Anime thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tseif sanoi:
DragonBall Z :rock:
Millos uudet jaksot alkavat taas subtvltä?

Dragonballia tulee vasta joskus syyskuussa :(
Toivottavasti uusia jaksoja. Nimittäin jos ne pistää ne samat vanhat TAAS uusintakierrokselle ni..... minä kohta suutun. :curs:
Itseasiassa en edes pidä kovin paljon sarjasta, mutta paremman puutteessa menee seki.
Ehkä me joskus vielä saadaan jotain muutakin tänne, jos tarpeeks ahkerasti katotaan niitä mitä telkussa pyörii.

kilkkinen sanoi:
Jep tuttuja on mm.
La blue girl - sarja
Queen & slave. Huippu, lopussa loistava moraalinen opetus. :5:
Nightshift nurses- sarja, kovaa tykitystä.
Kitty pleasure pack - sarja. :5:
Ja mangan (hentain, ecchin) puolella:
- Bondage Fairies (jo mainittukin)
- Secret Plot & Secret Plot Deep
- Slutgirl
- Plastic Little
- Super Taboo

Animesta (edelleen hentaita):
- Bible Black (naiset saavat paljon kakkosta)
- Immoral sisters
- Cool Devices (ei mikään seksilelusarja, vaan toisitaan irrallisia, tunnin mittaisia tarinoita)
- Shusaka (Talonmies hyväksikäyttää tyttökoulun oppilaita, nuoret tytöt piirretään niin nuoren näköisiksi, että Suomessa tuota ei varmaan saisi edes näyttää)

Täällä on muuten analysoitu, miksi monien länsimaalaisten mielestä hentai on törkeää, raiskaamista ja lapsiinsekaantumista ylistävää tavaraa ja myöskin on esitetty varsin pitäviä vastaväitteitä.

Katselin pari viikkoa sitten tuon Berserkin. Tarinan kulku oli aivan uskomattoman hyvä. Erittäin yllättävä, mutta ei siltikään liian outo. Loppu tosiaan jättää ajattelemaan, että eihän tämä tähän voi päättyä. Oikeastaan se on julma loppu, mutta silti ihan ok tapa lopettaa sarja. Olisi mielenkiintoista nähdä jatkoa sarjaan, sillä ensimmäinen jakso kuitenkin jättää varaa mielenkiintoiselle jatkolle.

-Katselin myös Chobitsin, mutta siitä en pitänyt paljoa. Muutama ensimmäinen jakso on erittäin hauskaa huumoria, mutta loppua kohti meni mielestäni liian tylsäksi.

-Those Who Hunt Elvesistä on katottu nyt molemmat osat. Suht hassuja juttuja, mutta ei nyt mikään pakkokatsoa-sarja.

-Full Metal Alchemistia olen nähnyt ekat 32 jaksoa, mutta sitten paukahti lisenssit päälle, eikä subitettua tahdo löytyä. Ihan ok sarja tämäkin.

-Narutoa on nyt katsottu 85:een ja meno jatkuu ihan hyvänä. Ehkä vähän liikaa piestymaahanmuttatäältänoustaan meininkiä, mutta hyvää katsottavaa siltikin.

-Vandread on myös ihan hyvä sarja jo pelkän ideansa ansiosta. Huumoria löytyy sopivasti, eikä ne taistelutkin on ihan hyviä.

-Full Metal Panic ja FMP Fumoffu ovat katsomisen arvoisia. Varsinkin tuo Fumoffu, mutta ymmärtäminen vaatii myös ensimmäisten jaksojen katsomista.

Olisikohan muuta tullut vielä katsottua vanhojen lisäksi... :rolleyes: :animefriikki:

Ooh! Full metal alchemist on aivan loistava! 21 jaksoa takana...

Onko kellään heittää hyviä anime-DC hubeja?

Henkien kätkemä oli ihana! Tykkään myös muista Miyazakin leffoista. Sarjoista viihdyttää Neon Genesis Evangelion (Rei Ayanami :haart: ) ja Ghost in the Shell.

Yhden voittanutta ei silti ole: Tonari no Totoro. Ei voi ihminen olla surullinen tuon leffan katsottuaan, siinä on vaan jotain maailmaa parantavaa :D

Liitteet

• totoro.webp
    totoro.webp
    10,8 KB · Katsottu: 760
Narutoja on kylläkin ZEI ZEI tullut jo päälle 100 jaksoa. Olikohan 101 tai 102 jaksoa.

Osa noista jutuista menee kyllä ihan ohi. Katoin Ghost in a Shellin ja kaikki Evangelionit ja oli välillä kyllä jotain ihan hämäriä juttuja:)

Joku kiva Anime-hubi ois kiva

Evangelion, Hellsing ja Gundam Wing on mulle tuttuja. Tulee Evangelionia kattellessa välillä semmonen mukavan surrealistinen olo, kun se dialogi on niin korkealentoista. Minä tykkä..
Meikä on DC:ssä sellasella anime hubilla kuin total ANIME market. tan-market.mine.nu
Löytyy vaikka mitä ja mitä.

Geckonen sanoi:
Evangelion, Hellsing ja Gundam Wing on mulle tuttuja. Tulee Evangelionia kattellessa välillä semmonen mukavan surrealistinen olo, kun se dialogi on niin korkealentoista. Minä tykkä..
Meikä on DC:ssä sellasella anime hubilla kuin total ANIME market. tan-market.mine.nu
Löytyy vaikka mitä ja mitä.

Itsekin pistin tuon favoritseihin. Olihan noita animehubeja varmaan 50, kun pisti hakuun:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huhtamo sanoi:
Narutoja on kylläkin ZEI ZEI tullut jo päälle 100 jaksoa. Olikohan 101 tai 102 jaksoa.

:offtopic:
Zei Zein viesti oli kirjoitettu 22.02.2004...

edit: Oulussa taitaa olla tällä hetkellä menossa joku anime viikko.Kirjastossa pöyrii leffoja päivittäin. Mä kävin vkoloppuna katsomassa animea animen alkuajoilta. Eteenpäin on tultu, niin juonellisesti kuin kuvallisestikin. :)

OMG, mites mä oon tän tredin nyt vasta löytänyt. Eli itse seuraan Narutoa ja siis kaikki jaksot animena on katsottu ja myös mangana (sarjakuvana) luettu. Varsinaisesti animesarjalle annan kyllä :5: Mutta, nyt on kyllä enemmän kun ärsyttävää jumittamista ollut havaittavissa. Viimeisistä 7 jaksosta on 6 ollut täydellisiä "fillereitä" jotka animen piirtäjät ovat itse keksineet. (Eli niille jotka eivät vielä tiedä, niin mangahan on animea valtavasti edellä joten tiedän mikä varsinaiseen tarinaan kuuluu ja mikä ei). Myös seuraava ulostuleva jakso, eli 104 näyttäisi vielä ainakin olevan filleri. En tajua miten nämä animen piirtäjät voivat mennä keksimään omia juttujaan ja tekemään ihan täysin oikean tarinan kanssa ristiriidassa olevia juttuja. Tämä nykyinen tilanne rupeaa tekemään minkäänlaisen luonnollisen palaamisen oikeaan tarinaan lähes mahdottomaksi. :wall: En viitsi kuitenkaan tässä nyt pilata kenenkään katselunautintoa kertomalla mitä oikeasti olisi kuulunut tapahtua Naruton palattua Tsunaden ja Jiraiyan kanssa Konohaan, mutta jos joku nyt haluaa tietää niin privaa vaan.

sanokaas joku mech anime sarja/leffa, en hieveemmin ole animea kattonu. mechit on niin uber cool :D
ps. ghost in the shell on legenda :rock:

Halli sanoi:
sanokaas joku mech anime sarja/leffa, en hieveemmin ole animea kattonu. mechit on niin uber cool :D
ps. ghost in the shell on legenda :rock:
Ekaks tuli mieleen Neon Genesis Evangelion, Mobile Suit Gundam, Gundam Wing.

Ja full metal alchemista viimeinen jakso nyt ulkona...Can´t wait to see it..

Ghost in the Shell in mainio. Nyt siita on tulossa kakkososa, "Innocence", joka kuulemma pyorii jo jossain jenkkiteattereissa. Traileri nayttaa uskomattomalta, tosi puristien mielesta siina on ehka vahan liikaa tietokonegrafaa, mutta saa silti ekan osan nayttamaan melko primitiiviselta. Muita omia suosikkeja on Nausicaa ja Laputa, molemmat samalta ohjaajalta kuin Spirited Away. Lisaksi saman kaveri musiikkivideo on yksi hienoimmista anime patkista jonka olen nahnyt, nimi on On Your Mark. Mainitsemisen arvoisia japsiteoksia, vaikka eivat animea olekaan, ovat Tetsuo elokuvat. Eivat meinaan jata ketaan kylmaksi, oli reaktio sitten mika tahansa.

Onko porukka nähnyt "Wicked city" nimistä leffaa DVDnä? Omistin VHSnä mutta rikki meni totaalisesti ja olisi kiva omistaa kyseinen mainio leffa.

Toinen hankintalistalla oleva on Golgo 13 jos jostain löytää muuna kuin mono-versiona.

denniszeims sanoi:
Ghost in the Shell in mainio. Nyt siita on tulossa kakkososa, "Innocence", joka kuulemma pyorii jo jossain jenkkiteattereissa. Traileri nayttaa uskomattomalta, tosi puristien mielesta siina on ehka vahan liikaa tietokonegrafaa, mutta saa silti ekan osan nayttamaan melko primitiiviselta. Muita omia suosikkeja on Nausicaa ja Laputa, molemmat samalta ohjaajalta kuin Spirited Away. Lisaksi saman kaveri musiikkivideo on yksi hienoimmista anime patkista jonka olen nahnyt, nimi on On Your Mark. Mainitsemisen arvoisia japsiteoksia, vaikka eivat animea olekaan, ovat Tetsuo elokuvat. Eivat meinaan jata ketaan kylmaksi, oli reaktio sitten mika tahansa.

imutin ton ghost in the shell kakkosen ja on aikast hyvä pätkä,vähän sekava mutta hemmetin mukaansa tempaava...
kandee tsekkaa,eihän ykköselle pärjää mut ihan ok oli...

Tuli katsottua Full Metal Alchemist ja Hellsing

Hellsingissä oli kyllä aivan helvetin hyvät musiikit. Piirrosjälki oli kivaa ja äijässä olit asennetta:rock:

Full Metal Alchemistissa oli ihan kiva juoni ja hyvää hjuumoria paikoittain.

Tällä hetkellä katsonnassa Full Metal Panic. Sattuisiko kukaan tietämään sitä leffaa, jossa jollain tytöllä oli jonkinmoinen konekoira, joka tappeli alussa jonkun toisen hepun koneäijää vastaan. Siellä taivaalla oli vielä joku yläluokan taivaskaupunki. Olipas taas selvää tekstiä:) Kun kattelin tosta alkua, kun se video sekos. Olis kiva nähdä joskus.

Suositut

Back
Ylös Bottom