210 € , mitä helvettiä ? Ostaako joku tosissaan näitä
Sama tuli mieleen ja heti perään, että varmaan muistaa Möykky maksaa verot noista, jos joku menee hankkimaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos noita ees 5 ostaa, niin ei kyl pitäs kelan maksaa mitään tukia siltä kuultaSama tuli mieleen ja heti perään, että varmaan muistaa Möykky maksaa verot noista, jos joku menee hankkimaan
Tällä penkki uusiin ulottuvuuksiin.
View: https://www.instagram.com/p/B2WJ-1GFwcr/?utm_source=ig_web_copy_link
Kommenteissa joku ifbb pro kehunut ohjelmaa. Lieneeköhän ihan aito profiili”Jatkuva penkkipunnerrus vitutus päällä... Tartu möykerön syystarjoukseen tarjoukseen.”
Nojoo jenkeissä varmasti toimisi hyvin mutta onhan suomessakin idiootteja. Mun kipuraja olisi varmaan 50€ paikkeilla koska löydän hyviä ohjelmia netistä ilmaiseksi. En väitä että ohjelma olisi huono mutta hinta on liian suolainen ohjelmasta joka ei ota mun heikkouksia jne huomioon. Olet ihan oikeassa kun sanot että porukka ostaa sen koska se on möykyn ohjelma mutta silti on kipuraja ylitetty ja uskon että niitä tulisi myytä enemmän jos hinta olis toinenIhan järkevää myydä kalliilla.
Eihän Möykky saa kuitenkaan noita kaupaksi kovin monta, joten yksikköhinnan on syytä olla korkea. Jos se on 200€ ja ohjelmia myydään 5, niin rahaa tulee tonni. Jos hinta olisi vaikka 50€, niin ohjelmia ei suinkaan menisi sen takia kaupaksi nelinkertaista määrää. Jos joku tuon ostaa, niin hän ostaa sen siksi, että se on Möykyn ohjelma, ei siksi että se on halpa.
Myynnin yksi perussääntöjä on se, että ihmiset eivät osta itselleen laskua - eivät edes pientä. He ostavat tuotteen.
Et selvästikään ole koskaan ollut etävalmennuksessa..?Kyllähän noiden nettivalmennusten ostajia voi pitää jonkun tason laiskoina idiootteina. Ne ohjelmat mitä itse oon nähnyt, niin kaikki tieto ois ollut saatavissa täältä pienellä viitsimisellä kymmenessä minuutissa.
Kyllähän noiden nettivalmennusten ostajia voi pitää jonkun tason laiskoina idiootteina. Ne ohjelmat mitä itse oon nähnyt, niin kaikki tieto ois ollut saatavissa täältä pienellä viitsimisellä kymmenessä minuutissa.
Itse olin pitkään JTO:n valmennuksessa eikä koskaan nähty kasvotusten, onneksi viimein joku tuli valistamaan minut tämän pohjalta laiskaksi idiootiksi. Hyvää viikonloppua.
Voisi jopa ostaa, jos kyseessä olisi joku alan kurkojen kurko, joka avaa salaisia treenikkikkojaan. Mutta kun kyseessä on Kisiksen The Möykky, niin tolle hinnalle voi lähinnä huutonauraa vodkapäissään.