Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäköhän on meikäläisen S4:lle oikein tapahtunut kun ihan yhtäkkiä alkanut syödä akkua radikaalisti enemmän? Asetukset kertovat että android-järjestelmä syö suurimman osan akusta eikä mitään ohjelmia ole päällä, kuten ei myöskään wifiä yms, vaan ihan perus mobiilidatat vaan rullaavat koko ajan. Päivityksiäkään tms tuo ei hae kun ei näytä mitään merkittävä liikettä mobiilidatassa. Onko näihin ohjelmoitu akulle joku kuolinpäivämäärä?

Ei sitten palan käryä mikä se mekanismi siinä on mutta samsungin ollessa kyseessä mun paras veikkaus on latausliitin tai sitten vaan käyttis juntturassa ja selvitään resetoimalla luuri. Voi se latausliitin olla sitten myös rikki vaan sille ei sitten itse juuri mitään mahda, paskan sentään voi koittaa puhallella pois.

Puh ja pah. Lähdetään nyt kuitenkin siitä et kataat ekana storesta CPU Monitor -ohjelma. Heität sen pyörimään taustalle record-tilassa ja katsot myöhemmin lokeista mikä käyttää eniten suoritinta.

Miten vakavasta/vaarattomasta asiasta on kyse kun puhelinta uudelleenkäynnistäessä pomppaa ilmoitus
Prosessi com.android.phone on pysähtynyt
On nimittäin ärsyttävää kun tuon ilmoituksen ohi ei meinaa päästä näpyttämään PIN koodia ja saa puhelinta auki

Miten vakavasta/vaarattomasta asiasta on kyse kun puhelinta uudelleenkäynnistäessä pomppaa ilmoitus
On nimittäin ärsyttävää kun tuon ilmoituksen ohi ei meinaa päästä näpyttämään PIN koodia ja saa puhelinta auki
Mulla teki tuota vain kun oli edellisessä puhelimessa custom ROM ja en muistanut flashata boottia ROMmin mukana tulevalla boot.img tiedostolla fastbootin kautta.

Jos puhelin on vakio, niin onko siihen tullut päivitys äskettäin?

Xperia S ilman modauksia. Päivityksiä ei ole näkynyt aikoihin.

Sit mulla ei muuta sanottavaa kuin godspeed my child.

Oisko tossa.

Yleensäkin nykyään joku on aina kysynyt aihetta, joten googleen vaan ilmoitusta niin aina tärppää jotenkin.

Buuttaukset eivät auttaneet akunsyöntiongelmaan mutta annoin akun mennä finaaliin ja sitten taas normalisoitui. Nyt taas alkoi syödä akkua ja katsoin että joku google play -sovellus menee jatkuvasti käyntiin. Mikä tuo sovellus oikein on?

Siis onko se käynnissä jatkuvasti vai pomppiiko koko ajan päälle ja pois? Monet ohjelmathan hyppii jatkuvasti tarkistamassa netin yli oisko jotain viestiä yms.

Googletilin kautta helpoin. Linkkaa gmail tili luuriin, synkkaa tiedot googleen ja sitäkautta sitten kaikkiin laitteisiin joihin googletilin yhdistät. Samaan rahaan menee kalenteri.

Hmm nyt on jotain omituista. Ei päivity google tilin, ei facebookin ei minkään kautta noi yhteystiedot. Itse sovellutuksissa on yhteystiedot, mutta ei puhelimen yhteystiedoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom