Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt alkaa sit vähitellen meneen naama jumiin tän paskan kanssa. Vittu kun yksi päivitys muuttaa hyvän puhelimen paskimmaksi mitä olen ikinä käyttänyt. Nyt on kahteen kertaan hävinneet työpöydän alaosan näppäimet ja takaisin ei tule ennen kuin käynnistää uudestaan. Ennen ei mitään ongelmaa ja yksi keskeneräinen päivitys kaataa saatana kaikki. Voi vittu mikä paska saatana. Menee sit ihan kohta maku Androidiin, vaikka näitä on ilolla käytetty aika SGS1:stä lähtien. Nyt menee kyllä kaikki niin vituiksi että ei tällaista jaksa.
Mä tuossa jo ehdin ajatella että oli viimeinen Samsung, mutta nyt kun on kuullut muiden ongelmista niin ei ole minkään valmistajan Android-puhelin tainnut toimia lollipopin jälkeen. Samsungiin tuli sentään päivitys melko nopeasti ja siitä tiedotettiin että on tulossa. Tosin se ei tuntunut parantavan jäätäviä jäätyilyongelmia, mutta tulipahan esim. äänetön tila takaisin ja hetätyskello toimii. Emännän LG G3:een ei ole päivitystä vieläkään.Heh, ei ihan noin vahvoja tuntemuksia mutta kyllä lollipop on ollu pettymys monessa suhteessa.
Jep, ei tullut omaan vielä asennettua Cyanogenmodia. Sitä odotin kovasti, mutta maltoin hetken odotella ja nyt taidan jättää asentamatta. Omassa M8:ssa ei kyllä stock Lollipop oikeestaan prakaa mitenkään. Auto-update poissa käytöstä marketinkin puolella, niin luen aina käyttäjäpalautteen ennen kuin päivitän eri softia. Gallerian päivitys jäi tekemättä mm. viimeksi. Jotain surkeutta se kai toi mukanaan.Omalla One M8 se Cyanogenmod oli kyllä bugisempi kuin virallinen HTC:n Lollipop. Plus se CM12 tosiaan tuntu kestävän ikuisuuden saapuakseen stableen. Kävin nyt kattoo niin edelleen mun puhelimen CM12 on nightly versioissa. Hah.
Joo, mä epäilen ettei se oo aivan täysin yhteensopiva Lollipopin kanssa.Juu Swiftkey myös käytössä.
Eipä noissa muuta vikaa ole, kuin että ne ei aina anna sitä virtaa ulos mitä luvattu. Omassa 5400 mAh powerbankissa on 1 A ja 2 A output. Kumpikin antaa maks 0.7 A :face: