Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Möykerön olisi pitänyt mainostaa tyyliin 50€/kk, niin ei tunnu niin kalliilta :). Jotkut nauravat nettivalmennuksille, ei niillä voi tienata. Kyllä voi. Se edellyttää kuitenkin, että olet tunnettu hahmo ja esim. ig-seuraajia löytyy kymmeniä tuhansia. Nimeltä mainitsemattomat fitness-tähtöset ovat markkinoineet esim. treeni/ruokavalio-ohjelmaa tyylin 40e/kk ja 1-3 kk. Noita voi mennä ihan oikeasti kaupaksi jopa 500 kpl (eikä se ole vielä kuin 1% seuraajista). Siitä voi sitten laskea, että kannattaako. Ei välttämättä toimi kuin kerran, mutta kukapa ei tuollaista rahaa ottaisi. Möykerökin on sen verran aktiivi somessa, että tilaajia voi olla kymmeniä. Pitää vain osat hinnoitella oikein. Valistunut pakkislainen saa tod. samat tiedot kaivettua tuolta voimailuosastolta - ilmaiseksi. Ja maksaahan ihmiset yhä edelleen mm. laihdutustuotteista.

Varmistusraudoista. Kyykkyräkissä ne näyttää olevan monella niin alhaalla, ettei niistä ole mitään hyötyä. Atg-asennossakin matkaa rautoihin on vielä kymmeniä senttejä. No, se ettei onnettomuuksia paljon tapahdu, johtuu siitä, että useimmat ottavat ns. varman päälle, eli toistoja jää varastoon. Loukkaantumisia ja "napsahduksia" voi kuitenkin sattua täysin yllättäen. Jotkut saattavat kokea myös varmistusrautojen säätämisen niin hankalaksi, että se jätetään tekemättä. Joskus on tultu pyytämään apua niiden säätämisessä (raudat jätetty liian korkealle). Olisi tietysti kohteliasta, että käytön jälkeen tällainen hieman ehkä keskivertoa pidempi treenaaja palauttaisi raudat korkeudelle, jossa niistä ei useimmille ole haittaa.

Itse asiassa se on hyvää bisnestä. Ohjelman tekemiseen menee 1-2tuntia, sulla ei ole mitään rahaa kiinni. Vaikka saisit vain 5 ohjelmaa myytyä niin tuntipalkka on kova

Ihan järkevää myydä kalliilla.

Eihän Möykky saa kuitenkaan noita kaupaksi kovin monta, joten yksikköhinnan on syytä olla korkea. Jos se on 200€ ja ohjelmia myydään 5, niin rahaa tulee tonni. Jos hinta olisi vaikka 50€, niin ohjelmia ei suinkaan menisi sen takia kaupaksi nelinkertaista määrää. Jos joku tuon ostaa, niin hän ostaa sen siksi, että se on Möykyn ohjelma, ei siksi että se on halpa.

Myynnin yksi perussääntöjä on se, että ihmiset eivät osta itselleen laskua - eivät edes pientä. He ostavat tuotteen.

Ihan järkevää myydä kalliilla.

Eihän Möykky saa kuitenkaan noita kaupaksi kovin monta, joten yksikköhinnan on syytä olla korkea. Jos se on 200€ ja ohjelmia myydään 5, niin rahaa tulee tonni. Jos hinta olisi vaikka 50€, niin ohjelmia ei suinkaan menisi sen takia kaupaksi nelinkertaista määrää. Jos joku tuon ostaa, niin hän ostaa sen siksi, että se on Möykyn ohjelma, ei siksi että se on halpa.

Myynnin yksi perussääntöjä on se, että ihmiset eivät osta itselleen laskua - eivät edes pientä. He ostavat tuotteen.
Nojoo jenkeissä varmasti toimisi hyvin mutta onhan suomessakin idiootteja. Mun kipuraja olisi varmaan 50€ paikkeilla koska löydän hyviä ohjelmia netistä ilmaiseksi. En väitä että ohjelma olisi huono mutta hinta on liian suolainen ohjelmasta joka ei ota mun heikkouksia jne huomioon. Olet ihan oikeassa kun sanot että porukka ostaa sen koska se on möykyn ohjelma mutta silti on kipuraja ylitetty ja uskon että niitä tulisi myytä enemmän jos hinta olis toinen

Kyllähän noiden nettivalmennusten ostajia voi pitää jonkun tason laiskoina idiootteina. Ne ohjelmat mitä itse oon nähnyt, niin kaikki tieto ois ollut saatavissa täältä pienellä viitsimisellä kymmenessä minuutissa.

Kyllähän noiden nettivalmennusten ostajia voi pitää jonkun tason laiskoina idiootteina. Ne ohjelmat mitä itse oon nähnyt, niin kaikki tieto ois ollut saatavissa täältä pienellä viitsimisellä kymmenessä minuutissa.

Itse olin pitkään JTO:n valmennuksessa eikä koskaan nähty kasvotusten, onneksi viimein joku tuli valistamaan minut tämän pohjalta laiskaksi idiootiksi. Hyvää viikonloppua. :heart:

Itse olin pitkään JTO:n valmennuksessa eikä koskaan nähty kasvotusten, onneksi viimein joku tuli valistamaan minut tämän pohjalta laiskaksi idiootiksi. Hyvää viikonloppua. :heart:

Mä harkinnut saman kaverin palveluita, joten samaan kategoriaan:LOL:.
Onhan toi hinta aika kova mut onhan sillä tietotaitoa satavarmasti.
Tommoset raudat mahdottomia josset tiedä mitä teet. Vatanen heittäis saman ni vastaanotto olis eri, vaikka onko tuloksissa paljoa eroa? No vatasen hinnat tais olla huokeemmat.
Vähän ihmettelen negatiivisia kommentteja kaverista.
Tietääkseni jossain määrin perustuu erään "blasun" juttuihin möykyllä. Toivon että korjaa jos olen väärässä:)

Voisi jopa ostaa, jos kyseessä olisi joku alan kurkojen kurko, joka avaa salaisia treenikkikkojaan. Mutta kun kyseessä on Kisiksen The Möykky, niin tolle hinnalle voi lähinnä huutonauraa vodkapäissään.

Mites möykyn tulokset, niille ei varmaan voi huutonauraa:sneaky:.
Onko noi jutut kannustavia että kaverit kuten möykky kirjoittaisi tänne.
Oisko sulla heittää treeniohjelmia?

Ei se oo tyhmä, joka pyytää. Varmasti möykyllä on jotain annettavaa tällä osa-alueella, kun ei nuo omatkaan tulokset mitään huonoja ole.

Se ei ole oikein hyvä tapa arvioida jonkun tuotteen kaupallista potentiaalia, että "minä en ostaisi sitä". Et sinä ostaisi myöskään purjelentokonetta, mutta se ei tarkoita, etteikö purjelentokoneita myymällä voisi tehdä hyvää bisnestä. Ei hyvää tuotetta tarvitse myydä jokaiselle, riittää että sen voi myydä niin monelle, että kulujen jälkeen tuntipalkka on kannattava.

Aikaa kovaa täällä lyödään möykkyä.
Toisaalta. Monellako täällä tulokset samaa tasoa? Tuskin prosentillakaan.
Uusia ideoita näistä voi saada. Jotain tuossa tehdään myös oikein. Paremmin, kuin 99% täällä roikkujista.
Ei kaikkea tarvitse ottaa vakavasti, vaan imeä se tieto mitä tarjotaan.
En ota kantaa, maksaisinko tuota hintaa yhdestä ohjelmasta

Porukka suu vääränä mollaa teki kaveri mitä tahansa, pakko katsoa jos olemus ja naama nii vituttaa??

Möykky tekee omaa juttuaan ja näyttää toimivan, harvinaisen kovat on voimatasot, en yhtään ihmettele ettei kaveria enää näy täällä kirjoittamassa, varmasti parempaakin tekemistä kuin väitellä hiekkalaatikolla.

Kannattaisi kunkin hivenen miettiä tuota piruilua moni jättänyt palstan kyseisestä syystä, ei ymmärrä tuota valitusta ilmaiseksi saa materiaalia/neuvoja ja jaksetaan vaan valittaa. Eipä kukaan ollut neuvomassa ja mitää youtubea ollut olemassakaan mistä olisi saanut neuvoja kun itse salille ensimäisiä kertoja meni, moni asia opittii kantapään kautta ja vei turhaa aikaa, nykyää tietoa saa vaikka mistä ja silti kitistään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom