Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Silvaa on aina ilo katsella vaikka usein toivon että se häviäis :D

Silvaa on aina ilo katsella vaikka usein toivon että se häviäis :D

Harvemmin se häviää, mutta kyllä niitä tappioita tulee vielä riippuen toki kuinka kauan vielä ottelee.
En usko että enään pystyy neljää taikka viittä vuotta olemaan voittamaton ufc:ssa.

Tuskin häviää, kun välttää todellisia haasteita minkä ehtii.

Tuosta täytyy olla osittain eri mieltä ainakin mw:n osalta. Danahan sanoi että on useampia ketä vastaan
Silva ei ole halunnut otella, mutta lopulta homma on aina toiminut eli toisinsanoen Silva tinkaa itselleen parempaa tiliä
ja leikkii vaikeasti saatavaa.

Vaikka itseä vituttaa se, miten Silva välttelee Jonesia (ja Weidmania yrittää vältellä, ilmeisesti) niin ei sitä pakenijaksi voi sanoa. Propsit Sonnen matsista, olisin luullut kaverin hannaavan siitä.
Onhan Silva suunnilleen kaikkia vastaan ottanut matsia, ennemmin tai myöhemmin. Sen uskomaton dominointi vaan ampuu itseään nilkkaan.

Kaveria lähestulkoon vaaditaan LHW:hen, koska Silva on tyhjentänyt koko divarin. Itsekään en arvosta Silvan pysymistä mukavuusalueellaan, mutta eipä ottelijaa voi nössöksikään haukkua sen perusteella, että ottelee oman painoluokkansa parhaassa divarissa ja paskoo jokaisen vastustajan.

Jonesia vastaan ja siitä voitto, niin silloin Silva olisi GOAT. Nyt mainetta tahraa varmisteluun pyrkiminen.

Silva on atm GOAT. Sanon tosta Silvan luokan nosto jutusta samaa ku GSP:n nostosta. Se olisi todella tyhmää mennä painoluokkaan joka ei ole ottelijalle optimaalinen..

No voittaako Silva Weidmanin?

Vaikkei matsia ole vielä julistettu niin aika outoa on jos jonkun muun laittavat vastaan. Weidman teki Munozista selvää todella tylysti. Eka erä oli lähellä 10-8 erää Weidmanille ja tokassa erässä nätti kyynärpäätyrmäys. Musta näyttää että nopeasti kehittyvä W on pahin uhka Silvalle.

Voi tietty olla että haluavat säästellä W:tä myöhemmäksi ja antaa Bisping-Stann voittajalla ekan titteliottelun. Urheilullisesti se olisi katastrofi kun kummallakaan kaksikosta Bisping-Stann ei ole mitään mahkuja Silvaa vastaan. $ahan kannalta tossa tietty olisi järkeä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kun nämä kaikki ketjut alkaa saastumaan tällä iänikuisella Fedor vs Silva höpönlöpöllä, niin suokaa mun jatkaa :D Jos nämä kaksi kohtaisivat, niin enemmän aseita voittoon on venäläisellä. Pystyssä näen puntit aika tasan, ja jos karhu pääsee hämiksen vyötärölle kiinni, niin se on menoa.. Fedorin Gnp kun on myös eri tasolla kuin esim. Sonnenin.

I really want Anderson Silva!

[video=youtube_share;GFplgiqYW2s]http://youtu.be/GFplgiqYW2s[/video]

Ufc and Weidman ready to go, but whats going on with Silva ?

[video=youtube_share;oS7Rxedz660]http://youtu.be/oS7Rxedz660[/video]

Sonnen thinks Weidman is no1 contender!

[video=youtube_share;IJtpdzpx3wQ]http://youtu.be/IJtpdzpx3wQ[/video]

^

Mitä varten eri ketjujen otsikoiden perässä lukee *spoilers*? Lukeeko tän ketjun? Ymmärrän toki jos eventti tullut vaikka pari päivää sitten, eikä ole vielä katsonut, mutta nyt puhuttiin muutamasta tunnista. Noh mutta täytyy pysyä kaukana koko kamppailuosiosta ens kerralla ennen kuin on kattonu matsit..

- - - Updated - - -

I really want Anderson Silva!

Ufc and Weidman ready to go, but whats going on with Silva ?

Sonnen thinks Weidman is no1 contender!

Jos ei noiden läppien jälkeen UFC anna Weidmanille shottia, niin ihmettelen. Ihmettelen myös jos Silva ei vastaa tohon haasteeseen.

Ei siinä, kyllä mä silti Silvan puolella olisin tässä matsissa.

Ei saatana, jos on niin vitun uuno että lukee Anderson Silva-ketjua pari tuntia sen jälkeen kun mahdollinen nro.1 contender-matsi on käyty niin ansaitseekin tulla spoilatuksi. Ja kehtaa vielä itkeä siitä :D Oikeesti välillä mä mietin että miten typeriä ja avuttomia ihmiset ovat. Kyl salee vituttaa, mut sit siit pitää vielä kitistä vaikka on itse täysi syypää spoilaantumiseen.

Ilmeisesti näin on näppylät. Minä vain tyhmänä oon kelannu, että täällä pätee herrasmiessääntö, ettei tuloksista puhuta heti pari tuntia eventin jälkeen. Ilmeisesti olin väärässä ja anteeksi, että avauduin.

Ilmeisesti näin on näppylät. Minä vain tyhmänä oon kelannu, että täällä pätee herrasmiessääntö, ettei tuloksista puhuta heti pari tuntia eventin jälkeen. Ilmeisesti olin väärässä ja anteeksi, että avauduin.

Et ole väärässä. Minun olisi pitänyt muistaa olla tarkempi, mutta olin hajamielinen. Tosin itsekin olisin kyllä vastaavassa tilanteessa jättänyt tulematta tähän ketjuun juuri sen takia, että aina on olemassa niin iso riski, että joku ei ole osannut noudattaa niitä herrasmiessääntöjä.

no voi anteeks, pakkis seuraaval kerralla hiljenee kaikesta oleellisesta jokaketjussa siihen asti että sä oot kattonu matsit.. myönnä nyt että aika dorka ketjuvalinta, on eri juttu jos vituttaa et joku spoilaa jossain random ketjussa mutta tosiaan kyse oli no1 contender matsista...

edit: no samapa tuo.. jätetääs tää tähän

Suositut

Back
Ylös Bottom