ANTIstress-tuote

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Semmonen mainos sattui nenän eteen missä tuota ANTIstress-tuotetta mainostettiin! Siinä luvattiin uneen muutoksia, eli siis rentoutuneenpi ilman pöhnää/väsymystä (joka olisi minulle hyvä), muistin parantumista (tämäkin olisi mainiota), keskittymiskyvyn lisääntymistä ja yleensäkkin stressittömämpää oloa (ois mahtavaa :rock: ) harmi ettei oo potenssii vaikutusta sillee positiivisesti :hmmm: ..ja palkittukkin monissa maissa, kuulema! eli siis, onko kellään kokemusta juuri tuosta tuotteesta tai vastaavanlaisista??

Edit: Niin ja unohdimpa laittaa tuohon että mitä mieltä yleisesti ootte tommosista?? lumettako?

Originally posted by Erik-loka
Siinä luvattiin uneen muutoksia, eli siis rentoutuneenpi ilman pöhnää/väsymystä (joka olisi minulle hyvä), muistin parantumista (tämäkin olisi mainiota), keskittymiskyvyn lisääntymistä ja yleensäkkin stressittömämpää oloa

Puhutkos sä nyt seksistä?

...

Tulipahan sitte itse testattua...yleinen häsläys olo lähti, loppu jalkojen tärisyttäminen, keskittymiskyky lisäänty, ja yleisesti olo oli jokseenkin euforinen, mutta ei sekava. Oli vähän niinkun semmonen olo et ois dokannu vihreetä teetä viis litraa...no ei sen puoleen..vaikuttava ainehan tossa just on Teaniini...Tiädä sitten oliko pelkkää placeboa ja toimiiko muilla!

Re: ...

häsläys olo lähti, loppu jalkojen tärisyttäminen, keskittymiskyky lisäänty, ja yleisesti olo oli jokseenkin euforinen

Ja tämä kaikki ilman reseptiä, jumankauta, MISTÄ tätä saa:lol2:
ps. tämä oli vitsi..... HÄSLÄYS!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom