Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No eipä Ufc:ssä ennenkään ole rankingien mukaan menty. Belfort ei esimerkiksi tainut voittaa yhtään top10 MW ennenkuin pääsi Silvaa vastaan

Minkä rankingin? Mitä sekoilet? Sonnen hävisi juuri viimisen matsinsa ei se ole mikään hyvä syy päästä tittelimatsiin.

Tarkoitin sitä että ennenkin ufc:ssä on menty ns " jonon ohi" tittelimatseihin, vaikka Ufc:ssä nyt ei olekaan mitään sisäistä rankingia minkä mukaan tittelimatsit jaetaan.

Minkä rankingin? Mitä sekoilet? Sonnen hävisi juuri viimisen matsinsa ei se ole mikään hyvä syy päästä tittelimatsiin.

Eikös Andersonin ja Sonnenin revanssia oltu jo lyömässä lukkoon kun Sonnen kärähti. Tämän perusteella en ihmettelisi vaikka mies pomppaisi suoraan titteliotteluun kun ottelulupa on kunnossa.

Se oli ennen kuin selvisi että Sonnen käytti douppinkia avustaakseen menestystään, sen lisäksi Sonnen on ollut nyt niin pitkään poissa ettei se todennäköisesti olisi mikään järkevä veto. Mielummin mä näen kun Silva lähtee löylyttämään itseään isompia ja haastamaan itseään kuin että Silva voittaisi jonkun Sonnenin uudelleen.

Tuo Belfortin tittelishotti oli aika naurettava kuitenkin, olisi sen Franklinin edes MW:ssä piessyt niin olisi ollut enemmän järkeä. Puhtaasti sen takia tehtiin että on hyvä draw, itse en ainakaan antanut Belfortille matsissa lähes mitään saumaa.

Itekin vähän luulen että A.Silva lähtee ylemmäs karkuun ennen ku joutuu kohtaamaan Sonnenin uudestaan. Mutta ei siinä mitään mielummin haluaisian nähdä Silvan 205:ssa. Hienoja matseja olis tarjolla.

Tuo Belfortin tittelishotti oli aika naurettava kuitenkin, olisi sen Franklinin edes MW:ssä piessyt niin olisi ollut enemmän järkeä. Puhtaasti sen takia tehtiin että on hyvä draw, itse en ainakaan antanut Belfortille matsissa lähes mitään saumaa.

Sinä et mutta tälläkin foorumilla näytti suurin osa olevan sitä mieltä että Belfort vie, mma junkien poll oli 42% silvan tyrmäys ja 42 Belfortin tyrmäys.

http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/97478-ufc-126-silva-vs-belfort/

Joo itsekin ihmettelin miten porukka antoi Belfortille noin paljon tsänssejä. En tässä Belforttia dissaa mitenkään, Andersonin hyvyyden takia lähinnä. Ei sitä Andersonia pystyssä voiteta, vahva painija siihen tarvitaan.

Nykyään joka toisesta matsista tulee UFC:ssä revanssi, joten olisi ihan linjan mukaista, että Sonnenkin saisi yrittää uudelleen. Kukaan ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö Sonnenin voitto ollut helvetin lähellä jo ekassa kohtaamisessa. Paljon pienemmästä syystäkin on revansseja laitettu tulemaan. Ja Japin ei tarvi sanoo nyt mitään "Sonnenroinasjasilvankylkiolipaskanamuutensonnenolisraiskattu"-tyylistä kiukuttelua, koska Sonnenin hyvyyttä ei pelkästään noilla puheilla voida kumota.

Jos kaikki Zuffan ja Sonnenin puolesta olis järjestetty ja Silva ei uusintamatsia kuitenkaan ottais, niin alkaisin kyllä henkilökohtaisesti pitää Silvaa vähän paskahousuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nykyään joka toisesta matsista tulee UFC:ssä revanssi, .

Kyllä UFC:ssä on aina tullut revansseja paitsi tietty silloin kun oli turnausmuoto jolloin matseihin ei pystytty vaikuttamaan.

EDIT jaa kirjoititt että joka toisesta. ei kyllä tule joka toisesta matsista todellakaan revanssia. Liioittelet pahasti.

