Android - puhelimet ja softat

Tulipa haettua samsun GS3 kun duunin puhelinpolitiikka kusee (jakaa C6:ia!!! Kolmas meni paskas niin pakko tehdä jotain)

Varsin pätevältä laitteelta vaikuttaa. Marssissa valmistettu kun vertaa käyttämiini noksuihin. ISO, mut kapee ja kevyt. Mahtuu farkkuihinki kun on muutama kilo lähteny.
Millaisia kuoria suosittelisitte.. Pakko hakee huomen, sen verran aralta kapistukselta näyttää. Ja onko androidilla jotain must sovelluksia?

Kiitos vastauksista etukäteen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa haettua samsun GS3 kun duunin puhelinpolitiikka kusee (jakaa C6:ia!!! Kolmas meni paskas niin pakko tehdä jotain)

Varsin pätevältä laitteelta vaikuttaa. Marssissa valmistettu kun vertaa käyttämiini noksuihin. ISO, mut kapee ja kevyt. Mahtuu farkkuihinki kun on muutama kilo lähteny.
Millaisia kuoria suosittelisitte.. Pakko hakee huomen, sen verran aralta kapistukselta näyttää. Ja onko androidilla jotain must sovelluksia?

Kiitos vastauksista etukäteen
Moni on tykännyt siitä takakannesta johon on integroitu todella ohkanen läppä. Täällä listassa toi flip cover, monta väriä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/5358c/Suojakotelot-Samsung/Samsung

Ite olen tykästynyt HTC:ssä tuollaiseen kumiseen suojakoteloon jonka reunat ovat hieman korkeammalla kuin itse näyttö. Näyttö ei naarmutu vaikka olisi pöydällä näyttö alas päin eikä taskussakaan kunhan avaimet on selkäpuolella. Tulee näprättyä vähän väliä puhelinta että kansi epäkäytännöllinen mulle...

Tuollaista Flip coveria katselinkin netistä, varmasti suojaisi näytön. Mutta tulee myös näprättyä paljon luuria et olisikohan epäkäytännöllinen kuten Jami meinas. Jonkinlainen wallet case olis vähän vastaava ja siihen sais ajokortin ja pankkikortin jolloin olis kaik tarpeelliset aina mukana. Mutta sopiikohan sitten enää korvalle.. (vaik handsfreetä tulee käytettyä miltei aina, mut ei pahemmin julkisilla paikoilla)

Ei oo epäkäytännöllinen. Mä räplään töissä puhelinta 5minuutin välein ja tosta ei ole mitään haittaa. Suojannut kyllä on helvetin hyvin. Hetken kun sitä käyttää, niin taskusta ottaessa sitä kallistaa automaattisesti tota puhelinta, niin toi suoja taittuu itestään pois alta. Sen avulla puhelimen saa myös tuettua johkin pöydälle pystyyn, jos haluaa kuvata, tai katsoa jotain videoo.

Mä en lähtenyt ihan noin rankalle linjalle :D
Mulla tälläinen nyt luurissa:
http://www.mobilefun.co.uk/genuine-...p-cover-chrome-blue-efc-1g6fbecstd-p35107.htm

Tuo siis tulee takakuoren tilalle (on itseasiassa ihan samanlainen takakuoren osalta kuin normikuori), mutta siinä on tuo näyttöä suojaava läppä mukana.
Mulla tuon tarkoitus lähinnä suojata näyttöä naarmuilta, kun puhelin on taskussa.
Plussaa tuossa on se, että ei pahemmin paksunna puhelinta.

Mä en lähtenyt ihan noin rankalle linjalle :D
Mulla tälläinen nyt luurissa:
http://www.mobilefun.co.uk/genuine-...p-cover-chrome-blue-efc-1g6fbecstd-p35107.htm

Tuo siis tulee takakuoren tilalle (on itseasiassa ihan samanlainen takakuoren osalta kuin normikuori), mutta siinä on tuo näyttöä suojaava läppä mukana.
Mulla tuon tarkoitus lähinnä suojata näyttöä naarmuilta, kun puhelin on taskussa.
Plussaa tuossa on se, että ei pahemmin paksunna puhelinta.

Mulla on tollanen mut valkoinen, tuli puhelimen mukana.. Mut en käytä sitä mun mielestä se oli huono, se vaan oli mun mielestä koko ajan eessä se läppä ku yritti tehä jotain. Mut on noita näkynyt, toisille se käy mulle ei.

Ite olen tykästynyt HTC:ssä tuollaiseen kumiseen suojakoteloon jonka reunat ovat hieman korkeammalla kuin itse näyttö. Näyttö ei naarmutu vaikka olisi pöydällä näyttö alas päin eikä taskussakaan kunhan avaimet on selkäpuolella. Tulee näprättyä vähän väliä puhelinta että kansi epäkäytännöllinen mulle...
Sama. Yhden Galaxy Nexuksen AMOLED-näytön hajottamisen jälkeen tuli hankittua kumikuoret kyseiseen luuriin. Eka on joku random-merkki ja lopputulos oli paksut, halvanoloiset ja kiiltävät reunat. Netistä löytyi sitten Ringke SLIM mallisto, jossa itse hakemani koko, tyyli ja suojaavuus kohtaavat. Suojuksen reuna on hiukan lasin pintaa korkeammalla ja kaikki nurkat on kivasti suojattuna, mutta kuorta hädintuskin huomaa. Ao-linkin takana Galaxy SIII:n kotelo, aika monien muiden isojen valmistajien luureihinkin löytyy...

