Anime thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
BruCe sanoi:
kilkkinen, kaikki eivät kyllä lue noita sarjoja animeen vaan hentaihin... vaikka kyllähän sinä sen varmaan tiesitkin :)

Mutta joo, Night Shift Nurses on kyllä hyvä sarja :D

Hentai on animea. :love:
http://koti.phnet.fi/otaku/jorina/animengenret.html

Jos Night Shift Nurses iski niin suosittelen lämpimästi tuota kitty pleasure pack-sarjaa sekä queen & slave pätkää.

NightWarriors Darkstalkers´ Revenge

NightWarriors Darkstalkers´ Revenge on paras Anime minun mielestäni. Kannattaa katsoa. Itse ostin sen aikoinaan Amerikasta. Toinen hyvä on Devilman. Olen lukenut aikoinaan kirjastosta ensimmäisen osan Fist Of The North Star Mangaa ja kova oli. Jos Anime on niin hyvä niin kannattaa ostaa. Itse en tiedä kun en ole nähnyt sitä Animea muuta kuin muutaman sekunnin pätkän. Jos tykkää tappeluista niin kannattaa katsoa Street Fighter 2 ja Street Fighter Alfa. Erityisesti se kohta missä Zangief tekee Spinning Piledriverin. On muuten pikkaisen hullu liike. Toivottavasti tulee vielä Street Fighter missä on Ultra Final Atomic Buster (:- Tosin en ole nähnyt Amerikkalaista Street Figher piirrettyä. Enkä Sonny Chiban Street Figher elokuvaa niissä voi vaikka ollakin se.

kilkkinen sanoi:
Hentai on animea. :love:
http://koti.phnet.fi/otaku/jorina/animengenret.html

Jos Night Shift Nurses iski niin suosittelen lämpimästi tuota kitty pleasure pack-sarjaa sekä queen & slave pätkää.

Sivulta:
Klassinen esimerkki on pahamaineinen Urotsukidoji, jota joskus Anttilassa myytiin pahaa aavistamatta Nalle Puhin vieressä.
Onhan niitä pahempiakin pätkiä, mutta tuo on kyllä aika hyvä juttu. En ollut tuollaista edes kuullut ennen. Ehkä hentai:kuola: pitäisi jättää rauhaan, onhan täällä kuitenkin ihmisiä, joille se ei iän vuoksi sovi :)
ps. Bible Black = ^_^

Gallup

Mikä on muuten teidän suosikki naishahmo Animesta/Mangasta Hentai mukaan lukien. Minun on Felicia Darkstalkerista :haart: . Jos muuten Hentaista puhutaan niin Bondage fairies oli kova. Siinä ei ollut sensurointia. Viper GTS Hentai peli on muuten aikamoinen. Oletteko pelanneet?

Katohan muutki ku minä tykkää vampire hunter D: Bloodlustista :)5/5

PS. Oletteko nähneet mononoke-himea (princess mononokea)? Siinä vasta leffa. 5/5

Nämä on nyt tullu katottua ja ihan hyviä olivat
Rurouni Kenshin, D.N.angel
Kuri muri...(ei mitään järkeä, muutakuin skootteris on hyvät soundit..)
Slayers, Berserk, Naruto, Hikaru No Go, Star Ocean EX, Full metal Panic
Yami No Matsuei, Oh! My Goddness, Excel Saga
Blood - The Last Vampire, chobits, Those who hunt elves I ja - II
Love Hina, Initial D, Ranma 1/2, Dragon Ball, D.N.A, Neon Genesis

Voisin sanoa että muutaman salitreenin verran ja jokusen seurustelutunnin
ajan on tullut katottua.. Mutta minkäs sille voi, nämä ovat niin hyviä!!

Molemmat Vampire Hunter D:t on ihan hyviä...Itte tykkään enemmän tollatteista samurai tyylisistä animeista.

Hups. Viimeisen viikon aikana ilmestyi koneelle n. 14 gigaa animea :) Ja kaikki on katsottu.

Itsellä juuri Naruton katselu kesken tänään menny 20 jaksoa :O Ja Full Metal Alchemist on huippu. Fullmetal panic ja Fullmetal panic fumoffu samaten. Unohtamatta loistavaa Cowboy Bepoppia.

henkien kätkemä on kuulemma hyvä, en ole kuitenkaan nähny. Isoveli ainaki kehu tätä oscar-pystillä palkittua leffaa kovasti.

EDIT: No mixuhan sano tämän jo...no ei haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Scrapped princess kannatta kattoa myöskin. Tykkäsin.

Jorma567 mainitsikin Berserk sarjan ja tuo kyllä saa tarinan ja toiminnan kannalta täydet :5:. Kannattaa ehdottomasti tutustua kyseiseen muistaakseni 25 osaiseen sarjaan. Tarina sijoittuu keskiajan eurooppaan ja taistelut ovat sen mukaisia eli välillä yksi vastaan yksi ja sitten on noita isoja armeijoiden välisiä kahakoita.

Tässä threadissa jo monesti mainittu Hellsing on myös yksi minun lempisarjoista. Kyllä Alucard on yksi siisteimmistä animehahmoista mihin olen törmännyt, äijä on ihan uskomaton :hyper:.
Toinen mieleen jäänyt hahmo on tuossa Berserksissä seikkaileva Guts (Gattsu) jonka miekka on reilusti häntä itseään pidempi ja tuo ukko kyllä ansaitsee erikoismaininnan.

Henkien kätkemä(Spirited away)oli loistava :hyper:

Kanuuna sanoi:
Neuvokaas joitain hyviä Ghost in the Shell -tyylisiä sarjoja/leffoja. GitS iskee kuin verkkovirta!

No sitten ainakin Ghost In The Shell: Stand Alone Complex on katsomisen arvoinen sarja. GITSistä on tulossa myös uusi elokuva sekä toinen Stand Alone Complex kausi.

Onko kukaan katsonut Jin-Roh nimistä anime-elokuvaa? Sain sen koneelle, mutta pitäs saada tekstitykset...

Berserk on kyllä paras anime minkä oon nähnyt. Muut sarjat yleensä on tylsiä tai sitten niissä on liikaa jotain anime häröilyä. Berserkiä kun rupesi kattomaan niin oli pakko kattoa koko sarja samantien kun oli niin jännä tarina ja mielenkiintoset tyypit erityisesti Gatts/Guts/Gatsu ja Griffith. Muistan kun joskus kesälomalla kello 4 yöllä se vika jakso loppui niin jäin vaan istumaan puoleksi tunniksi että eihän tää näin voi loppua.
edit: Musatkin oli tossa muuten loistavat.

Onhan ton kakkos kaudesta kulkenut kaikkea huhua mutta toi alkuperänen tais tulla joskus 98 kuitenkin niin en ainakaan ite usko että tulee jatkumaan.

Pentele sanoi:
Onko kukaan katsonut Jin-Roh nimistä anime-elokuvaa? Sain sen koneelle, mutta pitäs saada tekstitykset...

Oon kattonu Jin-Roh The Wolf Brigaden. Hienosti piirretty ja muutenki ihan hyvä leffa, mutta mikään toimintapläjäys se ei oo jos semmosta kaipaa, se on enemmänki draama. Siinä puhutaan aika paljon jotain politiikkaa ja koska mulla on valitettavasti dubattu versio ni en oikeen pysyny juonessa kärryillä koko ajan. Musiikki hyvä. Suosittelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom