Antakaas neuvoja!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja körmy92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, elikkäs olen 20 vuotias mies 182cm/105Kg mitoilla ja haluaisin päästä jonkinlaiseen rantakuntoon, tavoitteena olisi saada mahdollisimman paljon lihas massaa ja rasvoja vähä puoteltuun kun tuota on vähä kylkeen vuosien varrella kertyny. Tässä on nyt tullu reenailtuun salilla jotain 3kk kunnolla ja aerobinen on aika vähäistä tällä hetkellä tosin välillä tulee nyrkkeiltyä 3-4 kertaa viikossa noin tunnin verran. Kaloreitten laskemisen olen tällä viikolla aloittanut ja ne on siellä 1200 - 1600 välillä mutta paino pysyy ennallaan protskuja tulee noin 150g - 200g päivä. Voisko kokeneemmat antaa neuvoja ja vinkkejä miten homma rupeisi hyvin edistymään, paino tavoite on tuoll 90 -95Kg ja lihasta pitäs kehoon saada rutkasti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tumblr_lda5sqqOQw1qddqd3o1_500.gif

hehe..mä oon sua 4 cm pidempi ja paino sama, mutta syön kolme kertaa enemmän kaloreita. Tolla kalorimäärällä paino pysyy about samoissa.

ei tämä ole trolli tiedän että kalorit on miinuksella pahasti niitä olen tässä pyrkinyt korjailemaan mutta kun tuntuu että ei mene ruoka alas... pitäisi syödä sitten varmaan semmosta ruokaa jossa on enemmän kaloreita... mutta miten onnistuu semmonen että sanotaan jos lepo kulutus on jotain 2300 kcal/päivä ja syön päivässä vaikka 2600 kcal/päivä niin miten saan onnistumaan että lihas massa kasvaa mutta kroppa kiinteytyy kunnolla ja saan rasvaa pois??? esim voiko joku antaa tämän kokoiselle kaverille jonkun hyvän ruokavalio ohjeen tai jotain.. auttakaa amatööriä, ja ne jotka tulette vaan vittuilemaan niin älkää vaivautuko...

Zone-sarja -42%
ei tämä ole trolli tiedän että kalorit on miinuksella pahasti niitä olen tässä pyrkinyt korjailemaan mutta kun tuntuu että ei mene ruoka alas... pitäisi syödä sitten varmaan semmosta ruokaa jossa on enemmän kaloreita... mutta miten onnistuu semmonen että sanotaan jos lepo kulutus on jotain 2300 kcal/päivä ja syön päivässä vaikka 2600 kcal/päivä niin miten saan onnistumaan että lihas massa kasvaa mutta kroppa kiinteytyy kunnolla ja saan rasvaa pois??? esim voiko joku antaa tämän kokoiselle kaverille jonkun hyvän ruokavalio ohjeen tai jotain.. auttakaa amatööriä, ja ne jotka tulette vaan vittuilemaan niin älkää vaivautuko...

Ei mene ruoka alas :lol2: vittu aijaa??? :lol2: Millä se on menny ku tohon massaan oot päässy?

Ei vittu. Tartuinko trolliin...

Tämä nyt on muutenkin taas sitä samaa onko mahdollista kasvattaa lihasta ja laihduttaa samanaikaisesti. Ainakin se on erittäin hankalaa eikä tule mieleen ketään omasta tuttavapiiristä kuka tässä hyvin olisi onnistunut. En tiedä millä mittarilla 4x tunnin nyrkkeily treeni on vähäistä aerobista harjoittelua ellet vaan vähän käy ominpäin säkkiä mätkimässä.
Itse lähtisin tuota projektiasi toteuttamaan seuraavasti. Jos pidät nyrkkeilystä käy se 3-4 x viikossa nyrkkeilemässä ja siihen pari sali päivää päälle. Ruokailussa kalorit maltillisesti miinukselle, noin 200-500kcal/päivä niin ei elimistö ala lihaksia syömään niin rankasti. Kun olet saavuttanut tavoite painon niin sitten otat sen lihaksien kasvatuksen omana projektinasi.

Jos 180cm ruho on 90kg painossa ja rasvat on alle 20% niin sanosin että siinä sulle on jo ihan hyvä rantakunto tälle kesälle.. Aloituspostista päätellen kuitenkin rasvaa on enemmän ja jos meinaat rantakuntoon päästä, luulen että realistisempi aikataulu olisi rantakuntoon 2014.

Niinpä minä vähä arvelinki että se ei saman aikaisesti onnistu että se on joko tai ja tuo tavoite painon ei olisi tarkotuskaan tulla äkkiä/tälle kesälle kuhan nyt sais vaan homman rullaamaan ja huomais että alkais jotain tulostaki syntyä... tähän mennessä noi kalorit on vitusti miinuksella ja paino vaan nousee, tosin peilikuva kyllä on muuttunu ja lihasta on kyllä tullu kroppaan... ja bulukkovisti ootko koskaan kuullut semmosesta aineesta kuin alkoholi? :D tässä on männä vuosina tullu tuota kaljaa ja viinaa otettuun ihan olan takaa mut nyt olen alkoholin käytön lopettanu lähes kokonaan ja parempaa suuntaa tähän hommaan hakemassa.. :D

Syö paljon terveellistä ruokaa niin ei kerry rasvaa mutta lihaskin kasvaa. Vaatii myös fiksua treeniä. Lihaskasvatus on pitkäpiimästä hommaa joten elä ihmettele jos tulosta ei heti näy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oot käyny salilla 3kk, siinä vika. Rantakuntoon et enää ehdi, mitä nyt rantakunnolla haetkaan, mutta jatka treenaamista ja syö sillä 2500kalori linjalla ja tule ensi keväänä kysymään neuvoja uudelleen jos ei ole tullut tulosta.

Back
Ylös Bottom