Nykyään joka toisesta matsista tulee UFC:ssä revanssi, joten olisi ihan linjan mukaista, että Sonnenkin saisi yrittää uudelleen. Kukaan ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö Sonnenin voitto ollut helvetin lähellä jo ekassa kohtaamisessa. Paljon pienemmästä syystäkin on revansseja laitettu tulemaan. Ja Japin ei tarvi sanoo nyt mitään "Sonnenroinasjasilvankylkiolipaskanamuutensonnenolisraiskattu"-tyylistä kiukuttelua, koska Sonnenin hyvyyttä ei pelkästään noilla puheilla voida kumota.

Jos kaikki Zuffan ja Sonnenin puolesta olis järjestetty ja Silva ei uusintamatsia kuitenkaan ottais, niin alkaisin kyllä henkilökohtaisesti pitää Silvaa vähän paskahousuna.

Nii eihän sillä roinaamisella mitään vaikutusta ole, muuten vaan Sonnen ja monet muut urheilijat vetää niitä, vaikutus on merkityksetön ja lähinnä vain kukkahattutätien keksimiä juttuja. Tavallaanhan ihan turhaan ees Sonnenia testaavat kun ei Sonnen kuitenkaan niitä ees käyttäis. Barnetillekkin vyö takaisin, oli perusteetonta viedä siltä titteli kun jäi roinaamisesta kiinni, ei se mihinkään vaikuta. /kiukuttelu

Sonnenin tyyli on täydellinen Silvaa vastaan, Sonnenilla on silti heikkouksia, mm taipumus roinata ja vitun paska submission defense, käyköön voittamassa jotain lukkopainijoita ja todistamassa että ansaitsee uuden yrityksen. Niinkuin kaikki muutkin hävinneet, tämä matsi kun ei mennyt tuomareille eikä tullut mitään oikeusmurhaa, tämä matsi päättyi lukkoon. Tuossa kun noita revansseja hehkutat niin moniko mainitsemistasi revansseista on järjestetty tyrmäyksen tai lukotuksen jälkeen vai olivatko ne kaikki tuomaripäätöksiä?

Ei kyllä Dana White tarvitse lisäperusteluja varmasti Sonnenin tapaukseen. Anderson on ymmärtääkseni aika huono PPV vetonaula ja sehän sille Danalle vaikuttaa. Sonnen taitaa olla aika suosittu + se että ounasi Andersonia kuin isä lastaan yli 20 minuuttia riittävät hyvin varmasti uusintamatsiin, ainakin näin UFC:n kannalta.

Olisihan se nannaa nähdä Silva vs. Sonnen 2. Jos Silva vie niin sitten kohti uusia haasteita luokkaa ylempänä.
En poissulje ko. matsia potentiaalisen medihypen takia koska onhan näitä mitä eriskummallisempia matchmaking-ratkaisuja nähty aiemminkin.
Mm. Lesnar-Mir --> Lessu hävisi ja sai kuitenkin title-shotin.

Sonnenin tyyli on täydellinen Silvaa vastaan, Sonnenilla on silti heikkouksia, mm taipumus roinata ja vitun paska submission defense, käyköön voittamassa jotain lukkopainijoita ja todistamassa että ansaitsee uuden yrityksen. Niinkuin kaikki muutkin hävinneet, tämä matsi kun ei mennyt tuomareille eikä tullut mitään oikeusmurhaa, tämä matsi päättyi lukkoon. Tuossa kun noita revansseja hehkutat niin moniko mainitsemistasi revansseista on järjestetty tyrmäyksen tai lukotuksen jälkeen vai olivatko ne kaikki tuomaripäätöksiä?
Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että revansseja voisi olla vähemmän tai revanssin saadakseen pitää käydä hakemassa joku muu voitto taskuun. Mutta jos revansseja kuitenkin tulee, niin helvetin paljon mieluummin mä katon Sonnen - Silva kakkosen kuin esimerkiksi jotain Pennin ja Fitchin tai Garcian ja Jungin läiskimistä. Sonnenilla on kuitenkin MW:ssä tällä hetkellä parhaat edellytykset haastaa mestari näin penkkiurheilijan mielestä. Miksei siis laitettaisin Silvalle kovinta mahdollista MW-haastetta.

Ja jos Silva viimeksi otti Sonnenista voiton kipeänä, niin eiköhän se sitten terveellä kyljellä ja testatulla Sonnenilla ole jo ihan naisen hakkaamiseen verrattava ilotapahtuma Silvan faneille tämä mahdollinen Sonnen - Silva 2?

Uskon, että suurin syy sille, että Silva-fanit ei halua uusintamatsia, on se, että Sonnenilla on ihan oikeasti mahdollisuudet napata se vyö Silvalta.

Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että revansseja voisi olla vähemmän tai revanssin saadakseen pitää käydä hakemassa joku muu voitto taskuun. Mutta jos revansseja kuitenkin tulee, niin helvetin paljon mieluummin mä katon Sonnen - Silva kakkosen kuin esimerkiksi jotain Pennin ja Fitchin tai Garcian ja Jungin läiskimistä. Sonnenilla on kuitenkin MW:ssä tällä hetkellä parhaat edellytykset haastaa mestari näin penkkiurheilijan mielestä. Miksei siis laitettaisin Silvalle kovinta mahdollista MW-haastetta.

Ja jos Silva viimeksi otti Sonnenista voiton kipeänä, niin eiköhän se sitten terveellä kyljellä ja testatulla Sonnenilla ole jo ihan naisen hakkaamiseen verrattava ilotapahtuma Silvan faneille tämä mahdollinen Sonnen - Silva 2?

Uskon, että suurin syy sille, että Silva-fanit ei halua uusintamatsia, on se, että Sonnenilla on ihan oikeasti mahdollisuudet napata se vyö Silvalta.

Nii sä katsot mielummin, mutta mieti mihin vertaan Pennin ja Fitchin matsi oli draw ja Garcia Jung oli tuomarivirhe kaikkien mielestä, silti peräänkuulutat että selvässä lukkotilanteessa pitäisi antaa jonkun sortin palkinto hävinneelle? En mä Silva fanina pelkää että Sonnen pärjäisi toisella kertaa puoliksikaan niin hyvin, mä en vaan näe sitä logiikkaa että miksi hävinneelle pitäisi antaa se revanssi? Sotii logiikkaa vastaan.Varsinkin kun mukana on Sonnenin käry ja vuoden poissaolo.

Olisihan se nannaa nähdä Silva vs. Sonnen 2. Jos Silva vie niin sitten kohti uusia haasteita luokkaa ylempänä.
En poissulje ko. matsia potentiaalisen medihypen takia koska onhan näitä mitä eriskummallisempia matchmaking-ratkaisuja nähty aiemminkin.
Mm. Lesnar-Mir --> Lessu hävisi ja sai kuitenkin title-shotin.

Unohtuko että siinä oli matsi välissä? Ei Lesnar mennyt suoraan ottelemaan tittelistä Mir matsin jälkeen.

Nii sä katsot mielummin, mutta mieti mihin vertaan Pennin ja Fitchin matsi oli draw ja Garcia Jung oli tuomarivirhe kaikkien mielestä, silti peräänkuulutat että selvässä lukkotilanteessa pitäisi antaa jonkun sortin palkinto hävinneelle? En mä Silva fanina pelkää että Sonnen pärjäisi toisella kertaa puoliksikaan niin hyvin, mä en vaan näe sitä logiikkaa että miksi hävinneelle pitäisi antaa se revanssi? Sotii logiikkaa vastaan.Varsinkin kun mukana on Sonnenin käry ja vuoden poissaolo.
Ei automaattista palkintoa, mutta yhdellä kovalla voitolla olisi mies kyllä ansainnut mielestäni uuden shotin. Tässähän olis Sonnenilla hyvin aikaa käydä pyyhkimässä jollakin top vitosella lattiaa, kun Silva - Okami on vasta loppukesästä. Mutta MW-divarista en halua Silvan nöyryytettäväksi enää ketään Okamin ja Sonnenin lisäksi.

Edit: Jos Sonnen ei olisi kärynnyt, olisin ollut välittömän rematchin kannalla. Ensimmäinen matsi jätti jotenkin liikaa ilmaan roikkumaan.

Unohtuko että siinä oli matsi välissä? Ei Lesnar mennyt suoraan ottelemaan tittelistä Mir matsin jälkeen.

Olet oikeassa.

Pointtini kuitenkin oli se että UFC:n etujen mukaisesti Silva - Sonnen 2. voisi olla mahdollinen ja vieläpä suht nopealla aikataululla.

Jos Sonnen voittaa MW:n top contenderin seuraavassa matsissa niin mielestäni hän ansaitsee tittelimatsin sen jälkeen. Jos Silva vie Okami-matsin ja Sonnen-revanssin niin mielestäni herra voi saman tien joko eläköityä tai vaihtaa 205, koska ei tuolla MW:ssa ole enää ketään varteenotettavaa ottelijaa Silvalle jäljellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom