Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No ihan hyvin nussit joo ja ilman oikolukutaitoa irroitat teksit asiayhteydestä. Muistaakseni (en jaksa tarkistaa) tuo posti ei ollut veikkaus vaan siinä haettiin vastausta siihen, että miten Antonin jatkot jos tappio tulee. Toki saattoi kirjoittaja ajatella myös Antonin häviävän. Kuitenkin yksi postaus ketjussa jossa on aika hyvä pino viestejä. Melko väkisin kaivetaan tuota negatiivista foorumin ilmapiiriksi.

Ihan läpällä kyllä tarkoitin "nussia sitä pilkkua" enkä kusta sun muroihin, mut ilmeisesti on herne välillä aika herkässä? Sori jos rennon ja jopa kevyesti humoristisen idean osoittava hymiö nyt sitten unohtu. Huvitti vaan vastailla kun just hehkutit että et oo kenenkään nähny veikkaavan Antonin tappiota ja itse muistin heti just tuon yhden viestin, jonka siihen lainasin kokonaisuudessaan. Kts. http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/105544-anton-kuivanen-ufc-11/#post3543546

Mun mielestä en kyllä irottanu mitään asiayhteydestä ja tuossa postissa oli nimenomaan kyse tuloksen veikkaamisesta, eikö se siitä ihan viesti lukemalla selviä? Voisit ehkä jaksaa tarkistaa ennen kun alat taas arvioida toisten oikolukutaitoa ja kirjoituksia..

Eikä ollu tarkoitus kaivaa negatiivisuutta esiin, totesinhan että tuon yhden poikkeuksen olen itse nähnyt muuten positiivisessa ilmapiirissä, ja toivoin itsekin Antonille voittoa.

Väännetäänkö rautalangasta vai tarviiko ratakiskoa??

Kuluuhan se aika Antonin matsia odotellessa tietty vaikka tyhjästä nyhjästyissä foorumikinasteluissa jossei muuten. :rolleyes:

Huvitti vaan vastailla kun just hehkutit että et oo kenenkään nähny veikkaavan Antonin tappiota ja itse muistin heti just tuon yhden viestin, jonka siihen lainasin kokonaisuudessaan. Kts. http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/105544-anton-kuivanen-ufc-11/#post3543546

Mun mielestä en kyllä irottanu mitään asiayhteydestä ja tuossa postissa oli nimenomaan kyse tuloksen veikkaamisesta, eikö se siitä ihan viesti lukemalla selviä? Voisit ehkä jaksaa tarkistaa ennen kun alat taas arvioida toisten oikolukutaitoa ja kirjoituksia..
"Oletan Kuivasen aloittavan tappiolla, miten ura siinä tapauksessa jatkuu?" on mielestäni tässä yhteydessä yhtä kuin "mikäli Kuivanen aloittaa tappiolla, miten ura siinä tapauksessa jatkuu?" eikä siis "Veikkaan, että Kuivanen aloittaa tappiolla, ...".

Tällä tavalla ymmärrettynä tuo lause on ensimmäisessä postissasi asiayhteydestä irrotetta, mutta asian takia ei ehkä kuitenkaan kannata mitään spektaakkelimaista vääntö aloittaa. ;)

Anton via TKO rd 1 (flying knee & punches). Olen puhunut.

Olen muuten laskenut päiviä tähän matsiin yli 10 päivää, voisinpa nukkua suoraan keskiviikkoiltaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anton tulee viemään ja helposti. Salas vaikuttaa hitaalta, Anton on puolestaan dynamiittia päästä varpaisiin.

Anton tulee viemään ja helposti. Salas vaikuttaa hitaalta, Anton on puolestaan dynamiittia päästä varpaisiin.

Katselin tuossa Antonin ja Salasin viimeset matsi niin anttoni on tosiaan hitusen nopeampi ja viime matsit näillä herroilla menee Antonilla paremmin.
Noi painijyrät on aina vaarallisia ja Salasilla on myös sama halu UFC:n suhteen niin kova matsi tulossa, mutta toivotaan että keskeytys voitto kuivaselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom