Anja Snellman - v***n tyhmä ämmä

user10293

Banned
Katsoiko kukaan eilen telkkarista tullutta Punaista Lankaa (vai mikä se Maarit Tastulan ohjelma nyt olikaan). Vieraana oli siis tämä Anja Snellman/Kauranen, mikälie kirjailija-feministi. Aiheena ohjelmassa oli mm. lasten seksuaalinen hyväksikäyttö. Jossain vaiheessa keskustelu ajautui siihen että Snellmanin mukaan nyky-yhteiskunnassa kaikki on hyväksyttä, kuten itsensä pumppaaminen hormoneilla eli podipildingi ja lasten seksuaalinen hyväksikäyttäminen.

Hämmentävää kuinka saatanan vitun tyhmä ihminen voi olla. Kuinka retardoitunut yksilö mainitsee (hormoneja käyttävän) kehonrakentajan ja pedofiilin samassa lauseessa. *** [mod]pientä rajaa siihen kielenkäyttöön. -JohnnyB[/mod]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hämmentävää kuinka saatanan vitun tyhmä ihminen voi olla. Kuinka retardoitunut yksilö mainitsee (hormoneja käyttävän) kehonrakentajan ja pedofiilin samassa lauseessa. ***
Onneksi oma kypsä kielenkäyttösi on omiaan hälventämään ennakkoluuloja junteista ja väkivaltaisista potareista.

edit: sensuroitu

Täysin samaa mieltä olen kyseisestä tammasta ollut jo vuosia. Jotenkin vaan karmean sokeaa ja epätoivoista sössöttämistä. Itse asiassa alkoi ottamaan päähän koko ihminen sen verran, että jätän jatkoperustelut seuraavien kirjoittajien tehtäväksi. Veikkaanpa, että heitä riittää.

Joo vaikka en potari olekaan vaan palvon Saatanaa niin mielestäni Anja Snellman on vitun kusipää ja olen ollut tätä mieltä jo aika monta vuotta.
Voisin sanoa, että jokainen kolumni/haastattelu jonka olen lukenut häneltä huutaa tyhmyyttä toiseen galaksiin saakka (ilmankos mikään toinen kulttuuri ei ole ottanut meihin yhteyttä).

No tuota kai ne ilmoittelisi itsestään ensimmäisenä Pakkiksella.

Hohoo, sen piti puhua stereotyypistä niin se sano "prototyyppi" :D "Adjektiivit loppuu kesken, ei pysty määrittelemään!" Tietynlaista O. Hokkanen materiaalia havaittavissa.

Muija on keittiöpsykologi pahimmasta päästä ja tekee aivan järkyttäviä yleistyksiä yms.

No, enpä aio ikinä koskea pitkällä tikullakaan mihinkään missä tuon "neitosen" nimi esiintyy.

En ole vielä päättänyt kumpi on suoltanut enemmän mitä uskomattominta paskaa artikkeleissaan viimeisen kymmenen vuoden aikana, kyseinen muija vai hänen avio"miehensä".

Kannattaa katsoa ohjelma ennenkuin alkaa tuomita.Yks ainoa onneton lause ei pilaa koko ohjelmaa
Toi haastatelu ja se kirja on paljon tärkeämpiä kuin jonkun herkkähipiäisen bodarin itsetunto.Se on vain yksi onneton lause koko tarinassa.

Kattokaa koko ohjelma.

Mä en o tiennytkään, että lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on muka nyky-yhteiskunnassa sallittua.

Mutta "Sonja O kävi täällä" on tosi hyvä kirja. :) (EDIT ja varsinkin jos kirjoittajan omista perversseistä fantasioista puhutaan...)

no siis tuollahan nuo vieraat on jotai aivan käsittämätöntä, kuten myös juontaja. itse putosin ihan täysin joskus kun oli lasten pahoinpitelystä puhe, niin juontaja heittää "onko tällaisella vaikutusta lapseen?" :D ei vissii tuo kysymysten muotoilu ollut sillonkaan loppuun asti mietitty.

p.s. aika huvittavaa että jengi ärähti tuosta ko ohjelman all-around-hirveydestä vasta ku se saatiin jotenki osuun tähän harrastajakuntaan

Kannattaa katsoa ohjelma ennenkuin alkaa tuomita.Yks ainoa onneton lause ei pilaa koko ohjelmaa
Toi haastatelu ja se kirja on paljon tärkeämpiä kuin jonkun herkkähipiäisen bodarin itsetunto.Se on vain yksi onneton lause koko tarinassa.

Kattokaa koko ohjelma.

Niin katoinkin. Täysin perseestä. Niin juontaja kuin haastateltava. Älytöntä keittiöpsykologiaa ja moralisointia. Ämmitten juttuja, tiiäksää ;)

p.s. aika huvittavaa että jengi ärähti tuosta ko ohjelman all-around-hirveydestä vasta ku se saatiin jotenki osuun tähän harrastajakuntaan

Mitäs huvittavaa siinä on? Mua ei yllätä yhtään.

Nyt muistinkin muuten, mistä keskustelin juhannuksena parin frendin kanssa. Kiitos tästä, palaan aiheeseen...

Niin katoinkin. Täysin perseestä. Niin juontaja kuin haastateltava. Älytöntä keittiöpsykologiaa ja moralisointia. Ämmitten juttuja, tiiäksää ;)

En tiedä .Minusta pedofiliassa ei ole mitään huvittavaa.Onko sinusta kiva kun aikuiset miehet hakevat alaikäistä seuraa netistä?

katsoin pätkän eilistä ohjelmaa,ja olen sitä mieltä että nämä kiiihkoilija
femakot saisivat joskus laskea syyttävän sormensa ja vilkaista peiliin!
kyllä naiset osaa aivan samalla tavalla pikkupoikia hyväksi käyttää...

meilläpäin eräs viinaan menevä,20v kevytkenkäinen hutsu iski silmänsä
13v poikaan,ja poikahan rakastui tähän naikkoseen...
poika 14v,lapsi alulle,15 vuotiaana isäksi.

ämmä veti viinaa koko ajan ja petti tätä kyseistä poikaa,suunnilleen jokaisen
vastaantulevan kanssa.

pojan elämä ja koulunkäynti meni aivan päin helvettiä,eikä edes sossun kukkahattutädit puuttuneet tilanteeseen,vaikka tässähän on täysin kyse NAISEN harjoittamasta pedofiliasta!
sen sijaan että tätä poikaa olisi tuettu,alettiinkin häneltä vaatia ELATUSMAKSUJA!
miltä kuulostaa?

poika on nyt kaksikymmentä vuotias,ja käy baareissa missä olen pokena.
(olen snelmannin mukaan sitten tyhmä potipiltingiä harrastava mies,sen mielestä ehkä jopa sika sovinisti)
no,se siitä...

olen joutunut repimään tämän hutsunaisen sukulaisia pojan kimpusta pois baarissa,kun ovat vaatineet väen vängällä elatusmaksuja(sossun naiset ovat
antaneet täällä tukensa tähän elatusmaksu-asiaan).

mietin miten minun kävisi jos kävisin puikottamassa 14v teinipimppiä,ja vaatisin tältä mahdollisen lapsen itselleni kera korvauksien?

Hauskaa katsottavaa.
Kun CNN (tms. jenkkimedia) teki pedofiiliansan USA:ssa, niin heti tästä ruvettiin puhumaan "meidän kulttuurimme" -sanoilla.

Pisti hiukan silmään myös keskustelu
"nykyään halutaan vain ymmärtää ihmisiä, ei arvostella",jonka jälkeen heti kuvaus kirjan henkilöistä "en halunnut tuomita hahmoja"

Mutta huvittavinta oli kommentit (joiden ilmaisua, mutta en sisältöä muutin. Ehkä vain kuulin tai ymmärsin tarkoitusperän väärin sitten)
"ennen ihmisarvoa kunnioitettiin enemmän, nykyään ihmisarvokin on vain kauppatavaraa", "olimme aika katufiksuja lapsia", "Kallio oli karu paikka, kun näin väkivaltaa ja puukotuksenkin", "siihen aikaan ilotyttönä olo oli osa isompaa kohtaloa"

En ole ennen tähän henkilöön törmännyt mediassa, seurannut Punaista Lankaa. Snellman saa olla mitä mieltä hyvänsä maailmasta ja sen nykytilanteesta. Nuo kirjoittamani osat olivat vain kohtia, jotka mielestäni olivat haastattelussa huvittavia tai ristiriitaisia.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom