Ankkapeppu

Kaupunki
Tampere
Tuolla punttimimmien puolella näytti olevan aiheesta keskustelua ja kun sinne en voi kommentoida niin ajattelin sanoa tässä että kyseinen sivuprofiilin notko-hyppyri -yhdistelmä on naisella aivan ihanteellisen näköinen (ja tiedän etten ole mielipiteineni yksin :D). Jos vartalomuodosta on ongelmia vaatehankinnoissa niin tässähän olisi pakkotoistolla loistava tilaisuus lanseerata oma vaatemallisto urheilullisille naisille. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ankkapyllyt rules! Nämä 100/200m juoksijanaisetkin omaa aivan mahtavat hyppyriperäsimet.

Johanna Halkoaho, grrr..!

no ni lopultakin päästiin asiaan!! :D

Tomi sanoi:
Kunnon pakarat tytöillä rulettaa! :rock:
Näin on. Lihaisat piukeat pakarakaksoset :kuola:
edit: mullakin on ankkapeppu :nolo:
Niin mullakin. Sanon vaan aina että mulla on latinoperse.. :D

Tuohon vartalomalliin voi muuten usein vaikuttaa venyttelemällä lantion ja reiden etuosaa jolloin lantio nousee vähän pystympään ja hiukan oikaisee vartaloa. Mutta tämä vinkki on siis ainoastaan miehille, älkää hiiskahtakokaan tästä naisille! :D

Ah. Kyllä. Naisella pitää olla kunnon perse. Monelle olen koittanut selittää, että sellanen sopivan iso ja muodokas on paaaaljon parempi kun lautaperse, mutta ei mene jakeluun. Liian moni haluaa itelleen lautaperseen. Minkä helvetin takia?

Kyllä. Pitäähän persettä olla, tosin ei sellaista mihin voi törmätä autolla :D. Kiinteys on myös pelkkää plussaa.

Powerhousu sanoi:
Ah. Kyllä. Naisella pitää olla kunnon perse. Monelle olen koittanut selittää, että sellanen sopivan iso ja muodokas on paaaaljon parempi kun lautaperse, mutta ei mene jakeluun. Liian moni haluaa itelleen lautaperseen. Minkä helvetin takia?

Juuri näin.

Moni tuntemani nainen ihannoi muutenkin sellaisia luurankomalleja, joita lehdissä/TV:ssä näkyy. "Olis se niin ihanaa olla sellainen alle 40kg luuviulu..." Kyllä naisessa pitää lihaa olla. (Rajansa kaikella kuitenkin. Ryhävalaat on oma lajinsa.)

Noh, onneksi kaikki naiset eivät tavoittele keskitysleiri-lookia.

:)

Minulla on aika iso perse, mutta ei siinä kyllä selluiliittia ole, joten olisiko se sitten "Ankkapeppu". Tytöillä ehdottomasti muotoa perseeseen, muttei todellakaan Tomin mainitsemaa pizzauunia. :)

Ps. Siitä tulee muuten hirveän hyvä mieli, jos vastakkainen sukupuoli pitää perseestäsi.

Jahas, kokonainen tredi jossa kundit vakuuttaa naisille että perse sen olla pitää? No mikäs siinä, kannatetaan, jos vaikka tulis enemmän ankkapeppuja liikenteeseen (niitä ei nää ees missään livenä!)

Juu mun yhdellä tyttöystävällä oli ankkapeppu, vaikka se oli luuviulu. I just laavd that ass! Ankkapeppu kunniaan!!

Siis onko AnkkaPeppu = PököPylly? Siis Takaa tarkkailtaessa melko kapea jopa tiukka ja sivusta kiinteän pyöreästi pirskahteleva?
Pököpylly tytöllä on :kuola: mutta sekään ei saa olla liian massiivinen. Vain sellainen sopiva puolipallopari. ja hotpantsit... :eek:

Ei sellanen androgyyninen pikkupojan vartalon omaava "nainen" kiinnosta kuin kaappihomoja. Jos lihan myötä on läskiäkin kertynyt ei se haittaa kunhan ei olla siellä ryhävalas akselilla.

Naisen kommentti väliin:

Mä pidän ISOISTA perseistä... Niin naisilla kuin miehilläkin... :D Ja siis saa olla normaalia reilumminkin isompi [kiinteydestä plussaa].

Miehellä iso perse ja paksut reidet on VAU [mieluiten sitten kapeampi vyötärö ja leveet hartiat/isot rintalihakset], ja kauniina naisilla pidän samaa juttua. Eli sopusuhtaisuus sinänsä mittasuhteissa ettei päärynävartalo ole ok, jos on iso perse, pitää olla myös isot rinnat/rintalihakset, sukupuolesta riippuen.

Joo... :kuola: :nolo:

Niinkuin mimmien puolella jotkut kirjoittivatkin niin yläkroppaa kannattaa kehittää jos on siunattu pakaroilla. Tasapainoittaa kokonaisuutta.

ironchef sanoi:
Siis onko AnkkaPeppu = PököPylly? Siis Takaa tarkkailtaessa melko kapea jopa tiukka ja sivusta kiinteän pyöreästi pirskahteleva?
Pököpylly tytöllä on :kuola: mutta sekään ei saa olla liian massiivinen. Vain sellainen sopiva puolipallopari. ja hotpantsit... :eek:

Loistava kuvaus ironchef :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom