Android - puhelimet ja softat

Kyllä se stock (CyanogenMod on tarpeeksi lähellä) on vaan niin paras. En enää koskaan haluaa HTC:n Sense, tai kenenkään muun täysin turhake lisuketta. Oma HTC One X, CM 11 odotellessa.

cm10.png

Sääwidget on FWeather Widget. Eipä tuossa muuta ole, joskus pidin myös kelloa mutta totesin samapa se on jos on tuolla notif palkissa. :)

CM olis kans jees kokeilla. Onnistuneisiko sen asennus samalla lailla kun slimin :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko sanoa ettei mitään käryä vs toi slim joka ei ole mulle tuttu, mutta ei CM mun mielestä ollut yhtään vaikeampi kuin mikään muu aiemmin mun asentama custom rom. XDA:n puhelinkohtaisissa CM threadeissä on kyllä ainakin yleensä ollut erittäin selkeät ohjeet. Tietenkin ohjeet vaihtelee mm. puhelinmallin/valmistajan kohdalla, ja HTC One X kohdalla asia helpottu sillä että itse HTC tarjosi bootloader unlockin ohjeet ja työkalut.

Pakko sanoa ettei mitään käryä vs toi slim joka ei ole mulle tuttu, mutta ei CM mun mielestä ollut yhtään vaikeampi kuin mikään muu aiemmin mun asentama custom rom. XDA:n puhelinkohtaisissa CM threadeissä on kyllä ainakin yleensä ollut erittäin selkeät ohjeet. Tietenkin ohjeet vaihtelee mm. puhelinmallin/valmistajan kohdalla, ja HTC One X kohdalla asia helpottu sillä että itse HTC tarjosi bootloader unlockin ohjeet ja työkalut.

Totta. Kun tuon Slimin tosiaan sain puhelimeen koskematta PC:hen :D mutta jos CM:nkin saisi samalla lailla niin ainakin kokeilemisen arvoinen olisi :)

Btw. Hauska tuo Fwidget :D

Totta. Kun tuon Slimin tosiaan sain puhelimeen koskematta PC:hen :D mutta jos CM:nkin saisi samalla lailla niin ainakin kokeilemisen arvoinen olisi :)

Btw. Hauska tuo Fwidget :D

CM asennus onnistuu myös ilman PC:tä. CM on melko samanlainen Slimmin kanssa. Slimmi on lähempänä Stocki Androidia.

- - - Updated - - -

Jummijammi että näyttää hyvältä tuo kellowidget ja taustakuva. Taitaa olla tuo widget 4.3:sen herkkuja?

Tuo kellowidget on tämä https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.fancywidgets

Taustakuva on napattu jostain Note3 HD taustakuva theadista XDA:lta.

Meinaan lähinnä vaatiiko tuo CM enemmö kikkailuja kuin esmes Slim :)

Tuolta rom:
http://get.cm/get/aWm

Tuolta siihen gappsit:
Goo.im Downloads - Downloading gapps-jb-20130812-signed.zip

Sitten:
1. Sammuta puhelin
2. Boottaa recoveryyn
3. Wipe data/factory reset
4. Format system
5. Install zip from sdcard
6. Valitse rom.zip
7. Install zip from sdcard
8. Valitse gapps.zip
9. Wipe cache ja dalvik cache
10. Reboot

Voit toki tehdä myös backupin tuolla recoveryssä nykyisestä kokoonpanostasi. Tuon backupin voi sitten palauttaa jos haluaa palata takaisin.

Tuolta rom:

Tuolta siihen gappsit:

Sitten:
1. Sammuta puhelin
2. Boottaa recoveryyn
4. Format system
6. Valitse rom.zip
8. Valitse gapps.zip
10. Reboot

Voit toki tehdä myös backupin tuolla recoveryssä nykyisestä kokoonpanostasi. Tuon backupin voi sitten palauttaa jos haluaa palata takaisin.

Toi eka vie Google Play:hun?

Tuolta rom:

Tuolta siihen gappsit:

Sitten:
1. Sammuta puhelin
2. Boottaa recoveryyn
4. Format system
6. Valitse rom.zip
8. Valitse gapps.zip
10. Reboot

Ja tossakin vissii kuitenki tehää full wipe?

Oho :D "blondi kun olen" :D eroaako tää sitte mitenkä paljon esim slimistä ja onko paljonki huonompi/parempi tms :o

Makuasioita. Aikalailla samankaltainen kuin Slim. Slim on riisutumpi ja yritetty pitää lähempänä orggis Androidia. Itellä on CM tabletissa ja oli tosiaan tuo Slim SGS2:ssa niin eipä ne nyt juurikaan eronneet toisistaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom