Anime thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan muuten kuunnellu Animetal:ia? Metallicovereita animetunnareista. Joskus tuli ladattuu Animetal Marathons-paketti ihan mielenkiinnosta. Viis maratoonialbumia, joissa jokaisessa miksattu putkeen noin 40 tunnaria. Määrän selittää se, että jokainen kipale on noin minuutin mittanen. Metalliks aika peruskamaa kylläkin, tunnareiden lyhyys tekee kuuntelun vähän katkonaiseksi ja kieleen on totuttelemista (japsit laulaa omalla kielellään). Lähes kaikki tunnarit on ainakin mulle ihan tuntemattomia, ehkä ne on vanhoja tai sitten vain Japanissa tunnettuja.

En löytänyt kenenkään mainitsevan asiasta vielä.
Näköjään alkaa SubTV näyttämään Neon Genesis Evangelionia 2.1.2005 lähtien. Mielestäni varsin oivalinen valinta jonkin DBZ:n tilalle. Tosin kellonaika on 23.00 ja sunnuntai-ilta, mutta liimaudun silti ruudun eteen. Löytyyhän noi kaikki koneelta kuitenkin, mutta ei hyvää animea näe TV:stä liiian usein..
Eli SubTV:rock:

Geckonen sanoi:
En löytänyt kenenkään mainitsevan asiasta vielä.
Näköjään alkaa SubTV näyttämään Neon Genesis Evangelionia 2.1.2005 lähtien. Mielestäni varsin oivalinen valinta jonkin DBZ:n tilalle. Tosin kellonaika on 23.00 ja sunnuntai-ilta, mutta liimaudun silti ruudun eteen. Löytyyhän noi kaikki koneelta kuitenkin, mutta ei hyvää animea näe TV:stä liiian usein..
Eli SubTV:rock:
Onko tietoa mitä kieltä puhuvat? Jos ne puhuu ruotsia ni mä hyppään parvekkeelta :curs:

Minähän päivinä tuo NGE mahtaa tulla? Sunnuntain jakson katsoin, kun oli vielä ihan OK aikaan. Lehdestä muistan nähneeni että eilen (ma) olisi myös tullut NGE jakso, mutta vasta joskus puoli yhden aikaan! On kai tämä ollut uusinta? Jos uusi jakso, niin aika älytöntä laittaa paljon toivottu sarja pyörimään aamuyöllä. :down:

Tässä sivu josta saa ladattua animea koneelle, enimmäkseen Dragonball / Z / GT, mutta myös muita. Saattaa olla :wanha: en ole lukenut koko threadia läpi.

hups osoite unohtu :D elikkä www.dbgt.com. Lataukset vaan on
pirun hitaita.

Pitää siis rekisteröityä ja sitten multimedia osioon.

Juu on tuolla kyllä paljon muutakin kuin DBZ

Kanuuna sanoi:
Neuvokaas joitain hyviä Ghost in the Shell -tyylisiä sarjoja/leffoja. GitS iskee kuin verkkovirta!

Blood - the last Vampire (samat tekijät)

samoin

Jin-Roh - wolves in human armour

btw. GITS 2 Oli aika hurja kans...

HarryG sanoi:
Blood - the last Vampire (samat tekijät)

samoin

Jin-Roh - wolves in human armour

btw. GITS 2 Oli aika hurja kans...
Onko tämä sama leffa kuin Jin-Roh The Wolf Brigade ja kulkee vain eri nimellä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PikkuEero sanoi:
Jos se on ruottinkielellä niin multa aukeaa samoin tein ranteet. :curs:

Japania taisi puhua? Tai sitten minun ruotsinkielentaito on huonontunut selvästi. Näillä näkymin NGE tulee joka sunnuntai 2300-2320(nähtävästi vaihtelee). Ja ne 21-26-jaksot on Director's Cut:eja.

Itse olen vasta muutaman animen nähnyt. Kyllähän niitä katselee, monia jopa mielelläänkin. Vähän aikaa sitten en tajunnut yhtään animen päälle ja nyt jopa ihan vapaaehtoisesti niitä katson.

Olen nyt leffoista katsellut Ghost in the Shellin ja Blood Hunterin.

...ja sarjoista olen katsellut sitä ruotsinkielistä Sailor Moonia unenpöpperössä.

Onkos kukaan katsonut sarjaa nimeltä Green Green? pikaisella selailulla en huomannut kenenkään sarjaa maininneen. Aivan loistavaa pervohuumoria ja juontakin löytyy :)
Suosittelen!

Kaveri pakotti kattomaan Evangelionin kaikki 26 jaksoa ynnä leffan ja jopa tajusin mistä hommassa oli kyse paitsi en AT-fieldiin liittyvää autismijuttua. En tosin pitänyt Annon tavasta alleviivata joka saamarin repliikissä näkymyksiään aivan kuin kaikki hahmot olisivat Jungeja ja Freudeja. Ihan hyvä, ajatuksia herättävä sarja kuiteski. Berserk on kanssa hyvää kamaa sieltä synkimmästä päästä ja vastapainona sille on sitten monet naurut irrottava Slayers. Ehdottomasti paras anime on kyllä Trigun. Juoni ei ehkä ole maailman omaperäisin, mutta harva sarja on yhtäaikaa niin viihteellisellä tavalla fiksu.

