Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso sitä mikrofonin reikää puhelimen alareunassa, onko siinä vielä reikä vai onko se täynnä paskaa? Jollain klemmarilla tuuppaa sisään että paskat saa pois. Jos akku on pullistunut niin paskanahan se on ja pitää vaihtaa.
Vähän vaikea uskoa. Mulla oli kaksi vuotta SGS3 ja nyt se jatkaa elämäänsä Anopilla eikä akussa ole mitään vikaa. Mulla on vähän sellainen kutina, että olet saanut sieltä vain akun kalibroinnin aina sekaisin jollain omalla toiminnallasi. Mun ei tarvinnut tätä tehdä ikinä kolmoselle, mutta ykkösessä oli tunnettu ongelma nämä "battery statsit" ja voit siis kokeilla seuraavaa: Käytä akku loppuun niin että puhelin sammuu. Irrota akku, laita takaisin ja laita puhelin takaisin päälle (jos käynnistyy) ja odota, että sammuu. Nyt lyöt sen piuhaan käynnistämättä puhelinta ja lataat täyteen. Kun se on täynnä, irrotat akun ja laitat takaisin ja lataat taas täyteen jos vielä latautuu. Nyt voit käynnistää puhelimen ja voilà, akku on kuin uusi.Puhdistettu on monta kertaa. Tää vekotin syö akun paskaksi 3 kk välein ni ei paljon innosta ostella.
Takuuta on vielä jäljellä? Miksi ihmeessä et vie huoltoon korjattavaksi?Vittu että on hyvä puhelin. Ainiin, toimihan se vuoden hyvin.
Takuuta on vielä jäljellä? Miksi ihmeessä et vie huoltoon korjattavaksi?
Takuuta on vielä jäljellä? Miksi ihmeessä et vie huoltoon korjattavaksi?
Luitko edes mun viestiä vai oletko trolli jolla ei oikeasti edes ole Samsungia?Akut kuulemma kulutustavaraa, ja ei mene takuun piikkiin.
Ootko ihan varma, että siihen edes tarvitsee odinia? Silloin kun mä noilla leikin, niin Odinia ei tarvittu kuin silloin jos satuit brickaamaan puhelimesi ja sinne oli pakko flashata uusi käyttis ulkopuolelta. Muutenhan noi menee niin, että laittaa sen asennustiedoston puhelimen muistiin, käynnistää recoveryyn ja ajaa sieltä update-tiedoston, eli sen uuden firmiksen.Samsung Galaxy S II Plus
Päätinpä kokeilla kännyyn custom romia ja homma tyssäsi heti alkuunsa. Ja nyt vituttaa vaikka en edes roottausta ehtinyt tehdä. Odin ei tunnista hupelinta, ilmeisesti samsungin ajurit ei ole kondiksessa.
Onko kenelläkään kokemusta miten tuon Odinin saisi pelittämään?
Onhan sulla uusin (4.2.2) järjestelmä sisässä?
Miksi haluat tehdä Odinilla tuon kun koko homman voi hoitaa suoraan puhelimellakin?
No niin, hupelimessa on CM11.
Mihin ihmeeseen kaikki yhteystiedot ovat kadonneet? :face:
Fläshäyksen yhteydessä tein recovery modessa sen "clear cache" jne.. missään ei kyllä varoitettu, että tämä tyhjentää sim-kortin?