Anja Snellman - v***n tyhmä ämmä

Toni Halmeen sanoin: "näytä mulle tyytyväinen feministi ja mä näytän sulle jari sillanpään tyttöystävän."

Näinpä näin täällä päin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä kirjoitit ^^

Minä kirjoitin: moralisointia ..ämmien juttuja

Nämä vaikuttaa minusta pedofilian vähättelyltä ja naisten halveksunnalta?Ehkä ymmärsin väärin.

Eiks se maailman vanhin ammatti ole joku kalastaja tai metsästäjä?Niillähän varmaan alkoi olee pikkasen ylimmääräistä joilla saatto käydä kauppaa.

Feministi on aina oikeassa. Jos sitä syyttää asenteellisuudesta tai vääristä tiedoista on sovinisti.

Enemmän tuossa on kyllä sitä että ei ymmärretä miten ne asiat, joiden eteen on tehnyt työtä, alkavat lopulta elää omaa elämäänsä ja käy juurikin niin kuin on alunperin haluttu tapahtua(tuossa kyllä puhuttiin siitä muutoksesta, mutta jäi siltikin kuva että ei ihan ymmärretty sitä). Eli ihmiset voivat valita kuinka omaa kehoaan ja sen yksityisyyttä hallitsee, niin hyvässä kuin pahassakin(esim. rakel liekki -juttu.).

Snellman/haastattelija pelkäsi tuossa tulevansa nutturapäiseksi tädiksi, sille tielle ollaan menossa kun ei haluta ymmärtää maailman ilmiöitä, vaan tungetaan ne omaan maailmankuvaan väkisin. Samoin ei myös käsitetä sitä kuinka lisääntynyt keskustelu asiasta tuo asian entistä enemmän ihmisten tietouteen ja rekisteröidyt tapaukset(esim. hyväksikäyttö) näennäisesti lisääntyy. Varmasti tosin totta, että netti luo monille helpon tien tähän(joka kyllä lisää näitä merkittyjä tapauksia).
Ei myöskään ymmärretä sitä, että kun Snellman ennen tapasi lapsenä livenä näitä ihmisiä, niin nyt niitä tavataan enimmäkseen netissä. Vasta pahimmissa tapauksissa livenä. Mielestäni tuo on mennyt suorastaan parempaan suuntaan, vaikka tapaukset ovat lisääntyneet, niin fyysisen hyväksikäytön mahdollisuus on mielestäni pienentynyt(niin pahalta kuin tuo noinkin ajateltuna kuulostaakin...). Nykysin jos joku kumma tyyppi alkaa seurailemaan lapsia kaupungilla, niin tuntuu että poliisi puuttuu asiaan todella nopeaan. Ihmiset ovat valveutuneempia asiasta.

ja itse otsikon asiaan.. kyllä se hyvin paljon kuulosti siltä, että kehonrakentaja jollainlailla haluttiin rinnastaa pedofiiliin. Mielestäni tässäkin juuri sitä, että kehonrakennus hänelle tuntemattomana juttuna rinnastetaan jollainlailla sairaaksi toiminnaksi, samallalailla niinkuin on pedofilia on.

Sinänsä turhaa arvostella yksittäistä Snellmannin kommenttia, jos ei yritetä ymmärtää että miksi hänellä on tuollainen käsitys asiasta. Keskustelussa onko yksittäinen kommentti hyvä, vai eikö, päädytään joka tilanteessa siihen että keskustelijassa on joku vika. Muutamissa mielipiteissä ne viat tässä on ja varsinkin haluttomuudessa ymmärtää niitä asioita uudella tavalla. Itse en tunne Snellmannin muita juttuja niin että voisin laajentaa tämän hänen muihin kirjoituksiin/keskusteluihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom