Android - puhelimet ja softat

No nyt aukeisi. Niin, tosiaan voi olla ettei voi vastaanottaa FM taajuutta ja samalla lähettää Bluetoothia... maybe? Tosin kuulostaa kauhean oudolta. Tosin näkyypä tuosta olevan juttua netissä.

Striimaus, esim. TuneIn, ja BT kyllä toimii varmasti jos ei jotain häikkää ole jossain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Galaxy2:ssa niinkuin N96:kin monien muiden kapuloiden tapaan oli sisäänrakennettu fm-radio missä kuulokepiuha to7mi myös antennina mutta jostain syystä Galaxy4:ss ei radiota enää ole. No radion siihen saa netin kautta tietysti mutta siinäkään ei bt:lla saa radiota kuulumaan kuulokkeista kuin sekunnin parin ajan. Oiskohan siihen jokin muu syy kuin tekniikka? Epäilen että näin on.

Toimiiko ne kuulokkeet muuten? Googletuksen perusteella S4:n kanssa on ongelmia ainakin useimpien autojen bluukkarin kanssa. Varsin hämärää jos esim mp3:t toimii mutta nettiradio ei? Kuulostaa ihan rehelliseltä bugilta.

Tuli hommattua Samsungin S3 ja haluisin duunaa puhelinta enemmän oman näköisemmäksi, niin miten tuo on mahdollista? Olen ladannut Novan ja Apex launcherin. Miten nuo kuvakkeet saa tuollaiseksi? Anteeksi typeryyteni...:D

Apex launcheri ja kuvakkeet tais olla metrostationista. Apexilla kun pidät pohjassa sitä kuvaketta, niin se antaa vaihtoehdon vaihtaa sen. Nyt on eri puhelin ja platinium iconit.

ha5yheqy.jpg

Tänään vihdoin asentelin launcherin ja muokkailin aloitusnäytön hyvin pitkälle Rainerufia mukaillen. Pienillä muutoksilla tietenkin. Pakko olla tyytyväinen. Mä diggaan tästä aika paljon. Vielä kun keksisi miten saisi ilmoituspalkinkin kuvakkeet valkoisiksi.

katso liitettä 90313

Ja tyhmät kysymykset Vol. 2 saa jatkoa! :D Miten saa tuollaisen Pakkis kuvakkeen duunattua? Pirun kätevän näkönen!

Toimiiko ne kuulokkeet muuten? Googletuksen perusteella S4:n kanssa on ongelmia ainakin useimpien autojen bluukkarin kanssa. Varsin hämärää jos esim mp3:t toimii mutta nettiradio ei? Kuulostaa ihan rehelliseltä bugilta.

Kuulokkeet toimii ihan jees. Nettiradio tosiaan toimii bt:n kautta pari kolme sekuntia sitten vaikenee.

Aivoni ovat lähes sulamispisteessä. Olen tässä yrittänyt rootata galaxy xcoveriani. Kies asennettu. Puhelin kiinni koneessa ja näytöllä lukee usb yhdistetty oranssin android hahmon kera. Kies on päällä mutta mitään ei tapahdu. Ohjelmassa lukee ''yhdistä laite''. Laite kuitenkin on yhdistetty mutta mitään ei tapahdu.

Mikä ihme tässä on vikana?

Päällisin puolin hieno, mutta luulen että tuo tulee viemään HTC:n konkurssiin. Vittuilkaa vuoden päästä jos näin ei käynyt.

Ennustuksesta ei ole vielä puolta vuotta ja hyvässä vauhdissa on alamäki. :D
HTC:n tappio ennakoitua suurempi kolmannella neljänneksellä | Taloussanomat

HTC:N CEO Peter Choukin lupautunut irtisanoutua jos Onen myynti jää pettymykseksi:
http://www.androidbeat.com/2013/03/h...o-will-resign/

Netissä olevien tietojen mukaan One myy hyvin tällä hetkellä.

Katotaan pitääkö Chou lupauksensa...

Toi on aivan vitun outoa kun näkee tai omistaa tuon puhelimen. Hienoin luuri mitä rahalla saa, mitä helvettiä HTC tekee markkinoinnissaan väärin. Tämä ei ole pelkästään mun puolueellinen mielipide, vaan usein vertailuissa, muotoilukilpailuissa, yms. todettu asia.

Eikä ole ensimmäinen kerta, HTC:llä on ollut aivan kärkipäätä puhelimet etenkin tuntumaltaan (fyysisesti) vaikka kuinka monta kertaa ja Sense on kaukana kurasta vaikka ei stock Androidille ihan pärjää.

Aivoni ovat lähes sulamispisteessä. Olen tässä yrittänyt rootata galaxy xcoveriani. Kies asennettu. Puhelin kiinni koneessa ja näytöllä lukee usb yhdistetty oranssin android hahmon kera. Kies on päällä mutta mitään ei tapahdu. Ohjelmassa lukee ''yhdistä laite''. Laite kuitenkin on yhdistetty mutta mitään ei tapahdu.

Onko Samsungin USB ajurit asennettuna?

Sun täytyy mennä downloading modeen puhelimella.

Eikä Kies muka oikeasti asenna USB ajureita samalla, seriously?

Ymmärtääkseni USB ajurit voi asentaa erikseen, jos ei halua Kiesiä mut haluu silti tehdä luurille/luurilla jotain.

Eikä Kies muka oikeasti asenna USB ajureita samalla, seriously?

Ymmärtääkseni USB ajurit voi asentaa erikseen, jos ei halua Kiesiä mut haluu silti tehdä luurille/luurilla jotain.

En tiedä kun ei ole Kiesiä :D Itse siis asensin ne usbi ajurit erikseen, voi olla, että tulevat kiesin mukana.

Varmasti tulevat, eihän muuten Kies itse voi tehdä mitään. :)

Onko kokemuksia/mielipiteitä miten toimisi salilla musiikin kuuntelun Sony Xperia Z1 ja siihen langattomat BT-kuulokkeet ERSBH20 | NFC accessories_original | Ominaisuudet | ERSBH20B | ERSBH20 | Sony musiikki tulisi varmaankin youtubesta ladattuna tai streaminä..? Ja ei ole tarkoituskaan siis mitään hifi-tasoa, kunhan taustalta ei kuuluisi pahemmin muita ääniä, puhelin soittimena sen takia kun yllättävän usein tärkeät puhelut tulee juuri kun on treenaamassa :jahas:

Onko kokemuksia/mielipiteitä miten toimisi salilla musiikin kuuntelun Sony Xperia Z1 ja siihen langattomat BT-kuulokkeet
ERSBH20 | NFC accessories_original | Ominaisuudet | ERSBH20B | ERSBH20 | Sony musiikki tulisi varmaankin youtubesta ladattuna tai streaminä..? Ja ei ole tarkoituskaan siis mitään hifi-tasoa, kunhan taustalta ei kuuluisi pahemmin muita ääniä, puhelin soittimena sen takia kun yllättävän usein tärkeät puhelut tulee juuri kun on treenaamassa :jahas:
Siis, yleisesti nuo toimii vallan hyvin. Ei se BT pätki tai muuta, ellet jätä esim. salikassiin ja kävele liian kauas etenkin usean raudakappaleen taakse tms. Nuo näyttää eristävän ääntä, joten sekin kriteeri täytetty. Mulla on siis ollu yhdet BT nappikuulokkeet, ne toimi vallan mainiosti, mulla ne vaan lakos fyysisesti.

Ottaen huomioon hinnan, ja sen että ne on BT, niin äänenlaatua ei välttämättä kannata odottaa kamalasti. Perus halpisnappi soundia varmaankin. Näyttää muuten siltä että tuohon voi laittaa omat napit? Se on plussaa, jos siis on näin.

Samsungin kaareva puhelin on nyt virallinen.

Samsung makes Galaxy Round official, 5.7-inch curved display and all

Beyond that wacky curved form factor, the Galaxy Round is powered by a 2.3GHz quad-core processor paired with 3GB of RAM, 32GB of storage and a 2800mAh battery. We're also looking at a 13MP camera and the same Android 4.3 software experience you know from other Samsung devices. The overall dimensions of the Galaxy Round come in at 151 x 79 x 7.9mm, which is nearly identical to the Galaxy Note 3.

sam_8897-665x424.jpgf_005_dynamic1_black-635x424.jpgf_008_combination_black-635x424.jpgf_001_front_back-585x424.jpg

[video=youtube_share;UIEExKSjWi4]http://youtu.be/UIEExKSjWi4[/video]

En tiedä, taskussahan toi on paljon parempi ku vaikka Note? :D

Itseasiassa jos kuljettaa luuria etutaskussa/sivutaskussa niin tuo voi ollakin yllättävän mukavan tuntuinen vaikka koko idea vaikuttaakin pöljältä.

Plus, flat 5.7" on vaikeampi ylettää yhdellä kädellä kuin tuo kaareva 5.7".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom