Anti-estrogeninen ruokavalio

Olen ymmärtänyt että anti-estrogeenidieetillä suositaan lihaa ja kalaa (mahd. vähän prosessoitua, ja orgaanista, koska se mitä eläimille syötetään vaikuttaa myös meihin) ja "vihreitä" lisukkeita, (kuten parsakaali) ja mausteita. Papuja myös suositaan, jonka pitäisi tarkoittaa sitä, että maapähkinä on ok koska se on papu. Hedelmätkin on hyvä juttu. Vähennettävien ruoka-aineiden listalla taas on maitotuotteet, (sillä perusteella, että lehmän naispuolisena oletetaan jättävän maitoon estroa) kananmuna, viljatuotteet (kuitua suositaan). Pähkinät ja siemenet pitäisi jättää, mutta rasvoista en osaa sanoa. Karkit ja sipsit ei tietysti ole OK. Väitetään kans, että älä syö/juo mitään muoviastioista, mutta en tiedä kuinka todenperänen juttu se sitten on. Paljon samaa VHH-dieetin kanssa, mutta keskitytään enemmän blokkaamaan estroja ruoasta.

Täydentäkää/korjailkaa puutteellista infoa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähennettävien ruoka-aineiden listalla taas on maitotuotteet, (sillä perusteella, että lehmän naispuolisena oletetaan jättävän maitoon estroa)

Olen ymmärtänyt että anti-estrogeenidieetillä suositaan lihaa ja kalaa (mahd. vähän prosessoitua, ja orgaanista, koska se mitä eläimille syötetään vaikuttaa myös meihin)

Näkeekö kukaan muu tässä mitään ristiriitaa..? Ihan yhtähyvin voi se elukka minkä syöt olla naispuolinen (juurikin esim. naudanliha taikka lohi) jolloiinka siinäkin on jämiä siitä "estrogeenistä" samoin kuin oletetaan tuossa maidossakin olevan (?) tai siis miksi sitä olisi siinä maidossa muttei sitten saman elukan lihassa? ja tolla tuskin edes on mitään vaikutusta yhtään mihinkään...

tää on tosin vaan mun logiikka, voin toki olla väärässäkin.

Jos rupee hifistelemään tolla tavalla niin kannattaa myös jättää purkitetut ruuat (esim tonnikala, hedelmäsäilykkeet) pois.

Mitäs jos keskityt vaan siihen, että rauta nousee ja syöt kunnolla ilman mitään paineita estroista :D Varmaan elämänlaatu on silloin aika paljon parempi.

Varmaan ensimmäinen ajatus tuosta nousee että onko sulla jotain syytä miksi se ruokavalio pitäisi olla anti-estrogeeninen?

Varmaan ensimmäinen ajatus tuosta nousee että onko sulla jotain syytä miksi se ruokavalio pitäisi olla anti-estrogeeninen?

Villi lotto, manboobs? ;) Vai libidon nostetta, jellybelly?

Tsekkaa tämä linkki..

Sen verran ite oon "hifistelly" et purkkihedelmät&tomaattisoseet, jne on vaihtunu freeseihin (ihan jo maunkin takia, esim. ananas on melko herkkua 'tuoreena' vs purkista kaavittuna) ja ruokaa en lämmitä muovikipoissa. Myös limsat ja energiajuomat, jne kannattaa jättää vähemmälle jos on ulkokuoressa ongelmia, ite nyt 3vk ollu ilman energiajuomia ja kokista menny 1.5l/viikko, painoa -4kg ja kropan erottuvuus parantunu kiitettävästi varsinkin just tuossa keskivartalon tienoilla :)
Jos pitäs ruveta liha valitsee tiskistä raadon sukupuolen perusteella niin ei saatana :) Jos lehmänmaidosta sais estroja ni tuolla perusteellaha kaikki lapsena rintaruokitut miehet ois iha vitunmoisia neitejä kun jää äidinmaidosta estroja kroppaan? :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom