Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin kun ensi kerran Slimiä yritin asentaa niin en edes tarvinutkaan CWM.zip mutta nyt yritin niin ei oikein toiminut.

Palautitko ensin orggis firmiksen ja sitten kokeilit ekan kerran asentaa tuon CM:n vai kokeilitko ensin asentaa CM suoraan Slimbeanin päälle ja kun se ei onnistunut, palautit backupin?

Orggis firmiksellä yritin :)

Nyt teet sitten seuraavasti. Asennat ensin tuon Slimbeanin takaisin, täsmälleen samalla tavalla kuin jo kertaalleen sen siihen puhelimeesi sait asennettua. Kun Slim on asennettu, boottaat Recoveryyn ja koitat asentaa tuon CM:n. Jos tuolla tavalla ei onnistu, minä luovutan.

Huomaa sitten, että...
CM10.2 yhteensopivat Gappsit on gapps-jb-20130813-signed.zip
CM10.1 yhteensopivat Gappsit on gapps-jb-20130812-signed.zip

Ei siinä mitään katastrofia tapahdu jos flashaa väärät, mutta ohjelmat ei välttämättä toimi kunnolla.

Nyt teet sitten seuraavasti. Asennat ensin tuon Slimbeanin takaisin, täsmälleen samalla tavalla kuin jo kertaalleen sen siihen puhelimeesi sait asennettua. Kun Slim on asennettu, boottaat Recoveryyn ja koitat asentaa tuon CM:n. Jos tuolla tavalla ei onnistu, minä luovutan.

Huomaa sitten, että...

Ei siinä mitään katastrofia tapahdu jos flashaa väärät, mutta ohjelmat ei välttämättä toimi kunnolla.

Ok :) onhan mulla tää backup jos hommat sattuu kusemaan :D

Huomaa sitten, että...

Noin. Nyt on CM 10.2 sisällä. Vaan, haluaisin tähän samanlaiset nappulat tahi ikonit kuin sun Note 3:sessa oli, onnistuneeko mitenkään?

Noin. Nyt on CM 10.2 sisällä. Vaan, haluaisin tähän samanlaiset nappulat tahi ikonit kuin sun Note 3:sessa oli, onnistuneeko mitenkään?
Tarvii asetaa icon packei, mun ymmärtääkseni.

Kokeile tuolta tuota viimeisintä nightlyä, jos sen suostuis asentaan sen cwm.zipin kautta:
CyanogenMod Downloads

Siihen gappsit:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130813-signed.zip

6udu6egy.jpg

Tuolta näyttää nyt. Mitä suosittelisitte tekemään? Itse haluaisin nuo iconit lähekkäimmin tuossa alapalkissa :)

Onks se vaikea prosessi?
YouTube näyttää että ei, mutta en oikein tiedä miten noi toimii. Ilmeisesti replacee ns. default ohjelmien ikonit, mutta en tiedä miten voi valikoida ihan "omiin" ohjelmiin ikoneita.

Launchereilla nää toki onnistuu per application tasolla, mutta eihän semmosen asennuksessa ole mitään järkeä kun oikein haettiin kevyempää käyttistä kuten CM. Ihme ettei CM:n Trebuchet launcheri tue tuollasta suoraan... jos painaa pohjassa shortcuttia sitä voi kyllä editoida mutta perinteiseen tapaan ikonin klikkaus ei avaa valikkoa josta voisi valita oman. :(

Joku viisaampi voisi valaista, ei jaksa nyt googlaa ite.

Itse haluaisin nuo iconit lähekkäimmin tuossa alapalkissa :)
Jos toi nyt on CM niin asetuksista voi säätää dockia.

YouTube näyttää että ei, mutta en oikein tiedä miten noi toimii. Ilmeisesti replacee ns. default ohjelmien ikonit, mutta en tiedä miten voi valikoida ihan "omiin" ohjelmiin ikoneita.

Launchereilla nää toki onnistuu per application tasolla, mutta eihän semmosen asennuksessa ole mitään järkeä kun oikein haettiin kevyempää käyttistä kuten CM. Ihme ettei CM:n Trebuchet launcheri tue tuollasta suoraan... jos painaa pohjassa shortcuttia sitä voi kyllä editoida mutta perinteiseen tapaan ikonin klikkaus ei avaa valikkoa josta voisi valita oman. :(

Ylemmässä kommentissani näkyy että sain iconit paikoilleen. Vielä jotain hienosäätöä, olis kiva saada noit alapalkin ikoneit lähekkäimmin

Joo huomasin, mut anto max. Vaihtoehdoksi viis joka tossa onkin.. Eli mitään ei voi tehdä enää?:o

En tiedä, en käytä. Tai no okei on mulla siinä kaksi. :D

1. En muista enää, ei se huono ole nytkään. Mielestäni paremmat akkukestot saa vain säätämällä prossua joka ei välttis kuulu rommiin.
2. En kyllä keksi mitään, toimii sellaisenaan. Toki rootin myötä saat paljon etuja kun ylipäätään on root.
3. En mitenkään, toimii niin hyvin näin. ;) Toki olen nightly buildeilla, ja ajan suurimman osan sisään eli usein joka päivä. Joskus tulee jotain häikkää, mutta korjataan seuraavassa nightlyssä.

1. En muista enää, ei se huono ole nytkään. Mielestäni paremmat akkukestot saa vain säätämällä prossua joka ei välttis kuulu rommiin.
2. En kyllä keksi mitään, toimii sellaisenaan. Toki rootin myötä saat paljon etuja kun ylipäätään on root.
3. En mitenkään, toimii niin hyvin näin. ;) Toki olen nightly buildeilla, ja ajan suurimman osan sisään eli usein joka päivä. Joskus tulee jotain häikkää, mutta korjataan seuraavassa nightlyssä.

Viittitkö heittää screenshottia vaikka lock screenist ja kotinäytöstä?:) olisi iha kiva nähdä muuten vaan minkälaisia toteutuksia :)

Back
Ylös Bottom