Final Fantasy 7 pelien faneille tiedoks! :) Et onkos kukaan jo nähnyt Final Fantasy 7 - Advent Children leffaa?
Se perustuu siihen mihin FF7 peli jäi,niin miten siittä sit se jatku.
Kattelin tossa viikko sit sen ja oli ihan hyvä..Oli ihan kivoja ne taistelukohtaukset ja lopussa sit oli Cloudin ja Sephirothin lopputaistelu taas. :piis:
Sais vaan tehä koko FF7 pelin leffaks.. :kuola:

Tua tais olla trailereita siittä!
http://na.square-enix.com/dvd/ff7ac/

D sanoi:
Kertokaas onko nuo GHOST IN THE SHELL: STAND ALONE COMPLEX :it minkälaisia.

Ei ainakaan 20€ arvoisia

D sanoi:
Tällä hetkellä odotetaan uutta Appleseed elokuvan ilmestymistä.

Ja vittu minä mitään tälläistä CG tietokoneanimaatioita rupean katsomaan.

Final Fantasy 7 pelien faneille tiedoks! Et onkos kukaan jo nähnyt Final Fantasy 7 - Advent Children leffaa?
Se perustuu siihen mihin FF7 peli jäi,niin miten siittä sit se jatku.
Kattelin tossa viikko sit sen ja oli ihan hyvä..Oli ihan kivoja ne taistelukohtaukset ja lopussa sit oli Cloudin ja Sephirothin lopputaistelu taas.
Sais vaan tehä koko FF7 pelin leffaks..

Vaan katoppa semmonen kun Final Fantasy 7: Last order. Mahtavasti lisää juonen syvyyttä itse peliinkin ja selviää erikoisia juttuja eräästä pelihahmosta.

http://www.youtube.com/watch?v=KmVxht4H4iE&search=final fantasy last order

Etsiskelin vähän niin tuolta löytyi tuo Last Order kokonaan. Mielenkiintoinen pätkä. Pitänee pitkästä aikaa pelata itse pelikin läpi, ei enää meinaa muistaa kaikkea..

edit: Ja tosiaan Dragon Ballia on tullut katsottua Subilta siitä saakka kun alkoi näkymään, Cell-saagasta lähtien tallennettu digiboksille. Siihen asti on myös kirjoja (nro:t 11-30)

What, threadi unohdettu juuri kun minä löysin tämän? Sanon EI, nyt keskustelemaan. Kukaan ei maininnut sanaakaan Bleachista, joka on kuitenkin ehkä tämän hetken loistavimpia sarjoja?!
Necro suosittelee lämpimästi:
Elfen Lied ja Gantz jos pitää goresta ja mustasta huumorista, Rurouni Kenshin ja Samurai Deeper Kyo jos pitää miekkamätöstä, Naruto, Hunter X Hunter (+ OVA:t), Full Metal Alchemist, Hellsing, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Get Backers, Hajime no Ippo (tästä treenimotivaatiota), Initial D (henk. koht. suosikki), Bleach tietysti, Wolf's Rain, Hikaru no Go, One Piece (ei vieläkään käy tylsäksi vaikka menen jaksossa 196) ja Trigun.
Uusin innostukseni on Fate/Stay night, joka oli kerrassaan erinomainen.
Leffoista tietysti Henkien kätkemä, Howl's moving castle, Appleseed, Akira, Jin-Roh, Ghost in da shell ja Ninja Scroll. Eli nuo em. sarjat ja elokuvat ovat kaikki parantaneet elämääni (ja kielitaitoani).
Voisi pikkuhiljaa alkaa se Naruto Part 2, ei kiinnosta nuo fillerit ihan hirveesti.. :jahas:

Bleachi on hyvä kyllä, mutta tän hetkiset "Bounto" filleri jaksot hieman puuduttavat.
Narutossa odotan kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä että fillerikausi loppuu... Voe elämä että on huonoja jaksoja ollu.
One Piece rules todellaki, mutta ehkis toi Skypiea kausi oli vähän turha.

Oon kattonu animea niin perhanan paljon että moni varmasti unohtunut jo, mutta hyviä ovat juurikin Elfen Lied, Hellsing, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Wolf's Rain, One Piece, Bleach ja Naruto.

Toi Initial D on ihan ok, mutta ei munsta lähelläkään parhautta. Varsinkin ekan kauden piirrosjälki todella rumaa.

Ehdottomasti katsomisen arvoisia sarjoja on näiden lisäksi mm. D.N. Angel, Fruits Basket, Great Teacher Onizuka, Green Green TV ja vaikkapa School Rumble.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom