Aamupala on ainakin liian pieni. Itse ainakin vaan suuttuisin ja painuisin takaisin nukkumaan, jos saisi noin pienen aamupalan :D Lounas näyttää jo paremmalta, tosin en tiedä kuinka paljon syöt esim riisiä. Välipalalla tulee ainakin kaloreita hyvin. Päivällinen omasta mielestä liian kevyt. Itse tekisin kanamunien sijaan kunnon satsin riisiä tai pastaa ja sitten lisäksi nuo tonnarit, raejuustot, salaatit yms. Iltapala voi olla ihan ok, jos ruokamäärä on reilu itsessään eikä vaan parin lusikallista mysliä jne. Niin, ja jos haluaa oppia syömään lisää niin pitää vaan pikku hiljaa lisätä ruoka-annosten kokoa. Ensin saattaa turvottaa ja tuntua jopa pahalta, mutta siihen tottuu ja pian ihmettelet miten olet tullut toimeen niinkin pienillä annosmäärillä.
Voi kuule varmaa naurasit jos näkisit mun kuukauden takasen ateriasuunnitelman kun lähdin oikeasti sieltä 200kcalsta nostamaan pikkuhiljaa ylöspäin, et kun on tottunu elämään sillä parilla omenalla päivässä niin toi nykynenki tuntuu hirveelle kasalle ruokaa:D