Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
RED ALERT
nyt on homma lähdössä pystysuoraan nousuun, nimittäin BIG ANA lähtee Arlingtoniin treenaamaan Colemanin kanssa. Hänellä on nimittäin salainen linkki Colemaniin, mikä on siis vain hänellä, jonka avulla hän saa Colemaniin suoran yhteyden.

Eikä tässä suinkaan vielä kaikki: BIG ANA JA DISA asuvat Colemanin luona kuukauden.

Olemmehan me tienneet että BIG ANA on planeetan kovimpia äijiä mutta että näin, tämä kyllä varmasti noteerataan alan lehdissä kautta bodymaailman.

Olisi mahtavaa nähdä kun Colemanin leuka loksahtaa alakuolokohtaan kun oven takana seisoo BIG ANA roope paidassa ja disa-maria kirkuu selän takaa "kyllä se seiska oli".

Mistä tää tieto on peräsin? Vai iha suoraa trollaat Anan kustannuksella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
trollihan tuo :D

Hienoo et Ana voi tälläkin tapaa olla siunaus jonkun elämään :D Ite oon alakanut nauttimaan siitä jos joku koittaa nostaa itteään/omatuntoaan mun kustannuksella ku seki tarkottaa et kyseinen henkilö pitäs mua itteään paremmassa asemassa jonka takia sitten näkis tarpeelliseksi polokea mua alaspäin. Kaunis asia tuo psykologia kun sitä vaan oikein oivaltaa :D Toki Ana voi nähä asiat eritavalla ja on tottakai oikeutettu omaan näkemykseensä mutta jotenki musta tuntuu et Anaki tietää näitte trollie syvän tuskan ja rakkauden kaipuun.

Kyllä muuten tuollakin pojalla on sitä pattia. Paino kuitenkin n. 100kg. Pituus taitaa olla ~196cm, niin ei ehkä välttämättä videossa näytä siltä. Lisäksi käsiä tai muita showlihaksia ei ole bodattu, niin ei heti erotu. Mutta veikkaan, että reisissä, pakaroissa ja keskivartalossa on ihan kelpo määrä lihasta.
On tosiaan 195cm pitkä, niin vähän huono verrokki.

received_2152433641687530.png
Mistä tää tieto on peräsin? Vai iha suoraa trollaat Anan kustannuksella?

Noihan on vaan Anan haaveita, en vieläkää nää miks niille piti tulla tänne asti provosoivasti nauramaan? Se just että tuleeko tuo tapahtumaan on ihan toissijainen juttu. Antaa Anan haaveilla ja elää elämäänsä rauhassa, tuskin tuo sulta pois on millään tavalla ellei Ana sitten vie sun paikkaa Colemanin reenileiriltä ;)
Tätä juuri tarkoitan, toivottavasti se ifbb espanjan kisojen palkintopytty vielä löytyy.
Ana näyttää suunnan modernille kehonrakennukselle failureen asti.

Itse epäilen hänen käyttävän amerikkalaista kuolio/halvio treenisysteemiä set offiin jossa palautus suoritetaan doubletrask metodilla ilman proteiinisynteesin kaliumvastetta.

Tätä juuri tarkoitan, toivottavasti se ifbb espanjan kisojen palkintopytty vielä löytyy.
Ana näyttää suunnan modernille kehonrakennukselle failureen asti.

Itse epäilen hänen käyttävän amerikkalaista kuolio/halvio treenisysteemiä set offiin jossa palautus suoritetaan doubletrask metodilla ilman proteiinisynteesin kaliumvastetta.

Oot rakas ja tärkee:heart:

Muuten hyvä ja tunnelmallinen video, mutta termin "HEAVY DUTY" voisi kyllä jättää pois, koska sen kanssa tuolla treenillä ei ole mitään tekemistä. No, ehkä ei ollu tarkoituskaan, vaan fiilistellä.

Yksikään toisto ei mene perille, painot on ylisuuret, helvetillistä vippaamista....

MUTTA paras alan video mitä olen suomalaisesta treenarista nähnyt.

Big Ana ei pelleile, paska haisee ja banjot soi, musiikki osuu täysillä, samoin "höyrysauna efekti".

Tällaista sen kuuluu olla.
Loistavaa vastapainoa tomi takamaa tyyliseen homoiluun ja sliipattuun liimatukka brassailuun ja englanninkielisillä termeillä brassailuun.

BIG ANA ON JUMALA.

Saahan sitä olla rivot painot, mutta yksikään toisto ei mee loppuun asti. Epäkkäitähän tuo saattaa kasvattaa.

Ei mee loppuun? Sannin sanoin, "että mitähän vittua" Kato ton äijän selkää ja mietippä uudestaan onko mennyt perille, äijä on kun ladon ovi. Toi on sitä vanhanliiton treeniä asenne vermeissä mitä näki saleilla ennen ja jostain syystä ukotkin oli isompia.

Suositut

Back
Ylös Bottom