamiittia päästä varpaisiin.