Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sunnuntairoinaajat herkkänahkaisia. Onko estrot tapissa, vai miksei saa kysyä että miten lääkeaineiden väärinkäyttö kehonrakennuksen nimissä on hyväksyttävämpää kuin esim. juopottelu?

Esimerkiksi terveyden, ihmissuhteiden ja elämänhallinnan kannalta?
Onko kysyminen sitä että verrataan subunisteihin, elämäntapa haukutaan surkeaksi, kuten myös itsetunto,, ilman että edes olet koskaan henkilöä tavannut? Samaan hengenvetoon myös herkkänahkaiseksi.

Esimerkiksi terveyden, ihmissuhteiden ja elämänhallinnan kannalta?
Onko kysyminen sitä että verrataan subunisteihin, elämäntapa haukutaan surkeaksi, kuten myös itsetunto,, ilman että edes olet koskaan henkilöä tavannut? Samaan hengenvetoon myös herkkänahkaiseksi.
Eiks alkoholi hyvin pitkälti poista estoja ja auta luomaan ihmissuhteita ja onhan niitä viinin terveellisyyden puolestapuhujiakin. Eikä kai nyt tolkun dokaaminen mitään elämänhallintaa pilaa sen enempää mitä kuurittelukaan.

Eiks alkoholi hyvin pitkälti poista estoja ja auta luomaan ihmissuhteita ja onhan niitä viinin terveellisyyden puolestapuhujiakin. Eikä kai nyt tolkun dokaaminen mitään elämänhallintaa pilaa sen enempää mitä kuurittelukaan.

Ok, näytätkö kohdan missä sunnuntaibodari on arvostellut tolkun dokaamista? Juopottelu sanasta ehkä saa väärän käsityksen.

Ottamatta kantaa millaisia ihmisiä te tämän palstan roinaajat olette ihmisinä / arvoinenne jne, niin miulla on useasti oikeassa elämässä tullut eteen tilanne jossa anabolien väärinkäyttäjä tulee moraalisoimaan minua siitä, kun syön pitsaa noin kerran viikossa, en laske kaloreitani, syöminen on muutenkin suht vapaata ja otan palautusjuomaksi ennemmin keskioluen kuin jonkun suht hintavista jauheista tehtävän juoman. Juon myös itseni humalaan asti silloin tällöin. Ja näitä tuttuja on tullut vastaan useita. He onneksi kertovat tarkkaan mitä käyttävät jne ja ne määrät ei näillä herroilla (ja yhdellä naisella), olleet todellakaan mitään "korvaushoitomääriä".

Paras tapaus omaan makuun oli se, kun olin erään kehonrakentaja ystäväni kanssa kaupungilla, sanoin että pysähytään syömään et miula nälkä. Menimme sitten erääseen hampurilaispaikkaan ja otin muutaman hampurilaisen siinä pahinpaan nälkään. Kaverini ei syönyt, koska oli laihiksella. Muisti kuitenkin mainita miulle miten tuhoan kehoani tuolla ruualla, ja että olen ihmeen hyvässä kunnossa vaikka syön "paskaa". Hauskan tästä jutusta teki se, että hän oli miulle saman päivän aikana kertonut että miten sai "tren"-nimistä doping ainetta suht ison määrän ja kokeilee tätä nyt ensimmäistä kertaa. Ilmeisesti tuo aine kuitenkin tekee keholle hyvää. Tiedä näitä :)

Roinapettereillä menee tunteisiin ku ihan sama miten siellä salilla heiluu tai syö, niin patti kasvaa. Ja tää ikuinen laulu ”ei kauheen moni näytä pro-bodarilta” niin johtuu just siitä, että voidaan sluibia noilla muilla osa-alueilla. Eikä siinä, tehköön jengi mitä haluaa! Turha sitten vaan tulla selittelee mistään. Niinku Savon Makekin ketjussaan sanoi Nasserin hänelle sanoneen että sellaset roippeet kierrossa että ihan sama mitä salilla tekee. Ota sitten ohje parhaaseen tapaan tehdä hauiskääntöjä. :LOL:

Roinapettereillä menee tunteisiin ku ihan sama miten siellä salilla heiluu tai syö, niin patti kasvaa. Ja tää ikuinen laulu ”ei kauheen moni näytä pro-bodarilta” niin johtuu just siitä, että voidaan sluibia noilla muilla osa-alueilla. Eikä siinä, tehköön jengi mitä haluaa! Turha sitten vaan tulla selittelee mistään. Niinku Savon Makekin ketjussaan sanoi Nasserin hänelle sanoneen että sellaset roippeet kierrossa että ihan sama mitä salilla tekee. Ota sitten ohje parhaaseen tapaan tehdä hauiskääntöjä. :LOL:

Ja yleensä nää kommentit tulee niiltä ketkä ei ikinä ole kyseisiä aineita käyttänyt, eikä niistä mitään tiedä, ja ajattelee että ne lihakset itsestään kasvaa.

Ja sunnuntairoinaajat herkkänahkaisia. Onko estrot tapissa, vai miksei saa kysyä että miten lääkeaineiden väärinkäyttö kehonrakennuksen nimissä on hyväksyttävämpää kuin esim. juopottelu?
Itse enemmän voimailija,testoa pistelen,arjet syön terveellisesti,viikonloput otan rennommin.Juon kaljaa,polttelen ja syön mitä huvittaa.Otan verikokeet kerran kaks vuodessa.

Itse enemmän voimailija,testoa pistelen,arjet syön terveellisesti,viikonloput otan rennommin.Juon kaljaa,polttelen ja syön mitä huvittaa.Otan verikokeet kerran kaks vuodessa.
Mun mielestä tässä ei oo yhtään mitään vikaa. Mies joka tekee mitä haluaa, eikä kiertele ja kaartele ja keksi jotain yleviä selityksiä.

Mikä ei poista sitä tosiasiaa, että ihan kuka tahansa paskankin responssin lääkkeisiin omaava tyyppi muuttuu silmissä, kun mäntä menee pohjaan ja salilla vähän vilkuilee painoja päin. Ei näistä mitään herra Olympioita toki tule, mutta isoja entiseen verrattuna.
Ei ole tosi asia. Kyllä olen omin silmin nähnyt tämän useasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom