Ananaspurkin kalorit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
44
Nyt on ehkä maailman :rolleyes: kysymys, mutta kun vaivaa enkä oikeen ole löytänyt vastausta... Mitä laskette koko ananaspurkin (sisällön;) ) kalorimääräksi? Siis nesteineen päivineen?
Finelissä sanotaan että ananas niin ja niin paljon kaloreita, mutta kun minä syön sen nesteenkin mukana...
Ei tarvi mitään ihme faktaa, mutta sanokaa mitä itse merkkaatte vihkoon purkin syötyänne. :worship: Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Trinity
Nyt on ehkä maailman :rolleyes: kysymys, mutta kun vaivaa enkä oikeen ole löytänyt vastausta... Mitä laskette koko ananaspurkin (sisällön;) ) kalorimääräksi? Siis nesteineen päivineen?
Finelissä sanotaan että ananas niin ja niin paljon kaloreita, mutta kun minä syön sen nesteenkin mukana...
Ei tarvi mitään ihme faktaa, mutta sanokaa mitä itse merkkaatte vihkoon purkin syötyänne. :worship: Kiitos.

Mun mielestä 200Kcal on oikein. Sama ku raejuusto ja tonnikala vedessä. Tietenkin purkkikoko määrää. ;)

Muistelen, että ainakin rainbow-ananaspurkissa lukisi, että 100 g valmistetta (jonka ymmärrän tarkoittavan ananasta ja mehua) sisältää olikossenyt 240 KJ... eli siis palttiaralla 60 kcal. Joten siitä tulee tuollainen about 150 kcal per purkki.

Ja jos olen väärässä, niin älkää lyökö kovaa, please :whip: :D

EDIT: tämä siis siinä pienessä purkissa

Mulla menee kyllä tonnikala vedessä 140g= 158kcal (Fineli: 113kcal/100g) riippuen siitä, onko purkissa annettu omat arvot, silloin katson niiden mukaan. Ja rasvaton raejuusto 200g= 160kcal (80kcal/100g)... Ananakselle on arvo 54kcal/100g ja koko purkki painaa 227g, eli se olis 122,6kcal.
Mä oon vaan ajatellu jotensakin että onko tuohon ananaksen arvoon siis laskettu se neste mukaan vai ei? Ananastahan ei purkeissa ole kuin vähän päälle sata grammaa... :rolleyes: Oon laskenu sitten parikymmentä kaloria sen päälle siitä nesteestä.
Oon vissiin laskenu liika vähän kaloreita purkille... Siksikö tää dieetti ei oo edenny niin hyvin ku ois pitäny?? :D

Ananaspurkin kalorimäärä ja energiajakauma katsotaan tietenkin siitä purkin kyljestä...

Sillä on väliä syökö ananasmurskaa, -paloja vai -renkaita. Tässä muutama poiminta mun excel-taulukosta, kohdasta: ananas.

Ananasmurska, 1 prk, (Rainbow?) sis: 227g ja 100g:ssa tavaraa (sis. ananaksen ja mehun) on 61 kcal, 0,0 g rasvaa, 0,5 g prodee ja 15,0 g hiilareita. Yht. 138 kcal ja 0/1/34 (r, p, hh).

Ananaspaloja, dole, 1 prk : 227 g, 100g:ssa 47 kcal, 0,1 r, 0,3 p, 12,4 hh. Koko purkissa 106 kcal ja 0/1/28 (r, p, hh)

Ananasrenkaita, 1 prk, Rainbow: 227 g, 100g:ssa 60 kcal, 0,1 r, 0,4 p, 15,0 hh. Yht. 136 kcal, 0/1/34 (r, p, hh)

Juu, eihän tää ole yhtään pilkun viilamista :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom