Anabol-5

Onko kellään kokemusta tommosesta?

Onko samaa paskaa ku kaikki muutkin vastaavat test+ jne...

Sportsnutrition.fi myy kyseistä tuotetta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse juuri katselin samaa.

"Maailman vahvin(ei steroidi) anabolinen valmiste!

Anabol 5 on korkea anabolinen ja anti-katabolinen yhdiste, joka dramaattisesti nostaa kehon proteiinisynteesiä vaikuttamatta kuitenkaan kehon omaan tuotantoon.

ANABOL 5 sisältää kaksivaiheista anabolista stackia."

onkohän täällä ketään kuka tuota on kokeillut?

Mitä helvettiä toi tuoteseloste?

Acetate Ester 25 mg
Propionate Ester 25 mg
Cypionate Ester 25 mg
Decanote Ester 25 mg
Hecogenin Acetate 10 mg

Tuon kun googlettaa ja katsoo ekat foorumit mitkä tulee vastaan niin porukka ainakin kehuu tuotetta.

"I been on this about 15 days now and I have probably 10lbs on bench or more, and about 5 pounds on curls. Maybe 20 lbs on squats. I also base results on pushing weight."

"I have not felt any aggression or anything, just increased recovery and strength."

"My strength is up, my lifts are up and I'm sore as hell the day after."

"I am still liking it. My intial increase in lifts has kind of leveled for now, but my lifts are still up. I am at about 10 days."

Tuon kun googlettaa ja katsoo ekat foorumit mitkä tulee vastaan niin porukka ainakin kehuu tuotetta.

"I been on this about 15 days now and I have probably 10lbs on bench or more, and about 5 pounds on curls. Maybe 20 lbs on squats. I also base results on pushing weight."

"I have not felt any aggression or anything, just increased recovery and strength."

"My strength is up, my lifts are up and I'm sore as hell the day after."

"I am still liking it. My intial increase in lifts has kind of leveled for now, but my lifts are still up. I am at about 10 days."

Joo joo.

Mä löysin myös tällaisia reviewtä:

"Absolutely no effect. A loss of money, hopefully I bought it at a discount price. Even then it was a loss of money. I was very skeptical before buying, disapointed after."

"waste of 30 bucks.. "

Toimivuudesta sai 1/10 pistettä. Noita reviewtä lukiessa pitää olla varpaillaan, kun osa noista on valmistajan omia "reviewtä".
En väitä, että nuo löytämäni reviewt ovat sen oikeampia kuin sinunkaan löytämäsi, mutta kun olen googlettanut asiaa hieman laajemmin, niin minun käsitykseni on se, että kyseessä ei ole kovin kummoinen aine.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom