Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitatko sitä kickboxeri Gokhan Sakia vai ketä? Ei mua ei kiinnosta katsoa kun kaikkien aikojen lahjakkain vapaaottelija pieksee jonkun kickboxerin häkissä. Mousasi ei ole oikein lunastanut hypeään mun silmissä vielä, en usko että Mousasi pärjäisi Silvalle pystyssä.

Et muuten vastannut mun esittämään kysymykseen pari sivua sitten, ei ole vaikea huomata, teksti on punaisella.

Luulin juuri tuolla tekstillä vastanneeni

^ Mielenkiintosta ois nähdä Silva kadulla ottamassa erää vaikka Ramon Dekkersiä tai sitä Sakia vastaan, sillein että kummatkin on ihan ventovieraita toisilleen. Veikkaan että molemmissa tapauksissa Silva olis tajukankaalla n. 5 sekunissa. Häkissä taas noi matsit kiinnostais yhtä paljon kun raastinraudal runkkaaminen.

Kuka nyt tuolla ihmisten ilmoilla omasta tahdosta haluaa mennä "mattoon" puukotettavaks/stompattavaks ?

Voin kyllä kuvitella, että siitä kaverista joka Silvan lopulta onnistuu voittamaan tehdään suunnilleen joku puolijumala.

Edit. Tarkoitan tällä siis ufc:ta, en jotain muinaisia subihäviöitä.

- Styles make fights ja katsoisin mielummin Anderson Silvan ottelevan todella kovaa pystymiestä vastaan kuin esimerkiksi tätä surullisenkuuluisaa Bisbingiä joka on jokaisella osa alueella selkeästi huonompi. Olisi kiinnostava nähdä miten Anderson Silva lähtisi ottelemaan Sakin tai vaikka Mousashin tasoista pystyottelijaa vastaan, lähtisikö hän välittömästi viemään ottelua mattoon = varmaan voittoon VAI jäisikö hän pystyyn jolloin ottelusta voisi oikeastikkin tulla kiinnostava.

Kohtahan saadaan Tyrone Spong <93Kg MMA:n ottelemaan. Siinähän olisi Silvalle hyvä alku pala <93kg sarjassa.

Ai lw-kokoisia urheilijoita on enemmän kuin hw-kokoisia? Oletko nyt ihan varma tästä? Otitko huomioon, että hw:n painoraja on yli 5 x suurempi kuin muiden painoluokkien? Tämän takia luulen, että asia on päinvastoin ja, että maailmassa on enemmän raskaaseen sarjaan sopivia ottelijoita, kuin mihinkään muuhun painoluokkaan.

Tämän lisäksi ehkä pienenä vaikuttavana tekijänä voidaan huomioida se, että keskimäärin mitä isommasta urheilijasta on kysymys sitä todennäköisemmin sellainen ohjautuu ns.fyysisten lajien pariin. Tämänkin vuoksi lw-kokoisista urheilijoista pienempi suhteellinen osuus ajautuu kamppailu-urheilun ja sitä kautta myös mma:n pariin kuin hw-kokoisista. Tämä on vain mutuilua, mutta maalaisjärjellä ajateltuna vaikuttaa oikealta.

Ei jumalauta sä oot kujalla :D Katoppa ihan huvikses vaikka minkä kamppailulajin osallistujamäärii esim suomessa niin näät et nois hewarisarjois on aina joku 2 jätkää ottamas matsii keskenään.

Todellisuudessa noihin vapaaottelun SM-kisoihin ei osallistunut yhtään ottelijaa, joiden oikea painoluokka olisi +93kg vaan kaikki sen sarjan ottelijat pääsisivät luultavasti -84:een.

Tätä on pakko kompata. Sm-skaboissa raskaan sarjan kaverit oli kyllä todella rasvaisessa kunnossa. Ei ole tarkoitus dissata ketään kehään uskaltautuvaa, mutta muutama kaveri oli kyllä varmaan jossain kolmenkympin rasvoissa.

Ettei menisi täysin off-topiciksi niin vielä tuosta Silvan painoluokasta. Paljon näkee täällä ja jenkkifoorumeilla tuota että Silva olisi raameiltaan Lhw. Tämähän ei todellakaan pidä paikkaansa. Silvahan on raameiltaan todella hintelä vaikka pituutta onkin. Ei painoluokkaa voi päätellä pelkästään pituuden tai ulottuvuudenkaan perusteella. Vaikka Silva voi offilla joskus painaa sen 220, ei se todellakaan kerro että 205 olisi oikea painoluokka. Silva ei 185 painaessaan ole mikään todella revityn kireä. Silvan kehotyypillä paino tippuu helposti, näinhän sen valmentajakin joskus kertoili. Siksi olisi myös ollut suostuvainen tiputtamaan 170:een Gsp:tä vastaan. Kyllä esim. Sonnen varmaankin leikkaa vielä enemmän. Silvalla vaan sattuu olemaan juuri optimaalinen fysiikka 185:een. Nopeus, voimatasot, ulottuvuus ovat kaikki kohdillaan tässä painoluokassa. Kyllä Lhw:n kaverit kuten Griffin, Rampage, ovat paljon isompia raameiltaan. Se on sitten eri asia että pitäisikö sinne nousta kun haasteet loppuvat MW:ssä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta sä oot kujalla :D Katoppa ihan huvikses vaikka minkä kamppailulajin osallistujamäärii esim suomessa niin näät et nois hewarisarjois on aina joku 2 jätkää ottamas matsii keskenään.

Olen pahoillani, että olen niin vähä-älyinen. Haluat nyt varmaan hakata minut? :(

Minähän muuten myönsin jo useampaan kertaan, että olin tuossa asiassa ihan metsässä ja kerroin jo muuttaneeni kokonaan mielipidettäni asiassa. Mutta sinähän et lue viestejäni, niin et voinut tietää.

Ps.Kyllä minäkin siitä Silvasta tykkään.

Olen pahoillani, että olen niin vähä-älyinen. Haluat nyt varmaan hakata minut? :(

Minähän muuten myönsin jo useampaan kertaan, että olin tuossa asiassa ihan metsässä ja kerroin jo muuttaneeni kokonaan mielipidettäni asiassa. Mutta sinähän et lue viestejäni, niin et voinut tietää.

Ps.Kyllä minäkin siitä Silvasta tykkään.

vittu millä paskalla te kaikki pilaatte nää ketjut, viekää noi lapselliset kiistelyt vittuun..

vittu millä paskalla te kaikki pilaatte nää ketjut, viekää noi lapselliset kiistelyt vittuun..

Olen kirjoittanut koko ajan Silvan tuleviin matseihin liittyen muutamaa painoluokkien vertailua koskevaa viestiä lukuunottamatta. Jos joku pullopaskaa roikkuu perässäni kuin rekkamiehen pastelli aukomassa vain päätään viestinsä suoraan minulle osoittaen, niin kai minulla on oikeus vastata jotain. Tämäkin viesti on ihan turha ketjun aiheen kannalta ja olisi jäänyt kirjoittamatta ilman avautumistasi.

Minusta osa porukasta on turhan tarkka siitä mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei. Mitä väliä vaikka keskustelu meneekin välillä henkilökohtaisuuksiin ja ohi aiheen, kunnon fanikulttuuriin kuuluu paskanjauhanta, toisten haukkuminen ja riveleissä roikkuminen. :D

Niin valitettavasti on, mutta onko sen pakko olla? Kerääkö mikään muu laji yhtä paljon vastaavaa tarinointia vai vetääkö vapari vain puoleensa eniten faneja jotka moisesta tykkää?

Tuskin.

Laji vaan on sellainen että se jättää paljon tilaa jossittelulle.
Pikajuoksijoita keskenään vertaillessa on helppo verrata vaikka kauden aikana juostuja aikoja, mutta sitten nämä vaparikeskustelut joissa vertaillaan miten joku tyyppi "olisi voittanut" jne jonkun, on ihan perseestä.

Kamppailulajien hienous on se, että niistä voidaan keskustella ja miettiä kuka voittaa. Tuloslajeissa spekuloiminen on tyhmää. Kaikkien aikojen pikajuoksija on Usain Bolt, ei mitään epäselvyyttä. Kaikkien aikojen paras pituushyppääjä on Mike Powell, ei mitään keskusteltavaa. Kuka on paras nyrkkeilijä historiassa? Siitä saa pystyyn ketjun jos toisenkin.

"No mut Sonnen olis voittanut, jos se ei olis tehnyt blaaablaablaa.."
Vrt. "Jonathan Åstrand olis voittanut jos se olis juossu 2sec nopeemmin" ja "Japi olis maailman vahvin mies jos sen nostais maasta 460kg enemmän"

Lajeissa, joissa on 100% objektiivinen mittari hyvyydelle siinä lajissa, ei ole mitään keskusteltavaa. Olkaa onnellisia siitä, että vaparissa ei ole objektiivista mittaria, koska silloin te joutuisette tekemään jotakin hyödyllistä paskan suoltamisen sijaan.

Kamppailulajien hienous on se, että niistä voidaan keskustella

Olishan se hienoa jos se rajoittuisikin vain keskusteluun, mutta kun järjestään touhu mene järjettömään provoamiseen ja vittuilun (+trollauksen) äärelle, niin eipä kyllä voi mistään hienoista keskusteluista puhua.

Joku sanoo henkilön x voittavan henkilön y.

"ei vittu mikä spede, vittu se z ois voittanut x:n koska vaan, millä tyylillä vaan"
"mistä näitä apinoita oikein sikiää? w olisi hakannut nuo kaikki ihan miten tahtoo"

Tosiassa kukaan ei ole sen enempää oikeassa , kun kukaan noista ei ole otellut vielä keskenään.
Silti jokainen kuvittelee hautaan asti olevansa oikeassa, ja vetää hirveät itkupotkuraivarit jos joku toinen on erimieltä.
Jossittelu on yksinkertaisesti turhaa paskaa.

Olishan se hienoa jos se rajoittuisikin vain keskusteluun, mutta kun järjestään touhu mene järjettömään provoamiseen ja vittuilun (+trollauksen) äärelle, niin eipä kyllä voi mistään hienoista keskusteluista puhua.

Joku sanoo henkilön x voittavan henkilön y.

"ei vittu mikä spede, vittu se z ois voittanut x:n koska vaan, millä tyylillä vaan"
"mistä näitä apinoita oikein sikiää? w olisi hakannut nuo kaikki ihan miten tahtoo"

Tosiassa kukaan ei ole sen enempää oikeassa , kun kukaan noista ei ole otellut vielä keskenään.
Silti jokainen kuvittelee hautaan asti olevansa oikeassa, ja vetää hirveät itkupotkuraivarit jos joku toinen on erimieltä.
Jossittelu on yksinkertaisesti turhaa paskaa.

Mennään nyt itsekkin kerran offtopic puolelle täysin kun tähän postiin on pakko vastata.
Onhan täällä netissä eriäviä mielipiteitä mutta kun sama koskee kaikkea keskustelua maailmalla, pitäisikö suomen palata takaisin markkaan vai ei ? <-- kuka on oikeassa, niin en minä ainakaan tiedä mutta voin antaa asiaan oman mielipiteeni ja perusteluni ja jonka jälkeen voin kuunnella keskustelu kumppanin vastaavan. Jos omat mielipiteet eivät ole lyötyjä lukkoon, niinkuin ei lähellekkään kaikilla täällä ole, niin asioista voi muuttaa mieltä keskustelun jälkeen.
Mielestäni hyvä esimerkki tästä oli kun (taisi olla tikkuukko) väitti että HW ukkoja on enemmän kuin pienempiä miehiä. Postiin vastattiin, ehkä hiukan liiankin agressiivisesti mutta osa vastauksista oli fiksuja ja hyvin perusteltuja (taisi olla Andyn) että tikkuukon kanta asiaan muuttui ja näin saatiin fiksua "keskustelua" aikaiseksi. Asia joka vitutti oli että jonkun piti silti senkin jälkeen huudella jotain vitun idiootti kommenttia, aivan kuin täällä ei saisi koskaan olla väärässä.
Trollit nousevat esiin koska ne kommentit ovat sellaisia että porukka ei vaan voi olla ottamatta kantaa niihin, mutta ei koko internet yhteisöä pitäisi tuomita muutaman idiootin mukaan.

Tällästä sekameteli soppaa syntyy, kun pakkiksen kamppis osion käyttäjillä kokemus vaparin saralta tulee lähinnä TV:stä tai jostain UG:n foorumilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom