Android - puhelimet ja softat

Noniin nyt on ollu eilisestä asti tää one käytössä ja ei oikeastaan mitään muuta valitettavaa oo löytyny kun toi virtanappi on vähän ärsyttävää. Se on siis ihan kuoren tasalla. Jotenkin oon aikasemmin tottunu, et se olis edes vähän koholla. Ei tota mitenkään hankala oo painaa, mut vähän hankala se on tosta päältä paikantaa kun sitä ei sormella tunne kun sivusuunnassa liikuttaa sormea tossa päällä.

Mites muilla onko se tollai samalla tavalla vai pikkasen koholla. Koitin netistä vähän nettiä juttua tosta, mut aika vähän on porukka kirjotellu tohon liittyen. Jollain oli ollu ihan kunnolla upotettu toi nappi nii se oli saanu takuuna vaihdettua uuden luurin.

Nyt en vaan oikeen tiiä, et millanen ton napin pitäis ihan oikeesti olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinne lähti htc ja sain rahat takaisin kun ei ollu liikkeessä antaa uutta samanlaista tilalle. Nyt oon taas ihan kahden vaiheilla, et onko se one vai s4. Miten tä voi olla näin vaikeeta :S

Jos Motorolan Moto X tulee Suomeen, niin mielenkiinnosta odottaisin millainen se on. Sehän on todennäköisesti pitkälti Nexus tyyppinen puhelin.

Jos Motorolan Moto X tulee Suomeen, niin mielenkiinnosta odottaisin millainen se on. Sehän on todennäköisesti pitkälti Nexus tyyppinen puhelin.

Tarvis melkeen nyt ostaa täs lähiaikoina kun tää vanha reistailee jo aika pahasti. Tarttis tota s4:ää päästä oikeen kunnolla kokeilemaan johonkin.

Niin, no juu.

Ei siis sun ylemmän kommentin S4:n lelumaisuus enää haittaa? :)

Tarvis melkeen nyt ostaa täs lähiaikoina kun tää vanha reistailee jo aika pahasti. Tarttis tota s4:ää päästä oikeen kunnolla kokeilemaan johonkin.

Mikset ostais S4 activee? Todella kestävä puhelin ja samoilla palikoilla.

Niin, no juu.

Ei siis sun ylemmän kommentin S4:n lelumaisuus enää haittaa? :)

No kun mä aloin miettimään just sitä, et onko se sittenkään niin iso juttu :D Ehkä oon vähän tottunu tohon metalliin kun tässä vanhassakin oli metalliset kuoret.

Jos Samsung tekee HTC:t, niin jossain vaiheessa on varmaan tarjolla virallisia teitä AOSP rom. HTC One tulee siis lähes varmasti saamaan sen.

Ei ihan sun kriteereihin sovi, mutta kohta "Googlelta" eli Motorolalta tulee Moto X.... mutta tosiaan se ei todennäköisesti mikään roisketiivis ole. Toisaalta se olisi kova veto.

Moto x olisi varmasti hieno, mutta taitaa karata yli budjetista (max 400) ja hiukan epäilyttää millanen akunkesto siinä tulee olemaan... lisäksi (vähintään) roiskevesisuojaus on omalla kohdallani aika ehdoton vaatimus.

Samsung Galaxy Note: Sovellusten palauttaminen?

Onnistuin vahingossa poistamaan puhelimeni oman navigointisovelluksen pikakuvakkeen, ja nyt ilmeisesti koko sovellus on poistunut puhelimesta. Kyseessä on siis se navigointisovellus joka on valmiiksi asennettu samsung puhelimiin, eli mitenköhän pystyisin palauttamaan kyseisen sovelluksen takaisin?

Pitääkö palauttaa suoraan tehdasasetuksista vai onko jotain helpompaa tapaa?

Maps on päivittynyt. Navigointi löytyy nykyään suoraan sieltä (on löytynyt kyllä aiemminkin), eli sitä erillistä kuvaketta ei enää ole.

Jotenkin päädyin nyt siihen, et käyn maanantaina hakemassa kuitenkn ton s4:n

Js äsken luin just uutisen, et 8 ytiminen versio olis tulossa pikkoin eurooppaan... arvelinkin kyllä, et heti kun ostan uuden puhelimen niin jotain parempaa julkaistaan.

Galaxy S4 nopeammalla prosessorilla tulossa myös Eurooppaan - Puhelinvertailu.com

Kertokaa onk noil ytimil mitää vatun väliä? .. Jos ei pelaa roolipelejä kännykällä. Itellä neliytimine s3, muijal kaksytimine s2. Molemmilla oon lähettäny txt, soittanu, ottanu kuvia, selannu nettiä ja kattonu youtube. Ei mitään käytännön eroa! Ainoo ero et mul isompi ja kirkkaampi näyttö.

Käytännössä sitten kun ohjelma käyttää vähän enemmän vääntöä, niin useampi ydin tekee saman vähemmällä virralla. Poikkeukset on tietenkin sitten ohjelmat jotka on tehty hyödyntämään niitä suurempia tehoja, mutta peruskäytössä multicore säästää akkua.

Noita eri ytimiähän voidaan myös valjastaa eri tarkoituksiin, kuten on jo tehty, eli puhelimesta saadaan vaikkapa virtapihimpi niin että yksi ydin pyörii alemmilla kelloilla ja hoitaa asiat taustalla kun näyttö pois jne.

Silti, ei oikein ole syytä olla kehittämättä noita suorittimia pidemmälle, kohta akkuteknologiat vaihtuu ja on yks hailee mitä siellä puhelimen sisällä on.

Noniin tuli sit hommattua s4 tänään. Pakko kyl sanoa, et tää jotenkin istuu mun käteen paremmin kun se htc one. En oo nyt kauheesti kerenny leikkimään tällä viel, mut ainakin vielä oon ihan tyytyväinen tähän.

Mitä näppäimistöä ootte androidissa käyttäny? Tä s4:n näppis on ainakin ihan surkea. Mulla oli vanhaan luuriin hyvä näppis ladattuna niin mietin et otanko sen käyttöön vai olisko jollain suositella jotain muuta hyvää.

Mitä näppäimistöä ootte androidissa käyttäny? Tä s4:n näppis on ainakin ihan surkea. Mulla oli vanhaan luuriin hyvä näppis ladattuna niin mietin et otanko sen käyttöön vai olisko jollain suositella jotain muuta hyvää.

Swiftkey tai Swype.

Noita mä oon molempia joskus koittanu ja en hirveesti pitäny. Taidan laittaa ton smart keyboard pro:n, mikä mulla oli vanhassakin luurissa.

AOSP ICS:än näppämistöä, eli ns. orkkis versiota.

Back
Ylös Bottom