Kenelle olen vittuillut? o0
Priden mestaruuksilla Ei enää paljoa väliä ole, mutta ota huomioon että Dan oli myös Priden 83 kiloisten mestari, ja Dan yritti myös Strikeforcen MW titteliä siinä onnistumatta, tästä on tasan vuosi aikaa kun mies otteli 83 kiloisissa, nyt pitäisi parin kuukauden päästä olla 100 kiloinen tehokas paketti? Väitän että kovillakaan doupeilla ei tollanen 17 kilon nosto vähän reilu vuodessa onnistu huippuurheilijalta joka samaan aikaan vetää lajitreeniä, ja kilpailee organisaatiossa jossa testataan douppailut.
Tiedän kyllä että Dan halusi itse matsin raskaaseen, mies myös halusi miljoonasopparin UFCltä, ja varmaan mies uskoo että tällä matsilla noustaan uudelleen maailman kartalle, totuus on kuitenkin että Dan on jo vanha, Dan otti welterweight kokoiselta Shieldsiltä turpaan 83 kiloisissa täsmälleen vuosi sitten, nyt mies on menossa haastamaan top 15 heavyweightiä painoluokassa jossa ei itse ole ennen otellut. Mikään ei tue sitä että Dan olisi edes 50-50 tsäänsseillä tässä matsissa, kaikki etu on isomman ja nuoremman Fedorin puolella. Danilla ei ole toisaalta siitä syystä mitään hävittävää, hävitessään voi vain sanoa että arvioi homman väärin ja raskas sarja ei sovi hänelle koska hän on oikeasti MW.
Jos taas voittaa. No sitä ei tapahdu, mutta jos niin tapahtuisi, se olisi Henderssonille sama kuin lottovoitto.
Nyt jos sinä lopettaisit sivusta huutelun ilman mitään piilovittuilua minun tekemisistäni voisimme jatkaa täällä ihan mukavaa ja järkevääkin keskustelua, jos taas et, niin uskon että joku mode poistaa sun provoilut.