Ka
Mulla siis suominäppis aina käytössä (swipe välilyönnistä vaihtaa), mutta kirjoitan ihan kumpaakin.
Hyvin toimii näppis, ei ole nyt herjannut muistista mitään.
Tummennettua kohtaa en osaa/ymmärrä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ka
Mulla siis suominäppis aina käytössä (swipe välilyönnistä vaihtaa), mutta kirjoitan ihan kumpaakin.
Siis meinaan sitä kun mulla on aktivoituna useampi kuin yksi kieli, niin tarvittaessa SwiftKey:ssä voi käyttää muita näppäimistön asetelmia.Hyvin toimii näppis, ei ole nyt herjannut muistista mitään.
Tummennettua kohtaa en osaa/ymmärrä
Tuossa hintaluokassa Moto G on imo järkevin, vesitiiveys kaiken muun hyvän lisäksi. Aika vaikea on löytää nykypäivänä alle 5" luuria
Ram ei pitäisi olla tuossa normaalikäytössä ongelma, tallennustila sitten voikin olla. 6.0:ssa tosin pitäisi pystyä tallentamaan myös ohjelmat kortille joten eiköhän sekin riitä. Jotain videovertailuja tsekkasin 8/16 gigan versioiden välillä, joissain ohjelmissa eroja oli, jos pelailee niin sitten voi kaulaa tullakin 2 gigan rammin hyväksi, mutta perusjutut hoitui yhtä sulavasti molemmilla malleilla. Hyvä ostos!Kyselin aikaisemmin vinkkejä uudesta puhelimesta ja päädyin sitten Moto G -malliin. Oli sopivasti verkkokaupan alennus ja hintana 129 €, joten loistava budjettiratkaisu. Moto G:stä tulee ilmeisesti uusi päivitetty versio markkinoille, joten 2015-mallit myydään edullisesti pois. Suosittelen kuitenkin ennemmin hankkimaan 16 gigan version, kun ei tässä mopomallissa ole kuin giga rammia.
Kuulostaa ihan siltä että Microsoftin softaan perustuva sivusto on tehnyt jotain muutoksia, ja ne vaikuttaa Androidilla tiedoston lataamiseen.Mikäköhän on ja mitä voi tehdä kun honor 7 ei avaa tietyiltä nettisivuilta pdf-tiedostoja?
Näytössä lukee vain "Filedownload.aspx virheellinen". Aikaisemmin on samalta sivulta avannut ja koneella aukeaa ihan normaalisti edelleen.