Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se niin taitaa olla, että Sonnen saa pahan selkäsaunan rematchissa. Kaiken tän sähellyksen keskellä onkohan vaan mies pystynyt keskittymään treenaamiseen kunnolla ja onko yhtä motivoitunut kuin mitä oli ennen ensimmäistä kohtaamista? Se jää nähtäväksi. Usko ja toivon, että hammerswinger tyrmätään ennen kuin pääsee edes AS:n iholle. Ensin toki Okami nyt ainakin.

Sonnen on sen verran ärsyttävä pieru, jonka arsenaalissa ei ole muuta kuin paini. Tai oikeastaan pelkät alasviennit. Jos pitäisi valita kumpaa fanittaa; moottoriturpa republikaani väkisinmakaaja jenkki tai vitun taitava vaparivirtuoosi brassi, jonka tyyliä ei kukaan ole eikä tule jäljittämään, niin ei kauaa tarvii miettiä. Joku siinä Spiderissa on, että siitä diggaa ja ei diggaa. Esim Belfotia vastaan olin 100 % Vitorin puolella, kuten myös Maia matsissa, mutta kaikissa muissa AS:n otteluissa oon ollut Silvan puolella. Onhan se uskomaton ottelija, ei siitä päästä mihinkään.

Jos Sonnen voittaa MW:n top contenderin seuraavassa matsissa niin mielestäni hän ansaitsee tittelimatsin sen jälkeen. Jos Silva vie Okami-matsin ja Sonnen-revanssin niin mielestäni herra voi saman tien joko eläköityä tai vaihtaa 205, koska ei tuolla MW:ssa ole enää ketään varteenotettavaa ottelijaa Silvalle jäljellä.

Jacare Silva ois kiva.

Sonnen on sen verran ärsyttävä pieru, jonka arsenaalissa ei ole muuta kuin paini. Tai oikeastaan pelkät alasviennit. Jos pitäisi valita kumpaa fanittaa; moottoriturpa republikaani väkisinmakaaja jenkki tai vitun taitava vaparivirtuoosi brassi, jonka tyyliä ei kukaan ole eikä tule jäljittämään, niin ei kauaa tarvii miettiä. Joku siinä Spiderissa on, että siitä diggaa ja ei diggaa. Esim Belfotia vastaan olin 100 % Vitorin puolella, kuten myös Maia matsissa, mutta kaikissa muissa AS:n otteluissa oon ollut Silvan puolella. Onhan se uskomaton ottelija, ei siitä päästä mihinkään.

Harvoista brassijätkistä oikeasti pitää kun niihin tutustuu näin suomalaisena kun taas yhdysvaltalaisista pitää ja on kyllä todella monista kokemusta kun on tullut matkusteltua enkä todellakaan ole ainut joka suomalaisista reissareista näin todennut. Ei kauakana ole brassit rättipäistä kun paremmin oppii tuntemaan. Suurinosa siis brassimiehistä melkoista tuubaa.

Kyllä se niin taitaa olla, että Sonnen saa pahan selkäsaunan rematchissa. Kaiken tän sähellyksen keskellä onkohan vaan mies pystynyt keskittymään treenaamiseen kunnolla ja onko yhtä motivoitunut kuin mitä oli ennen ensimmäistä kohtaamista? Se jää nähtäväksi. Usko ja toivon, että hammerswinger tyrmätään ennen kuin pääsee edes AS:n iholle. Ensin toki Okami nyt ainakin.

Onhan sun nyt pakko huomata että kyllä se Sonnen tekee muutakin siellä matossa kun vaan makaa, jos se olis pelkästään maannut ton vikan erän AS vastaan niin olisi hän myös matsin voittanut. Rematchista on paha mennä sanomaan mitä tulee tapahtumaan jos sellainen edes saadaan aikaa, mutta kyllähän toi Sonnen ansaitsis uusintamatsin melko nopeesti jo edellisen matsin perusteella. En kuitenkaan menis antamaan Sonnenille rematchia ennen kuin se tiputtais seuraavan contenderin. Toisaalta jos AS ottaa okamia vastaan ja häviää niin Silva VS Sonnen olis ihan hyvä tuleva matsi.
AS ja Sonnen on kummatkin sen verta tunteita herättäviä tyyppejä että ei tällanen matsi ketään kylmäks jättäis.

Lensi iltapalat näppikselle tosta brassi jutusta :D Mitä itse olen brassien kanssa jutellut kun ovat suomessa käynneet vetämässä seminaareja niin tuntuvat olevan mukavia sällejä kaikki. Tosin Mikan jutut ovatkin ihan omalla ulottuvuudellaan :)

Lensi iltapalat näppikselle tosta brassi jutusta :D Mitä itse olen brassien kanssa jutellut kun ovat suomessa käynneet vetämässä seminaareja niin tuntuvat olevan mukavia sällejä kaikki. Tosin Mikan jutut ovatkin ihan omalla ulottuvuudellaan :)

Saatkin tosi aidon kuvan brasseista kun tulevat tekemään duuniaan tänne eli asiakaspalveluaan josta heille maksetaan.... NOT. Mutta tämä tästä of topicista.

Nyt joku mode oikeesti! Murhatkaa tuo mikan pakkotoisto tunnus, ei kestä enää oikeesti. Tuleeko joku aivokuolema ku pitää lukea tuollasta paskaa, joku raja nyt kuitenki nuissa jutuissa.

Mika pysyy normaalisti topicissa, ei mee henkilökohtasuuksiin, esittää mielipiteensä ja perustelee sen. Jos et kestä poikkeevaa mielipidettä omastasi niin suoittelen terapiaa.

OnTopic: Toi Silvan siirtyminen ylöspäin on kyllä hyvä homma, nähdään kaverista varmaan vähän uusia puolia, kun on vahvempia jätkiä vastassa.

Saatkin tosi aidon kuvan brasseista kun tulevat tekemään duuniaan tänne eli asiakaspalveluaan josta heille maksetaan.... NOT. Mutta tämä tästä of topicista.

Mika on ihan oikeassa siinä, että saattaa olla eri ääni itse kullakin kellossa (kansalaisuuteen jne. katsomatta), kun kyseessä on työ = mammona.

Se, että Mika ("ja pari muutakin suomalaisjamppaa") on todennut "yleisesti" brasilialaisten olevan paskaa sakkia, niin tämä on hänen mielipiteensä/kokemuksensa.

Kansalaisuuteen katsomatta, ihmisiä on erilaisia.
Yleistää aina voi, mutta sekin on mielipide.

Ja mitä Silvaan, Sonneneihin sun muihin perkeleihin tulee, niin eiköhän Silva ehdi urallaan kohdata Okamia, GSP:tä ja Sonnenin perkelettä... Kaikki järjestyy, mutta ehkä hentoinen fakta on se, että, mikäli Silva häviää Okamille tai muulle, niin lähtee kyllä "super-fight" leima äkkiseen pois suunitteluista otteluista niin GSP:tä kuin Jonesia vastaan. Joten sittemmin ne tuskin tulee toteutumaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun on pakko kommentoida viime päivien Sonnen - Silva keskustelua.. Vaikka diggaankin Sonnenista niin käry oli aika isku miehen uralle, vaikka lopullinen tuomio vielä puuttuukin. Kuitenkin kehässä mies on ollut edukseen, väkiisinmakaamis pilkoista huolimatta. Eli eli.. En voi millään sanoa, että kumpi kavereista olisi viime aikoina ollut tyylikkäämpi ottelija. Silva on ollut siviilissä asiallinen, mut matseissa spedeilly ihan kiitettävästi.. Onko tuo kikkailu ja vastustajan halveeraminen ylivoimaa, voi olla.. Mut huonon kuvan se on ainakin mun silmiin jättänyt. Tyylikäs soturi olis esim. Main lyönyt levyksi ja poistunut paikalta.. Mitä teki SUPER-Silva? Pelleili ja kikkaili koko rahalla.. Sonnen näytti Silvalle taivaanmerkit, vaikka hävisikin lopussa. Ehkä se sai taas Silvaan hieman nöyryyttä..

Onko tuo kikkailu ja vastustajan halveeraminen ylivoimaa, voi olla.. Mut huonon kuvan se on ainakin mun silmiin jättänyt. Tyylikäs soturi olis esim. Main lyönyt levyksi ja poistunut paikalta.. Mitä teki SUPER-Silva? Pelleili ja kikkaili koko rahalla.. Sonnen näytti Silvalle taivaanmerkit, vaikka hävisikin lopussa. Ehkä se sai taas Silvaan hieman nöyryyttä..

Tässä taisikin tulla ne syyt, miksei monikaan "arvosta" Silvaa. Oli miten hyvä ottelija tahansa.

Sonnen näytti Silvalle taivaanmerkit, vaikka hävisikin lopussa. Ehkä se sai taas Silvaan hieman nöyryyttä..
Silvan katseessa on hiukan pelkoa jo matsin alussa, ei enää jälkeäkään weigh-inin ylimielisestä pelleilystä.

Silvan katseessa on hiukan pelkoa jo matsin alussa, ei enää jälkeäkään weigh-inin ylimielisestä pelleilystä.

Uskon että Steven Seagal on vaikuttanut hemmetisti Silvan käytökseen. Tuskin uksaltaa ja kehtaa enään hänen opissaan alkaa peleillemään kehässä. Tuntuu todella kunnioittavan Seagalia nöyrästi.

Uskon että Steven Seagal on vaikuttanut hemmetisti Silvan käytökseen. Tuskin uksaltaa ja kehtaa enään hänen opissaan alkaa peleillemään kehässä. Tuntuu todella kunnioittavan Seagalia nöyrästi.

Sain päivän naurut tästä:D Tämän kommentin jälkeen on pakko alkaa uskomaan, että toi Mika vaan trollaa täällä muiden iloksi.

Taitaa olla toisinpäin tuo kunniotus noiden kavereiden kesken.

Ja toivottavasti Sonnen sais nopeeta rematchin Silvaa vastaan. Tuli viime matsin jälkeen kirottua niin paljon että... Jos tällä kertaa menis paremmin. Vituttaa se Anderssonin perseily siellä kehässä niin paljon, että sais saada kunnolla turpaan joltain, että palais takas maanpinnalle.

:hyper:
Sä olet kyllä mahtava tapaus! Jatka ihmeessa kirjoittamista tänne,koska mun päivä piristyy kummasti kun näitä lukee. :)

Tässähän ihan hämmentyy. Yritetäänkö tässä nyt olla hauskoja jollain kieroutuneella tavalla vai onko kirjoittaja pelkästään yksinkertainen? Kokoajan sikiää toinen toistaan köykäisempiä kirjoittajia, jotka ei tiedä mistään mitään ja kuvittelevat silti olevansa jotain mma-tietäjiä. Ja itsekin tulee lähdettyä vääntään offtopickia vaikka ei pitäisi. On se vaan hankala olla laittamatta kommenttia näihin provoihin, oli tahattomia tai ei.

laitetaan nyt video tähän avautumisen perään, jotta saadaan järkevääkin sisältöä tälle viestille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom