Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ruvennut himoitsemaan Sony Xperia Z1:stä. Olen kuullut paljon hyvää kyseisestä luurista, mutta hieman valituksia mm. lasipintojen naarmuuntumisherkkyydestä. Onko täällä kyseisten kännyköiden omistajia? Olisiko antaa kommentteja? Myös vastaavanlaista luuria n. 350€ hintaluokasta saa suositella. LG G2 tai Samsung Galaxy S4 voisivat myös olla hyviä vaihtoehtoja. Sony vain miellyttää ulkonäöltään eniten ja siinä on ihan mukavan iso akku. Lisäksi 5 tuuman näyttö rupeaa olemaan maksimikokoa.
Mulla on ollut dropbox pian käytössä pari vuotta varmaan. Näppärä, kun juuri himaan tullessa tai aina, kun yhdistän wlan:iin niin puhelin työntää kuvat verkkoon. Pääsee selaan selaimella vaikka toiselta puolelta maailmaa, tai vaihtoehtoisena pöytäkoneeseen asennettu Dropboxin softa, eli löytyy ihan kansio omasta tietokoneesta.Esim Dropbox voisi olla kova. Luuri lähettää automaattisesti kuvat sinne aina kun on Wifissä kiinni.
Tarttee tuo laittaa harkintaan, kun kotona tosiaan wlan kokoajan päällä kun ovesta astuu sisään jne. sain vaimokin varmaan omastaan samalla systeemillä samaan paikkaan omat kuvansa. Nytten alettava tutkimaan millä ronkin tuolta muistikortilta ne karanneet kuvatMulla on ollut dropbox pian käytössä pari vuotta varmaan. Näppärä, kun juuri himaan tullessa tai aina, kun yhdistän wlan:iin niin puhelin työntää kuvat verkkoon. Pääsee selaan selaimella vaikka toiselta puolelta maailmaa, tai vaihtoehtoisena pöytäkoneeseen asennettu Dropboxin softa, eli löytyy ihan kansio omasta tietokoneesta.
Saa toki myös uppaan verkon kautta, mutta näppärä tuo wlan:n kautta tapahtuva. Kotona kuitenkin aina wlan käytössä.
Kuvat jos on kortilta kadonnut, uskon että palautussoftalla saa tietokoneen avulla ne esiin. Puhelimesta kun katoaa, se on jo vaativampi temppu.
Luojan kiitos 1456 kadonnutta kuvaa löytyi[emoji106] ohjelmana oli Recuva, ilmainen ja tosi simppeli. Puhelimeen en päässyt, joten laitoin kortin läppärin kortin lukijaan ja sitten näkyi kortti valikossa.Mikä tahansa tiedostojenpalautukseen tehty ohjelma pitäis toimia, jos se kortti ei ole muuten solmussa. Usbilla puhelin kiinni koneeseen ja ohjelma lukee koko kortin läpi, eiköhän 99% tiedostoista löydy heti.
Ilmaisten recoverysoftien nimiä en ikinä muista..
Saako Samsungissa poistettua noita alkunäytön sivuja? Mulla on tavaraa kolmella sivulla ja sitten on 3-4 sivua tyhjää. Saakohan niitä mitenkään poistettua? Puhelin on S5 mini.