http://www.rearthusa.com/galaxy_s3_slim_lite_kit

Sama. Yhden Galaxy Nexuksen AMOLED-näytön hajottamisen jälkeen tuli hankittua kumikuoret kyseiseen luuriin. Eka on joku random-merkki ja lopputulos oli paksut, halvanoloiset ja kiiltävät reunat. Netistä löytyi sitten Ringke SLIM mallisto, jossa itse hakemani koko, tyyli ja suojaavuus kohtaavat. Suojuksen reuna on hiukan lasin pintaa korkeammalla ja kaikki nurkat on kivasti suojattuna, mutta kuorta hädintuskin huomaa. Ao-linkin takana Galaxy SIII:n kotelo, aika monien muiden isojen valmistajien luureihinkin löytyy...

http://www.rearthusa.com/galaxy_s3_slim_lite_kit

Tuo näytti sen verran fiksulta, että lähti tilaukseen (keltaisena :D).
Toi kansi tuossa nykyisessä suojassa on kieltämättä vähän epäkäytännöllinen, kuten Japikin mainitsi.

Hommasin ton flipflap coverin.. Toimii mulla ihan hyvin, ohut, kevyt, helposti kääntää kuoren taakse kun räplää. Ja mikä tärkeintä, näyttö ei naarmuunnu tai hankaudu taskussa. Kokemusta on et joka ikine näyttö hankautunu taskuissa kypsiks.
Ostin samal handsfreeks Jabra Extreme 2:n. Voin huoletta suositella, hiton hyvä kuuluvuus molempiin suuntiin. Pieni ja sopii korvaan hyvin. Ite tulee käytettyä hf kotona, töis, autos ym. Ei yleisil paikoil sentään :)

Mulla on SGS II:ssa Case Maten Barely There -kuori. Se ois muuten täydellinen mutta jäättää kulmat paljaaksi ja itellä tulee pudoteltua puhelinta sen verran että joka kulmasta on jo maali lohjennu. Eipä toi nyt haittaa kun työkalujahan nuo on eikä koriste-esineitä, mutta pieni riski siinä vielä on. Kuorestaki on lohjennu nurkasta pala ja se on toisesta kohdasta halki, sen verran lujia osumia se on saanu. Tilaisin muuten ton ringken saman tien mutta sitä näyttää olevan SGS II:een vain kiiltävänä.

http://www.case-mate.com/Samsung-Galaxy-S-II-Cases-International/Case-Mate-Samsung-Galaxy-S-II-Barely-There-Cases.asp

Onko noissa kulmasuojakoteloissa mukana näytölle joku suoja? vai laitatteko siihen erikseen suojakalvon? Aiemmissa puhelimessa testasin tota suojakalvoa.. samaten se kalvo hankautui kuluneeksi ja harmaaksi. Toki kalvoa vaihtamalla paranis, mutta jotenkin kypsä homma. Siksi itselle sopii toi flip kansi, joka suojaa näytön just hyvin.

Onko noissa kulmasuojakoteloissa mukana näytölle joku suoja?
Pääosin ei ole. Jotkut taitaa myydä jotain suojamuoveja paketoituna mukaan joihinkin suojiin.

vai laitatteko siihen erikseen suojakalvon?
En laita. Ei ole ollut suojakalvolle tarvetta Nokia N97 Minin jälkeen; siinä oli niin paska näyttö että se meni heti naarmuille.

Aiemmissa puhelimessa testasin tota suojakalvoa.. samaten se kalvo hankautui kuluneeksi ja harmaaksi. Toki kalvoa vaihtamalla paranis, mutta jotenkin kypsä homma.
Kalvot sukkaa, en ole vielä nähnyt kenelläkään kalvoa, joka ei naarmuuntuisi ja näyttäisi jonkun ajan kuluttua perseeltä.

Siksi itselle sopii toi flip kansi, joka suojaa näytön just hyvin.
Kosketusnäyttöön tartuu sormista paskaa paskaa ja flip kansi sitten hieroo sit lasin pintaa vasten eli ei sekään täysin ongelmaton ole. Varmaan jossain käytössä ihan ok (jos joutuu säilyttämään luuria samassa taskussa avainten/kolikoiden kanssa). Kulutustavaroitahan noi luurit on eli satunnaisiin pikkunaarmuihin en hermostu, putoamissuoja tuli tosiaan tarpeelliseksi kun 40 cm pudotuksen jälkeen Galaxy Nexukseen tehtiin ~230 Eur AMOLED-paneeli+lasi remontti...

Onko kokemuksia Sonyn Xperia Go:sta ? Vaikuttaisi sopivalta omiin tarpeisiin / harrastuksiin tuon suojauksen vuoksi, ainoa mikä mietityttää on muilla foorumeilla esiintyneet ongelmat/ominaisuudet muistikorttien osalta. Eli ilmeisesti appseja ei ole voinut tallentaa kuin puhelimen omaan muistiin (4 gb käytössä). Hirveästi en noita appseja ole tarvinnut tähänkään asti (pl pankkiappsit, jotain kamera-appseja, jne.) Mutta jos muisti peruspäivityksistä ja tarpeellisista ohjelmista täyttyy heti niin täytyy harkita uudelleen.

Just, luulin että SGSIII saisi sen aivan näinä viikkoina.

Samsung kaiketi yleensä tekee kohtuu paljon noita omia modauksia UI puolelle ym, joten siksi varmaan kestää.
Hyvä kuitenkin jos SGS3 saa JellyBeanin jo ensi kuun aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom