Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan miten tuossa ohjelmien päällä olevan viivan saa poistettua/piilotettua?
Mitä näppäimistöä ootte androidissa käyttäny? Tä s4:n näppis on ainakin ihan surkea. Mulla oli vanhaan luuriin hyvä näppis ladattuna niin mietin et otanko sen käyttöön vai olisko jollain suositella jotain muuta hyvää.
Tuli vaihdettua pari vuotta uskollisesti palvellut SI nyt SIII :n. Ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä joka asiassa :D olin kyllä surkeen hitaalla puhelimella onistunu pärjään kohtuu hyvin. Oon kyllä ollu tähän kolmoseen todella tyytyväinen, tää on mulle ihan tarpeeks nopee ja kaikki pelaa hyvin mitä mä puhelimelta tarviin. Uusimpia malleja en tuu varmaan ostaan koskaan (paitsi heti kun on rahaa tarpeeks) kun näitä hyviä vanhempia malleja saa ihan kohtuu hintaan.
1. Kokeilitko eri salauksia jo? Esim. WPA2 PSK ja sitten syötät jonkun salasanan?Tätä on varmaan kyselty tääl ennenki (tai sit mulla on väärä ketju) mutta kyse ois wi-fi hotspotin luomisesta läppäriä varten. Puhelin avaa wi-fi -jakamisen ja kone löytää verkon. Suojausavaimen/salasanan oon syöttäny. Yhteyttä ei kuitenkaan synny. Kokeilin myös manuaalista yhdistämistä, mutta ei toimi. Puhelimena SGS2 plus ja läppäri tommonen yli neljä vuotta vanha Toshiba...
1. Kokeilitko eri salauksia jo? Esim. WPA2 PSK ja sitten syötät jonkun salasanan?
2. Onko puhelin päivitetty niin pitkälle kuin mahdollista?
3. Mikä netti on puhelimessa käytössä kun yrität hotspottia käyttää, eli siis mikä netin ikoni on notifikaatiopalkissa? H? 3G?
PS. Tuntuu olevan monella ongelmia tuon puhelimen ja hotspotin kanssa.
On se kyllä nykyään helkkaristi parempi ku ennen. Paljon selkeämpi, ja poistu se täysin turha Navigation ja Maps -sovelluksien erottelu.Saako tuosta googlen navista enään sitä "takaapäin" kuvaa? Nykyään näyttää vain satelliitti perspektiivistä.. Oli paljon parempi ennen tuota viimeisintä päivitystä.
1. Kokeilin WPA ja WPA2:sta ja jopa avointa. Kokeilin valmiilla ss:lla ja omalla.
2. Puhelin menee tällä hetkellä päivityksessä 4.1.2 ja oon kyllä aina päivittäny luurin kun uusia päivityksiä on ilmoitettu olevan.
3. Näyttää välillä 3G ja välillä H. Sanoisin että enempi H.
Kaverilla oli kans ongelmaa saman puhelintyypin kanssa, kokeili sit eri koneella ja toimi täysin. Voiko wifi-yhteyksissä olla eroja sillä tavalla, että jonkin laitteen wifi onkin epäsopiva toiselle?!
Näin se tahtoo olla. Kantsii kokeilla hotspottia toisella koneella ennen kuin alkaa muuta yrittämään. Sitten voi ruveta katsomaan sen oman koneen asetuksia jos toisella toimii.Ite oon saanu toimii aina ton hotspotin, mut yks kaveri valitteli kans et joku läppäri ei ottanut ikinä yhteyttä siihen hotspottiin vaikka muissa toimi.
Löytyy ihan valikoista:Myyn turhaksi jääneen HTC Desiren pois. Millä saan sen tyhjennettyä kaikista omista tiedoista helpoiten?
Näin se tahtoo olla. Kantsii kokeilla hotspottia toisella koneella ennen kuin alkaa muuta yrittämään. Sitten voi ruveta katsomaan sen oman koneen asetuksia jos toisella toimii.
Löytyy ihan valikoista:
How to factory reset a HTC Desire
Tietääkseni muistikortin joudut tyhjentää erikseen, jotenkin näin:
It is in: menu, Settings, SD & phone storage
You must first "Unmount" the SD card, then that will make the "Format SD card" option active.
Tulikos muistikortti puhelimen mukana? Vai pitikö ostaa erikseen?