Antakaapa tuomio ohjelmasta

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Rakentelin tällaisen ohjelman itselleni, tavoitteena penkki- ja mavemaksimin kohottaminen ja muuten lihasmassan lisääminen. Olen melko aloittelija, treeniä takana 3 kuukautta, penkin maksimi 100kg, mave 150kg. Pituus 193cm, paino 97kg.

Treeni 1 (Rinta, jalat vatsa)
Penkkipunnerrus 5x5-ohjelma
2 Apuliikettä:
a)Vinopenkki 2x6, 2x3
b)negat. penkki 2x6, 2x3
c)Ristikkäistalja 2x8, 2x4
d)Flyes 3x8
e)vinopenkki käsipainoilla 3x8
Jalkakyykky / jalkaprässi 3x8
Leg curls 2x8
pohkeet 3x8
vatsarutistukset 3x10xtarvittava lisäpaino
jalkojennosto 3x15
kiertäjäkalvosimet 3x10-15

Treeni 2 (Hauis, kyljet, ojentaja)

Kapea penkki 4x3
1-2 Apuliikettä:
a)Ranskalainen punnerrus 3x8
b)Talja 3x8
c)Pään takaa punnerrus käsipainolla 3x8
Hauiskääntö tangolla / käsipainoilla / leuanveto 3x6-8
scott-penkki 3x8
Kyljet smith-koneessa 3x10+3x10

Treeni 3 (Selkä, olkapäät, penkin nopeusvoima)
Maastaveto 5x5-ohjelma
Kulmasoutu 2x6, 2x3
Ylätalja 3x8
Alatalja 3x8
Pystypunnerrus 2x6, 2x3
Sivullenostot 3x8
Eteennostot 3x8
Hartiat 3x8
Penkin nopeustreeni jto:n mukaan vuoroviikoin
a) 8*3*60
b) 2*3*70, 3*2*75, 2*3*65
c) 3*60, 2*70, 1*80, 3*60, 2*70, 1*80, 3*60

Toimisiko tämä?

Trafalgar sanoi:
Rakentelin tällaisen ohjelman itselleni, tavoitteena penkki- ja mavemaksimin kohottaminen ja muuten lihasmassan lisääminen. Olen melko aloittelija, treeniä takana 3 kuukautta, penkin maksimi 100kg, mave 150kg. Pituus 193cm, paino 97kg.

Treeni 1 (Rinta, jalat vatsa)
Penkkipunnerrus 5x5-ohjelma
2 Apuliikettä:
a)Vinopenkki 2x6, 2x3
b)negat. penkki 2x6, 2x3
c)Ristikkäistalja 2x8, 2x4
d)Flyes 3x8
e)vinopenkki käsipainoilla 3x8
Jalkakyykky / jalkaprässi 3x8
Leg curls 2x8
pohkeet 3x8
jalkojennosto 3x15
kiertäjäkalvosimet 3x10-15

Treeni 2 (Hauis, kyljet, ojentaja)

Kapea penkki 4x3
1-2 Apuliikettä:
a)Ranskalainen punnerrus 3x8
b)Talja 3x8
c)Pään takaa punnerrus käsipainolla 3x8